Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Homecargo
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Homecargo

    VERKOCHT !!! Wünderlich "Boxerbag" BMW R 1200 GSA

    Wünderlich bagagedragertas BMW R1200 GSA, nieuwstaat. Nieuwprijs 59,90. Hier 40€
  2. Homecargo

    VERKOCHT !!! Wünderlich "Stuurtas" BMW R1200 GSA

    In nieuwstaat verkerende stuurtas met venster voor mobiel en achteringang voor USB-kabel. Nieuwprijs 79,90 . Nu voor 50€
  3. Homecargo

    Het grote "RARA, waar was ik?"-topic, deel 6

    Na afgerond 14.000 berichten is het tijd voor deel 6 in de Grote "Rara, waar was ik?" Wij heten je dus ook van harte welkom in: :]Het Grote "Rara, waar was ik?" topic, deel 6:] :? :? :X B| 8)7:( :z:z :) *D 8-) *O**O*:] Het weer zit jammer genoeg niet altijd mee, waardoor je je dagen en...
  4. Homecargo

    Garmin VIRB Elite Actioncam

    VERKOCHT VERKOCHT VERKOCHT Productomschrijving De VIRB Elite is een echte 1080p HD-actiecamera die geavanceerde opnamemogelijkheden in HD combineert met Wi-Fi-functies en ultramoderne GPS-functies zoals vooraf ingestelde opnameprofielen. Het skiprofiel neemt bijvoorbeeld automatisch...
  5. Homecargo

    Help !!! België , zoek met grootste spoed 160/60/17 binnenb

    Hallo MF-ers. OPGELOST !!! BEDANKT !!! Goede maat van me is op weg naar Normandië op de motor. Binnenband kapot bij ventiel en kan niet verder. Moet nu tot dinsdag wachten in omgeving Poperinge omdat motorzaken morgen en maandag dicht zitten. Heeft iemand toevallig een band/adres waar...
  6. Homecargo

    Motor met aanhanger mag de grens niet over!

    Ook lekker: ANWB Motor | motorrijlessen, motortrainingen, pechhulp, verzekering en meer :r
  7. Homecargo

    9/9/2012 - 16/9-2012 Karinthie/ dolomieten, wie gaat er mee?

    Op zondag 9 september vertrek vanaf Dusseldorf per autotrein naar Schwarzach in Oostenrijk(kost op dit moment 99 euro voor motor + bestuurder, incl. Bed en ontbijtje in de trein). 10 september, dagrit oostenrijk, bijv. via Grossglockner oid. (geen snelweg(geen vignet)). overnachting staat nog...
  8. Homecargo

    Gezocht, Motorroutes Oostenrijk/Italie over onverharde wegen

    De titel zegt eigenlijk al genoeg.......... Ik wil een rondreis maken , maar nu eens niet over de drukbereden populaire asfaltstroken. vertrekpunt is Munchen - Ostbahnhof. Mijn voorkeur gaat uit naar Oostenrijk en Noord-Italie. Websites genoeg waar alle passen op staan, maar ik wil dus...
  9. Homecargo

    Te Koop : BMW F650GS originele voorruit

    In goede staat :Y :Y , komt van een model bouwjaar 2004. Ligt al 5 jaar in de kast. 10 euri. :] Homecargo :W
  10. Homecargo

    Naar Noorwegen 3 - 18 juli 2010, wie gaat er mee ?

    Ik wil van 3 tot 18 juli met de motor naar Noorwegen. Plan is met de nachtboot heen en terug. (Kiel-Oslo). 1e week wil ik vanuit omgeving Pollfoss dagtochten maken naar de diverse highlights in de omgeving. Vooral in Noordelijke richting 2e week via binnenland en westkust via allerlei...
  11. Homecargo

    BMW navigator ll plus +2GB CFcard

    Te Koop: nieuwstaat. Zat in half januari op mijn nieuwe fiets. Zonder cradle. verder compleet met alle boekjes en software.met spanningskabel voor de 220 volt en voor de cigarettenaanstekerplug.Software en kaartmatariaal, de allerlaatste versies).Natuurlijk zit er nog garantie op!!! PRIJS...
  12. Homecargo

    Hij Komt, Hij komt ..............................

    Bel ik vanmiddag met de dealer voor een andere ruit en over de navigatie. |( |( |( Blijkt mijn Nieuwe R1200RT al klaar in het krat te staan bij BMW en te wachten op afroep door de dealer. Omdat er eind januari was afgesproken zouden ze hem rustig nog 3 weken laten staan. |( |( |( :]...
  13. Homecargo

    TE KOOP: BMW F650GS Windscherm(voorruitje)

    Niet gebruikt, meteen vervangen door een grotere. tegen ieder normaal bod. af te halen Gennep(onder nijmegen)
  14. Homecargo

    Hoeveel korting op een nieuwe motor

    *O* , Ik wil een nieuwe BMW R1200 RT kopen (Full options) Kompleet volgens prijslijst zo,n 23.000 euri. Hoeveel korting krijg je zonder inruil ? oftewel welke korting bij welke dealer ? *O*
Terug
Bovenaan Onderaan