Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: --Fr@nk--
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. --Fr@nk--

    TK: Suzuki TL1000S 1999 Zwart 53.334 km

    Bij deze bied ik mijn Suzuki TL1000S uit 1999 aan. Kilometerstand: 53.334 km De motor is technisch in orde en bevat een aantal opties, zoals: * Voorvork aangepast door Bitubo Raceservice * Viper uitlaatdempers (origineel aanwezig) * BMC luchtfilter * Barnett koppelingsplaten + veren...
  2. --Fr@nk--

    K&N Luchtfilter Suzuki SV650

    Heb hier nog een K&N luchtfilter liggen voor een Suzuki SV650 oud model(dus tot en met 2002) Had hem vorig jaar aangeschaft voor mijn eigen SV, maar voordat ik hem kon installeren werd ik geschept door een roodlicht rijder. Nu was ik de garage een beetje aan het opruimen en kwam ik dit ding...
  3. --Fr@nk--

    TK: Motrax Mini Barend Mirrrors

    Bij deze aangeboden: barend mirrors van Motrax. In de winkel te koop voor 55 euro, nu bij mij voor 30 euro (ex. evt. verzendkosten). Reden van verkoop: ze passen bij mij niet in het stuur. Edit: ze zijn dus nog hartstikke nieuw. Alleen ff uit de verpakking gehaald om te kijken of het...
  4. --Fr@nk--

    Suzuki GSX 600 F met schade

    N.a.v. de schuiver die ik afgelopen weekend heb gemaakt, gaat mijn f-je nu in onderdelen verkocht worden, aangezien het niet meer loont om hem op te knappen. Natuurlijk kan hij ook in één geheel weg, voor iemand die graag knutselt bijvoorbeeld. Ik heb nog liggen: - zadel - duozadel -...
  5. --Fr@nk--

    Linkpijp sluit niet goed aan op collector

    Ik heb een tijdje geleden een 4-in-1 uitlaat op me GSX 600 F gezet, maar hij sluit al vanaf het begin niet goed aan. In het egin was het nog wel te begrijpen, omdat er toen in de gauwigheid maar ff een slangeklemmetje op is gezet om de boel bij elkaar te houden. Later heb ik een stevige RVS...
  6. --Fr@nk--

    Schuiver gemaakt... :(

    Ik ben vandaag met een gangetje van zo'n 40 km/u in een bocht onderuit gegaan. Oorzaak: glad wegdek dooe regen na een lange droge periode. Op het moment dat ik de bocht instuurde, ging hij gelijk onderuit. Ik ben zelf van de motor afgeslingerd, niks aan de hand, alleen een beetje een zere...
  7. --Fr@nk--

    Beter laat dan nooit... GSX 600 F

    Afgelopen vrijdag heb ik dan eindelijk mijn GSX 600 F opgehaald en het was eigenlijk de bedoeling om hem meteen hier neer te zetten, maar ik kon het niet laten om te :] . Dus bij deze... het is dus een Suzuki GSX 600 F uit het jaar 1993. Hij had slechts 34000 km gelopen en zag er nog...
  8. --Fr@nk--

    --Fr@nk--

    Eindelijk, na ruim een half jaar stilletjes op de achtergrond alle verhalen hier op MF mee te lezen, heb ik ook maar besloten om lid te worden *O* . Even kort over mezelf: Wordt 14 november 18 jaar, dag erna meteen mijn theorie-examen en ik hoop dat ik slaag, zodat ik meteen kan gaan lessen...
Terug
Bovenaan Onderaan