Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: triaatje
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. triaatje

    Vraagje; tank lenen voor een 550 four ?

    ZOooo...da's weer lang geleden...Maar even een vraag. Mijn spuitwerk van mijn 550 supersport van '76 ligt bij de spuiter, en je raadt het al..die doet nu even niets. Met als gevolg dat het beestje stilstaat. Iemand voor mij tijdelijk een tank ? Van een 550, type K3 of supersport...lelijk...
  2. triaatje

    Honda CB 350K hoofdbrekens

    Graag jullie hulp bij een probleem met een 350twin uit '72. Motor begint rond de 4500 toeren te stoten, linker cilinder. Bij langzaam gas bij komt hij wel verder, boven de 5500 toeren trekt hij weer gewoon door. Standaard setup 70-105 qua sproeiers. Heeft eerder gewoon goed gelopen. Na revisie...
  3. triaatje

    Honda CB 750 K2..

    Hallo allen, nu de 350 Twin volop in rebuild is, het blok as we speak wordt opgebouwd en de angst toeslaat om zonder iets omhanden te komen zitten :+ kwam ik een K2 op het spoor... De eerste indruk was wat...ehm...triest... Maar... op zich is de basis goed. Rijwielgedeelte is...
  4. triaatje

    onderdelen honda cb 550f k

    heb hier nog een aantal onderdelen liggen die weg mogen : - een goede carterpan - een set originele oranje zijkappen. Bij de linker mist een pootje, de rechter heeft ze allemaal maar wel een barstje... - een koppelingshuis met platen..helemaal netjes - een volledig nieuw professioneel...
  5. triaatje

    vraagteken

    wat is dit ?
  6. triaatje

    Van CB 350 four naar CB 350 Two

    Ooit es gezegd tegen een Beemertrijder dat een boxer gewoon een vierciliner is waar ze de twee middelste cilinders uit hebben geslepen. Hetgeen overbleef flikkerde naar buiten en zie daar...een boxertwin... :+ Maar goed..verstand komt met de jaren...dus heb ik een Honda CB 350 Twin K3 uit...
  7. triaatje

    Verchromen ? Verchromen !

    Ha Brikkers, in mijn zoektocht naar een betaalbare verchromerij heb ik contact weten te leggen in het buitenland. De eerste spulletjes zijn ter proef daarheen en ik verwacht ze binnenkort terug. Ik heb inmiddels foto's gezien en het ziet er veelbelovend uit. Het betreft het traditionele...
  8. triaatje

    350 vervroeger..

    al een behoorlijke tijd heb ik een 'bekend' probleem met het vinden van de juiste vervroeger van een 350f. Reden : heb een dyna s op mijn racertje in wording ; daar werd een rotor bijgeleverd met een diameter van 13,5 mm.... Die zit op een honda 350f. Ik heb er eentje van een 400f ...
  9. triaatje

    frame honda cb 550

    Ik kan een 550 overnemen. Ding is nagenoeg compleet, alleen het frame kan ik niet gebruiken (is officieel gesloopt). De vraag dus of iemand nog een framepje heeft liggen...met kenteken natuurlijk ! Zal ff de overbouw posten hier op MF
  10. triaatje

    Gratis Rickman Polaris kuip

    nou...bijna dan. Een flesje wijn moet toch haalbaar zijn... Heb hier een Rickman polariskuip staan, met in/aanbouwinstructie, mooi gaaf en met steun... Vind het zonde om hem met het plastic afval mee te geven, dus gratis af te halen...wel rap want hij staat in het houthok ;) Even een...
  11. triaatje

    onderdelen Honda CB en meer..

    Te koop : Van een klein verbouwprojectje : een zeer nette tellerset van een Honda CB 550. Past ook op een CB 750K7 en een Honda CB 500K2, met steun en cockpitje...40 euro contactslot, eveneens voor dezelfde serie, 10 euro Spatbord Honda CB 750 four, 40 euro en een Oldskool Slipon demper...
  12. triaatje

