Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Fredvans
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Fredvans

    SHARk EVO ES Matt blank maat M

    Nieuwe helm. 1 maal opgehad na ontvangst (online besteld) maar zit niet lekker, ruilen niet mogelijk. Jet en integraal helm ineen met ingebouwd zonnevizier, verkeert in nieuwstaat kan ook niet anders. Incl. nieuwe gesealde wangkussen extra 30 mm, standaard is 35 mm dik. beugel gaat bij mij niet...
  2. Fredvans

    Zanussi oven voor de poedercoaters

    Geen idee of ik in de juiste rubriek zit maar via deze weg een in zeer goede staat verkerende inbouw oven van zanussi. Moet weg voor 19 augustes, iets met keukenrenovatie in 1 dag. Ik dacht mogelijk voor iemand die poedercoat of wil starten met poedercoaten. Moet met 2 man opgehaald worden, niet...
  3. Fredvans

    SHAD SH 23 zijkoffers passend op Honda Integra

    I.v.m. minder WW verkeer (gewijzigde werksituatie) is de behoefte aan transport ruimte een stuk minder geworden, heb de topkoffer nog. LET OP gaat alleen om de complete set zijkoffers! Ik heb de koffers er hooguit 3 weken opzitten. Beugels zijn vrijwel nieuw en mogelijk geschikt voor andere...
  4. Fredvans

    Shad 3P vraag

    Mederijders, ik heb van Shad de beugels aangeschaft voor de Honda Integra 750, dit om zijkoffers aan te monteren. Via MP heb ik 2 zijkoffers aangekocht Shad SH23. Na montage van de beugels krijg ik de koffers niet vergrendeld. ik heb het idee dat ik iets mis, is er iemand die hier meer info over...
  5. Fredvans

    Zijkoffers/tassen Motodetail nieuw

    Ik heb de tassen overgenomen maar gaat hem niet worden voor mij. Op de scooter krijg ik ze niet netjes en eigenlijk zoek ik iets afsluit baar ivm werk gerelateerde spullen die ik vaak meesleep. Tassen zijn dus nieuw en daardoor nog lekker stug. Alle straps en bandjes zijn aanwezig alsook de...
  6. Fredvans

    Vraag kosten van importeren

    Ik heb redelijk wat topics gelezen en het internet geraadpleegd maar kom er niet uit. Ik zou graag willen weten welke kosten voor invoeren ik bij een import vanuit Duitsland moet berekenen. Motor is van 2021 heeft meer dan 6000 km op de teller (zou dus iets gunstiger moeten zijn), nieuwprijs in...
  7. Fredvans

    GPS Trackers

    Ivm diefstal Honda x adv ben ik mij aan het orienteren op een gps tracker zonder abonementkosten. Nu zijn er een tweetal waar ik mijn ook op heb laten vallen maar kan er relatief weinig over vinden en ik vind beide wat groot. Het gaat om de Onntrack 200 en de 247 GPS. Beide ongeveer het zelfde...
  8. Fredvans

    GESTOLEN Honda X adv 750

    Hedenochtend is op klaarlichte dag in Rotterdam Blijdorp mijn Honda X adv 750 uit 2018 gestolen incl de motorhoes. Kenteken 97-MP-FT. Mocht iemand iets zien>
  9. Fredvans

    Uitlaat Ducati Multistrada 1200

    Aangeboden 1200 multistrada uitlaat, zit nu op een Classic model in zeer goede staat. Bieden mag maar hou het netjes. Richtprijs is rond de €75,00 Bij een goed bod zal ik reageren. Als er iemenad met een ds interesse heeft, ik heb er een geheel aluminium plaat bij laten maken waarmee je de...
  10. Fredvans

    Schijven lopen licht aan

    Er is een hele lijst met antwoorden op veelvoorkomende problemen beschikbaar. Kijk daar eerst voor je een topic opent. Als je motor bijvoorbeeld slecht, of niet start, kun je hier vinden wat je moet doen.) Vind je geen antwoord op jouw vraag, open dan gerust een topic. Gebruik de onderstaande...
  11. Fredvans

    Ducati Multistrada 1000 DS

    Omdat ik de motor te weinig gebruik en niet over een stalling beschik heb ik na lang beraad besloten de motor toch maar te verkopen. Gaat echter wel met enige weemoed, aangezien de motor fantastisch rijdt. Comfortabel en zuinig is met een relaxte zithouding. Motor is uit 2006 en heeft nu 35.000...
  12. Fredvans

    Nieuwe handkappen met LED verlichting

    Wegens niet plaatsen. Nieuwe ongebruikte hankappen in carbon look. De verlichting in de kappen is te schakelen op verlichting of knipperlichten. Is geschikt voor 22 mm sturen. 1 bevestigingsbout is niet meegeleverd maar voor de handige harry is dat geen probleem. Lopen bij mij net tegen het...
  13. Fredvans

