Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: frank_b
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. frank_b

    Juiste manier van laden?

    Er staat her en der wel wat, maar eens een eigen onderwerp over laden. Wat is nu echt de juiste manier van laden? Ik gebruik hier het boekje van de Energica maar andere merken zullen een soort gelijke procedure hebben. Wanneer ik mijn el. auto collega's moet geloven, nooit naar 100% en elk...
  2. frank_b

    CrossTourer (VFR1200X) Toerrit zaterdag 9 juli 2016

    Een eerste CrossTourer rit in Nederland *O* *O* Op zaterdag 9 juli 2016 wordt er een CT toerrit georganiseerd. Deze rit is speciaal voor de VFR1200X of CrossTourer rijders bedoeld. Dit om eens lekker te toeren met mederijders van dit type. Vanaf 9:00 uur 's morgens verzamelen...
  3. frank_b

    Honda promotiefilm Tokyo Motorshow 2014

    Filmpje op youtube Ze lanceren best wel weer veel. Let wel smaak is persoonlijk ;) :+
  4. frank_b

    Kawasaki ZXR 750 Superbike kleuren

    Voor mijn nichtje zet ik ook hier te koop: Een nette: Kawasaki ZXR 750 in Superbike kleuren Het is een nette goed onderhouden motor, deze heeft net een grote beurt gehad, dus voorlopig geen kosten! (De rekening is natuurlijk aanwezig) De voorband is nieuw de achterband is z.g.a.n...
  5. frank_b

    Let op! Drempel A27 Stichtse Brug, Almere - Huizen

    Er is een of andere drempel neergelegd midden op de Stichtse Brug :( :( Rijkswaterstaat heeft er alleen een bord neergezet: Pas Op Drempel Hij zal wel tijdelijk zijn voor een reparatie denk ik :? Maar je krijgt een dreun met de motor :( Het is een betonnenplaat, hij begint met een...
  6. frank_b

    Ferrari 430 vs Honda VFR1200

    Plaats delict: Ring Amsterdam. Het moest er ooit van komen, de confrontatie. :P Ik reed lekker over de Ring van Amsterdam :] toen ik hem zag rijden op de linkerbaan. Een Ferrari 430, in het rood nog wel :o , ondanks mijn wat "oudere" leeftijd kwam het kind in mij naar boven :+ Ik zal...
  7. frank_b

    Motordief gepakt na wilde achtervolging

    Bron soww, volhouders :o politieauto schade, toevallige voorbijgangers in auto (2 man) gewond en auto total-loss Motor total-loss Motorrijder gewond. (beetje veel eigenschuld) Kost wat, maar ze hebben hem iig wel ;) Beetje dombo van een motorrijder dat hij zo'n actie voor een...
  8. frank_b

    Int. Dutch Classic Superbike Meeting 19 en 20 juni

    Voor de klassiekers onder ons: Int. Dutch Classic Superbike Meeting 19 & 20 juni 2010, Kotterbos locatie Almere, Nederland 2017 CSBK Locatie Vanwege ons besluit het deelnemersveld uit te breiden en de meeting van 2010 nog grootser aan te pakken, kwamen we tot de conclusie, dat het...
  9. frank_b

    Motorrijder met 616 km/u geflitst

    bron: Buitenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl http://www.motorfreaks.nl/algemeen-nieuws/motorrijder-geflitst-met-616-km-u.html _O- _O- _O- _O- Naked Guzzi, daar kan Ducati nog een puntje aan zuigen, 616 km/h :+ _O- btw 220 euro voor een 400 km/h...
  10. frank_b

    Autodieven verleggen aandacht naar motoren

    grrrrrr :( :( :( We wisten het al een beetje gezien de vele berichten hier. Maar nu blijkbaar ook officieel met de cijfertjes, verhaaltje op nu.nl http://www.nu.nl/news/1701112/10/Autodieven_verleggen_aandacht_naar_motoren.html Koop er maar weer een paar sloten bij :( :r
  11. frank_b

    H4 = H4, Dacht het NIET!

    Mijn lampen zijn al oud en ivm met mijn cockpitprojectje had ik de kuip open liggen van mijn CBR. Dus ik denk, lekker makkelijk even lampjes vervangen dan kan ik er weer even tegen :9 Dacht het dus niet :( :( :( :( H4 is dus duidelijk niet overal hetzelfde!!!! Even aan het...
Terug
Bovenaan Onderaan