    Weer een 550...als cafereesert

    Daar is ie weer...Ik heb een eighties poser bike op de kop getikt.. _O- Maak er een cafereesert van...tommi koplampoortjes, chromen koplamp...alleen die wielen, da moet echt anders. Iemand een setje 550 wielen staan ? Staat is niet zo belangrijk.... Buddy met eendebek van een kawa. Buddy...
  13. triaatje

    tria heeft weer een 550 supersport

    ja hoorrr...ik heb er weer eentje...een Cb 550 ss uit '77. Niet zo mooi als mijn oude en er moet nog wat gebeuren, maar de basis is er. Heb inmiddels europese knippers, lamporen en beugel gescoord dus de grote pannekoeken gaan eraf (daarmee zijn dus de huidige set lamporen, knippers en...
  14. triaatje

    unieke Yamaha SR500

    te koop ; een unieke Yamaha SR500 eencilinder. Deze motortjes zijn meer dan 15 jaar in productie geweest, dit is een van de laatste exemplaren. Het mooie is dat deze is geleverd met spaakwielen en een trommelrem voor. De motor is spic en span, heeft maar 13000 km gelopen, nieuwe banden en...
  15. triaatje

    oldtimer frame Yamaha SR500

    te koop ; frame voor een SR500. Was de bedoeling er een caferacer van te maken maar het project gaat niet door. met papieren... kosta ? moet weg, dus niet veel
  16. triaatje

    nieuw hardverchroomde vorkpoten Honda CB 500K1 (1972-1974)

    Te koop ; nieuw hardverchroomde voorvorkpoten van een CB500 four K1. Poten zijn gericht, perfect in orde en niet gebruikt na het verchromen. Zitten in mijn CB400 race project waarvoor ik poten nodig heb van een 500K2 type of 550F of K3-type ivm plaatsen van pre loadadjusters. Nieuw laten...
  17. triaatje

    CB spul

    Wie nog weet hoe vol de zolder lag met al het CB 400 en 350 spul mag het zeggen...na de verbouwing heb ik de meest handige spulletjes even opzij gelegd, of wat zonde was om weg te gooien als je het eens zou moeten kopen...rubbers, tellers, koplamp, bediening, kabels...electriek...een nieuwe...
  18. triaatje

    Honda CB 550 K3 1978

    Te koop, een (al zeg ik het zelf) hele mooie gereviseerde/gerestaureerde/opgeknapte (laat ik aan de kenners over) Honda CB 550 K3 van 1978. Zo was ze eerst :
  19. triaatje

    apart ; opengewerkt studieblok 'oldskool'

    jongens, ik heb hier nog een ouderwets studieblok op een standaard van de MTS in Nijmegen staan, zo eentje die men gebruikte om leerlingen voertuigtechniek te laten zien hoe motoren werken...tegenwoordig kennen ze alleen het nummer van de ANWB :+ (het is even wachten op de eerste die...
  20. triaatje

    Studieblok Honda CB 350f

    Jongens, Kennen jullie het oude studieblok van de MTS nog dat ik heb staan ? tijdens CBBQ's was het een leuke atractie, maar de afgelopen jaren was ze uit elkaar gehaald ivm de kop die ik nodig had voor mijn 350. Inmiddels heb ik het dingske weer in elkaar geschroefd maar van een echte...
  21. triaatje

    dubbele remschijf cb 550

    Mensen, ik ga een dubbele schijf op de 550K3 monteren. Op zich geen wonder ; wat langere bouten, een extra klauw + hefboom en een kabel en je bent er. Maar de opnemer van de snelheidsmeter moet afgedraaid worden. Kan iemand voor me meten hoe dik het ding moet zijn of heeft er nog eentje...
  22. triaatje

    electriek voor brikker noknow's

    Vond een leuk linkje voor mensen die niet weten hoe te beginnen als er electriekproblemen zijn van wat meer ingewikkelde aard (stator, gelijkrichter etc...) en hoe deze op te sporen via een diagram... http://www.electrosport.com/media/pdf/fault-finding-diagram.pdf eens kijken of t werkt ;)
  23. triaatje

    en een 550K3 als woon-werkfiets

    Nu de 550ss me hopelijk gaat verlaten a.s. week (of later...) heb ik wel een woon-werkfiets nodig. De 550 ss was daar eenvoudigweg te goed voor, zeker als je in een vandalismeachtige (school-)omgeving werkt...afgezien van de diefstalmogelijkheid in een open motorstalling. Dus had ik gisteren...
  24. triaatje

    wie kent het kettingmerk KCM ?

    jongens, kennen jullie het kettingmerk KCM ? producent komt uit China, levert ook TSubaki en Hitachi kettingen. Probleem is dat ik er geen schakel bij kan krijgen, met geen mogelijkheid :( Tis een 530 O-ring, specifieke producenttype is 50HS0 Wellicht hebben jullie in je oude doos nog...
  25. triaatje

    KCM ketting, schakel gezocht

    HAllo mensen, ik heb hier een KCM-ketting liggen, type 50HS0...heb alleen geen schakel, en kan slechts een vaag adres ergens vinden. Iemand die weet welke schakels evt ook te gebruiken zijn of een oude/nieuwe schakel hebben liggen ? Of waar ik er eentje kan bemachtigen...? ben al even op...
Terug
Bovenaan Onderaan