    Yamaha TRX 850 1996

    Omdat ik toch voor de nog comfortabeler zit ga wil ik overstappen naar een meer rechtop zittende motor. De motor verkeert in uitstekende staat en kan het nieuwe seizoen er tegen aan. De huidige km. stand is rond de 57.000 km. De kunststof kappen zijn door mij zelf gespoten, kleur van de tank...
  14. Fredvans

    tuono 20013 of multistrada 2003

    Ik ben aan het twijfelen tussen een tuono 2003 km. stand 21.000 en een multistrada 2003 km. stand 42.000. Beide hebben 3 maanden garantie en zien er netjes uit. Ik gebruik de motor voor toertochtjes (binnen nederland) en 1x per jaar lang weekend. Zal zo rond de 6000 km op jaarbasis zijn. Lees...
  15. Fredvans

    route google naar .gpx

    Ik heb in google een route gemaakt welke ik wil omzetten naar een .gpx bestand voor op de Garmin. Op diverse manieren geprobeerd, met Visualizer maar aar heb jeen API code voor nodig welke je kunt kopen. Ik heb het met ''maps to GPX geprobeerd maar dat gaf vreemde rsultaten, kan uiteraard aan...
  16. Fredvans

    Richting Winterberg

    Graag advies, Gaan op een vrijdagochtend vanuit Rotterdam voor een nachtje naar Winterberg. Nu lees ik veel verschillende adviezen. Geheel binnendoor wordt een te lange rit, vertrekken rond 09:00 uur. Waar kunnen we het beste de grens overgaan, heb gedacht aan Venlo, daarvan daan de onroute...
  17. Fredvans

    Linkpijp(jes) van Sebring dempers naar aansluiting trx850

    Bij deze een vraag. Ik hink op 2 gedachten nl. Aanschaf van 2 dempers rvs ovaal van Delkovic, speciaal voor de trx850. Voordeel: is compleet met linkpijpen en db killers, dus is 1 op 1 monteren. Nadeel: er zit geen E- keur op. Nu kan je zeggen lekker belangrijk maar ik woon in Rotterdam en...
  18. Fredvans

    Gestrand project

    wegens tijdgebrek en gewijzigde intersse aangeboden. Motor is uit 83 en heeft een km stand van rond de 35.000 km (ga ik nog na en mogelijk wordt dit aangepast) teller aanwezig voor verificatie. Wat is er gedaan, wat moet er gebeuren. 19 inch voorwiel pasgemaakt met gedraaide...
  19. Fredvans

    VFR750 of TRX850 om te toeren

    Via deze weg de vraag, beide zijn totaal andere motoren. En heb op beide niet gereden, reden is dat ze nogal een eind uit de buurt staan, zeker de TRX. Heb er 1 op het oog, onderhoud geschiedenis is onduidelijk km stand 5300 bj. 1996. 1e serie. Lees veel goede maar ook mindere. VFR 750 zijn...
  20. Fredvans

    T-max 500 2006 probleem

    Wat mij vanmiddag overkomt! Rij voor mijn werk met een Yamaha T-max 500 door heel Nederland. Doe het onderhoud zelf ben een pietje precies en moet in feite niet veel hebben van werkplaatsen. Voordat ik weg rij kijk ik meestal even naar olie biveau en koelvloeistof. Vanmiddag vanaf mijn...
  21. Fredvans

    Aansluiten LED raw in gecombineerde koplamp

    Heb diverse topics doorgespit maar bijna alle vervallen in discussie onderling, zonder tot een echt goed antwoord te komen.(welke ik begrijp) Heb een koplamp met ingebouwde led knippers gekocht welke in de ronding meelopen.(ja ja China) Nu komen er per knipperlicht zijde drie aansluitkabels...
  22. Fredvans

    Michelin Power Pure 2CT

    Vrijwel nieuwe banden voor de Yamaha T-max 500. Michelin Power Pure 2CT is opgebouwd uit twee compounds, harder op loopvlak en zachter op de wangen. Wegens overstap naar Bridgestone banden. Banden zijn net 1500 km oud, vrijwel geen slijtage zichtbaar. Inmiddels gedemonteerd. Voorband...
  23. Fredvans

    Honda xl600R achterwiel

    Voor mijn motor ben ik op zoek naar een in goede staat verkerend achterwiel. Velg mag gerust wat krasjes hebben, het geheel wordt gespoten. En ja ik weet dat ik het bij off road vaassen kan kopen.
  24. Fredvans

    voorwiel lagers

    Ivm aanschaf voorwiel van een andere merk motorfiets hulp gezocht. Mijn Honda xl600 r heeft in het voorwiel een lager van 15/35/11. Het Cagiva voorwiel wat ik heb gekocht heeft een lager van 20/42/12 Ben dus op zoek naar een lager (2 stuks) van 15/42/12 Iemand. Indien niet te vinden moet er...
  25. Fredvans

    Honda xl600r PD03 vragen

    Heb een Honda xl600r uit 1983 aangeschaft PD03. Na alles gereinigd te hebben loopt het blok weer netjes rond. 1e proefritje inmiddels gemaakt, klein stukje maar wat er zit een noppen band op. Nu lekt er olie als het blok warm is aan de linkerkant van het blok. Aan de zijde van de rotor...
Terug
Bovenaan Onderaan