Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Bartman
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Bartman

    EXCV hoeveel invloed op geluid/ terugplaatsen mogelijkheden Suzuki Gsx-r 600 2007

    Ik heb een Suzuki Gsx-r 600 uit 2007. Er zat een open uitlaat onder en ik vond hem vrij luidruchtig, dus ik heb een origineel uitlaatje teruggeplaatst. Nog steeds vond ik hem vrij veel geluid maken en na het plaatsen van een nieuwe luchtfilter en nieuwe pakking bij de einddemper kwam ik...
  2. Bartman

    Setje Dragon Supercorsa pro [nieuw!]

    Dragon Supercorsa pro Maten 120/70 180/55 Productiedatum 1/06/2006 Gloedje nieuw mailen kan naar onzinmeel at gmail
  3. Bartman

    Te koop Suzuki GSX-R 1998

    Te koop mijn Suzuki SRAD uit 1998. Prijs 3500 € motor is in goede staat en heeft altijd binnen gestaan. K&N luchtfilter + kleine knipperlichten, Extra: open Yoshimura demper + stuurdemper + achterbok +duozitje 500 km geleden ketting, tandwielen, remblokken voor en achter vervangen...
  4. Bartman

    3000 km op de motor in 24 uur

    Uit de Spits O-)
  5. Bartman

    bekeuring ontduiken topic

    Ik lees net dit topic van bananeman die een bekeuring heeft gekregen en probeert om eronder uit te komen. zou ik ook doen als het enig zins kon :P Nu zijn er een aantal mensen die reageren met reacties in deze richting, Dan denk ik, je betaalt niet voor de lol een bekeuring dus als je...
  6. Bartman

    God@#%^ schroefdraad kapot

    Ben ik de olieplug eraan het indraaien en krijg ik het idee dat het niet goed gaat. Draai ik hem weer los komt de hele echroefdraad van de carterpan eruit zetten |( :( Ik baal als een stekker, was ik bijna klaar met mijn koppelingsplaten vervangen kan ik die hele carterpan erweer afhalen...
  7. Bartman

    Hoe stalen platen tussen koppelingsplaten??

    Ik ben mijn koppelingsplaten aan het vervangen en heb hiervoor mijn framenummer doorgegeven aan bedrijf op het internet. Deze hebben vervolgens de hele hap bij suzuki besteld waarna het mij mij afgeleverd is pas na 4 weken :( , maar dat terzijde Nu heb ik 6 stalen platen gekregen en 2 die...
  8. Bartman

    Inbus en een moment?

    Hoe doen jullie dat. Ik heb een inbus schroef welke met een moment aangedraaid moet worden. Het is maar voor de koppelingskap dus ik denk dat handvast voldoet O-) , of is er nog iemand anders met een betere suggestie :?
  9. Bartman

    koppelingsveren srad

    Wie o wie kan mij vertellen waar de koppelingsveren zitten bij een suzuki gsx-r 600 uit 1998. Ik heb mijn koppelingsplaten eruit gehaald en mijn koppelingshuis nog niet. nu vroeg ik me af of de koppelingsveren achter het koppelingshuis zitten of dat er een verbinding is en dat het ergens anders...
  10. Bartman

    blauwe koppelingsplaten

    Naar aanleiding van dit topic heb ik de hele zooi uit elkaar gehaald en zag ik dat mijn koppelingsplaten blauw zijn. Dit zal de reden zijn geweest dat de koppeling slipte (neem ik aan) en ik vroeg me af of je nog iets kan met blauwe koppelingsplaten of dat je gewoon nieuwe moet kopen ...
  11. Bartman

    vraag paddockstand

    Ik moet een paddockstand hebben en vroeg me af of er veel verschil is in aanbod hiervan. Ik reed langs Hein gericke, maar deze was dicht |( , hier zag ik een paddockstand in de etalage voor 32,50. Volgens mij deze Iemand ervaring met deze bok of hij goed is, omdat hij een stuk goedkoper...
  12. Bartman

    Koppelingsproblemen srad

    Ik was vandaag een paar keer een wheelie met slippende koppeling aan het oefenen op een industrieterrrein. ( maximaal 5 minuten) En vervolgens wou ik wegrijden en slipte mijn koppeling. Wat er gebeurt is het volgende: Als ik optrek en mijn koppelingshendel is helemaal terug op de normale...
  13. Bartman

    Benzine over tank :(

    Sta ik laatst te tanken, Lekt dat Kl$%^3 ding waardoor er allemaal benzine over mijn tank loopt |( Nu weet ik dat benzine als je te lang wacht in de lak intrekt en allemaal bubbeltjes in je lak veroorzaakt en heb ik het zosnel mogelijk verwijdert met water. Nu is mijn vraag wat je het best...
  14. Bartman

    Waar een Motorpak nu kopen ?

