Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Madvillainy
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Madvillainy

    Te koop Kawasaki ZX6R 636 2005 Groen met vele extra's

    Bij deze verkoop ik mijn groene Kawasaki ZX6R Ninja 636 uit 2005. De kilometerstand bedraagt 19.299 kilometer. Ik kocht hem van de eerste eigenaar. De motor is voorzien van vele opties waaronder: - Een Titanium LeoVince uitlaat (Met E-keur en DB-killer) - Dubbellicht module (altijd...
  2. Madvillainy

    Gezocht 28/9 Zolder MSH vrij rijden Minder Snel

    Wegens achter het net vissen bij het inschrijven :( Iemand hier een dag vrij rijden "Minder Snel" op Circuit Zolder via MSH te koop? 28 september.
  3. Madvillainy

    Circuitdagen?

    Beste mensen, Ik ben van plan om dit jaar enkele circuitdagen te bezoeken, en vooral Zolder omdat dit dichterbij voor me is. Maar nu zou ik graag van jullie willen weten met welke organisatie ik het beste mee kan gaan? Ben zelf nog nooit op het circuit geweest, dus moet zowieso starten in...
  4. Madvillainy

    Kawasaki ZXR400 '99 25KW (op kenteken) €3500,-

    Hierbij bied ik mijn Kawasaki ZXR400 aan i.v.m. einde 25KW periode. De motor is in zeer goede staat van onderhoud. Hij heeft zojuist (100 kilometer geleden) een grote beurt gehad waarbij olie ververst is, remblokken, ketting en tandwielen vervangen zijn. Voor- en achterband zijn nog in prima...
  5. Madvillainy

    Auto op twee wielen..

    Ik was vanmorgen op school een beetje aan het bladeren in een semi-wetenschapsblaadje, en wat zie ik daar...? http://www.ataque.net/ Wie zou ziets nou aan willen schaffen? Zoiets noemen ze een "auto" :? Wetenschappers willen geld verdienen aan veiligheid, leuk en aardig, maar zo rijdt toch...
  6. Madvillainy

    Geeft maar toe!

    Ja heren (of dames, maar dat betwijfel ik) Wie is dit in het filmpje? Zou het H@rdcore zijn? :+ video.google.com/videoplay?docid=2949508997989707181
Terug
Bovenaan Onderaan