    En ik heb de search allang gebruikt en ik weet ook al wat ik wil, een 1 delig leren pak van goede kwaliteit Maar mijn vraag is waar ik het beste kan kijken voor een motorpak. Wellicht dat ze ergens korting hebben vanwege einde seizoen }) of een zaak die gewoon goed(koop) is :P Btw ik...
  15. Bartman

    Vlammen uit uitlaat

    Ik hoorde van een vriend van mij dat als ik het gas goed open haal, dat er dan vlammen uit de uitlaat komen. Nu vroeg ik me af hoe dit komt en of dit slecht is :?
  16. Bartman

    gereedschap setje gsx-r 600

    Ik heb een tijd geleden een suzuki gsx-r 600 gekocht uit 1998. Nu zat er geen gereedschap zetje bij en vroeg ik me af wat er allemaal in z'on gereedschap setje zit :? Als het nl echt makkelijk is ga ik proberen 2dehands wat te regelen :P
  17. Bartman

    All-risk of niet?

    Ik heb een suzuki gsx-r 600 uit 1998 en heb hem nu wa+ verzekerd. Nu is een vriend van mij laatst onderuit gegaan met een gloedjenieuwe buell (motor total loss) en de overbuurjongen is ook onderuitgegaan met een bandit uit 2000 ;) (motor total loss) Nu ben ik gaan nadenken en ik heb mijn...
  18. Bartman

    Bijna onderuit door ^#@^% buschauffeur

    Ik ben vandaag bijna onderuitgegaan door een eik#$% van een buschauffeur :( Ik gooi mijn motor heel mooi in de bocht op een rotonde die ik voor driekwart wil nemen. Vervolgens komt er bij de helft van de rotonde een bus met volle vaart de rotonde opkomen zonder te kijken :( Ik gooi mijn...
  19. Bartman

    Waar halen jullie je motor spullen

    Ik moet mijn ketting vervangen en dan ook maar mijn tandwielen. Nu heb ik al een beetje rondgezocht op het M-F en ben dit adres www.louis.de tegengekomen als goedkoop adres.. Alleen weet ik niet precies wat ik het beste kan bestellen en is die pagina niet helemaal duidelijk voor mij. Zodoende...
  20. Bartman

    Het centraal werkplaatshandboeken topic

    Ik zoek een werkplaatshandboek voor mijn suzuki gsx-r 600 en ik dacht misschien is die het liefst gratis (blijf toch hollander) ;) te downloaden via het internet. Toen ik de zoekfunctie gebruikte kreeg ik zoveel replies dat ik te lang ben bezig geweest met zoeken naar de geschikte wph en niet...
  21. Bartman

    Woohaaa !

    Eindelijk was het zover vandaag. Ik had een afspraak om mijn geimporteerde motor te laten keuring om 15:45. Ik was er netjes 10 minuten eerder maar moest ff wachten tot iets over 16:00. Eindelijk werd ik geholpen en wogen ze de motor (weer iets van 17 euro |( ) Allemaal nummers werden...
  22. Bartman

    Mag je verschillende soorten olie gebruiken?

    Ik heb laatst een motor gekocht en ben de oliepeil wezen checken. Deze was op zich best aardig alleen er kan nog wel wat bij. Nu is mijn vraag, maakt het uit als je er een ander merk olie in gooit. Ik kan natuurlijk niet weten wat de vorige eigenaar voor merk olie erin heeft gedaan. :? ja...
  23. Bartman

    Is dit tegenstrijdig of niet?

    Ik ga mijn motor laten keuren en snap dit niet van de RDW. Op het ene moment zeggen ze dit : "het voor dit voertuig uitgereikte buitenlands voertuigdocument, inclusief een voor dit voertuig afgegeven CVO (Certificaat van Overeenstemming) indien het een personenauto of motorfiets betreft. ( In...
  24. Bartman

    c.v.o. ?

    Ik heb een papiertje bij mijn belgische motor gekregen en hier staat op: Gelijkvormingheidsattest / certificat de conformite Ik neem aan dat dit hetzelfde is als een nederlands c.v.o. :?
  25. Bartman

    na 170 dagen voorstellen :)

    Bij deze zal ook ik me nog maar effe voorstellen :+ Dit al na 170 dagen maar beter laat dan nooit O-) Ik ben student 23 jaar en sinds een week in het bezit van een motor. Nog een paar weken wachten en dan zal ik rondtoeren in de omgeving Leiden. Vanzelfsprekend zal ik als ik mijn...
Terug
Bovenaan Onderaan