Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: zoran
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. zoran

    DR-Z400S Gezocht

    Ben opzoek naar een leuke DRZ met niet al teveel kilometers voor een redelijke prijs. Liefst de -S uitvoering maar de -E of SM is ook leuk. Aanbod op mp is wat schraal dus ik dacht ik probeer het hier ook even. Gr zoran
  2. zoran

    Rusty Gold Swapmeet (motor rommelmarkt(je) 29 januari Amster

    Na de succesvolle eerste 'wintereditie' van vorig jaar in clubhuis BEAM te Amsterdam doen we het op 29 januari nog een keer. Geen entree, geen commerciële handel, maar wel een hoop Roestig Goud, goedkope koffie, warme soep en liefhebbers van oude motoren. Wanneer: 29 januari van 10:00 tot...
  3. zoran

    Vervangings demper xrv750 africa twin RD04

    Gezocht voor een vriend. Een slip-on demper met wat meer geluid dan de standaard uitlaat. Aansluitdiameter is 42mm. Hoor het graag als je wat leuks hebt liggen. Gr Zoran
  4. zoran

    Rusty Gold Swap+Meet #4 3 mei 2015 Amsterdam

    Yes het gaat weer gebeuren! De Rusty Gold Swap+Meet. Na de afgelopen drie succesvolle jaren zal er vrijwel niets veranderen, never change a winning team, toch? Het zal dus wederom plaatsvinden op de eerste zondag van mei, op het terrein van de Cruise Inn (zuiderzeeweg 29) te Amsterdam. En...
  5. zoran

    CX500 tank

    Heeft iemand nog zo'n lelijk kreng liggen? ;) Staat is niet heel belangrijk, wel graag met dop en kraan. Gr Zoran
  6. zoran

    Rusty Gold Swap+Meet deel 3! Zondag 4 mei Amsterdam

    Het vorige topic was alweer in leven maar er moet nu toch echt een nieuwe komen. Rusty Gold Swap+Meet gaat doorrrrr. Deel 3 is op zondag 4 mei, wederom bij de Cruise-inn in Amsterdam. Dit jaar is onze main goal om meer verkopers te mobiliseren en het geheel (zoals het parkeren) nóg...
  7. zoran

    Motorband Dunlop K505 130/80/17 65V

    Fijne sport/tour band zonder slijtage, overjarig dus niet nieuw maar nooit gebruikt. Scoort erg goed in de reviews maar (daar had ik hem op uitgezocht) maar ik wil bij nader inzien toch liever iets met meer allroad profiel/look. Heb hem zelf een week geleden via marktplaats gekocht voor 50...
  8. zoran

    Kerker uitlaatdemper

    Hoi, Voor m'n projectmotortje zoek ik een oude Kerker uitlaatdemper, vind het logo zo mooi ;) Slip-on met 50mm aansluitdiameter of iets wat er in de buurt komt. Uiterlijke staat onbelangrijk, een kras of deuk hier en daar is echt geen punt. Heb je iets liggen voor een leuk prijsje laat het...
  9. zoran

    Rusty Gold SwapMeet Deel 2 op 5 mei in Amsterdam

    Daar zijn we dan weer! In navolging van de succesvolle eerste editie, hierbij de aankondiging van de Rusty Gold SwapMeet deel 2. De eerste zondag van Mei valt dit jaar op 5 Mei, dus dat gaat hem worden 8-) Locatie zal net als vorig jaar de Cruise Inn zijn, omdat dat ons heel erg goed...
  10. zoran

    Het alles dominerende NX650 Dominator topic - deel 2

    Welkom in het NX650 Dominator topic deel 2. Deel 1 vind je hier: Het NX650 Dominator topic Lees mee maar post ook vooral al je NX650 gerelateerde ervaringen en foto's. Hieronder wat domi's mf'ers, stuur me je foto en ik knal hem erbij. Paul_675 Jelo Voor: Na: djustmie: -Z-ander...
  11. zoran

    Incontinente Mikuni TM40

    Hee luitjes, heb een probleempje met m'n carb :( Toen ik vanochtend had getankt en (op m'n lion kauwend) terug kwam lopen zag ik dat de benzine er onderaan net zo hard weer uit liep. Via het overloop slangetje. Vervelend natuurlijk maar ik dacht dat de vlotter misschien vast zou zitten en met...
  12. zoran

    Accu onderhoudsvrij YTX9-BS / CTX9-BS, 12V 8Ah oa voor NX650

    Gebruikt (nog geen jaar) in m'n NX650, maar in goed werkende staat. Is nu over omdat ik overstap naar een Lythium accu. Vanochtend losgehaald en meteen even doorgemeten, prima: Mag voor 10 eurotjes afgehaald worden in Diemen of Amstelveen. Verzenden ga ik niet aan beginnen ;)
  13. zoran

    Koso DB-01r cockpit, nooit gebruikt

    Hoi, Ik heb onlangs een mooie koso teller gekocht (DB-01R) maar denk toch dat ik hem niet ga gebruiken. Hij is erg mooi maar er zitten veel functies op die ik niet ga gebruiken dus hij is voor mij eigenlijk gewoon overcompleet. Heb hem alleen een keer uitgepakt om te bekijken en voor het...
  14. zoran

    Wie helpt me, waar vind ik deze boutjes?

    Heb een 2e hands wiel gekocht wat van een NX650 zou moeten zijn maar daar ben ik niet 100% zeker van. Er zaten helaas maar 2 van de 4 schijfrembouten in dus daar wil ik er graag 2 voor bij kopen. Via cmsnl kom ik op m8 bouten terecht maar het moeten m6 bouten zijn, iemand een idee waar ik...
  15. zoran

    Kettingpons set, ongebruikt

    Hoi, Heb deze set ooit gekocht met als doel de nokkenasketting ermee te vervangen maar dit heb ik toen helaas toch uit moeten besteden. :X De set is dus ongebruikt en mag naar een nieuwe eigenaar. Voor de duidelijkheid, hij is niet alleen voor nokkenaskettingen maar ook voor de 'gewone'...
  16. zoran

    6 mei De eerste Rusty Gold Swap+Meet Amsterdam

    6 mei aanstaande, organiseren wij (Lennyway en ik) de eerste Rusty Gold Swapmeet. Dit houdt in: ruilbeurs/rommelmarkt/motorshowen/eten/drinken/feesten) Locatie is de illustere Cruise Inn, Amsterdam. Gratis entree en gratis staanplaatsen, maar geen professionele handelaren en geen nieuw...
  17. zoran

    Crosslift/crossbokje/trapbokje gezocht, laag model

    Hoi, Ben opzoek naar een laag model crosslift. Laagste stand zou rond de 23 cm moeten zijn. Uiterlijke staat onbelangrijk zolang hij maar goed werkt. Greetz, Zoran.
  18. zoran

    17 of 18 inch velg gezocht, 32 gaats en 2.15 breed

    Ben opzoek naar een 17 of 18 inch velg voor mn dominator. 32 spaakgaten en 2.15 breed, liefst goudkleurig. Hoeft niet als nieuw te zijn maar wel recht en geen grote beschadigingen. Hoor het wel :) Zoran
  19. zoran

    Honda XL250 tankje gezocht

    Hoi, Ben opzoek naar een XL250 tankje, het oude model dus zonder "bult" bovenop. Uiterlijke staat onbelangrijk als er maar geen roest in zit en het liefste wel met kraantje. Eventueel ook een bijpassend zadel gezocht. Hoor het graag, Zoran.
  20. zoran

    XT600 vs NX650

    Vroeg me af of er hier misschien mensen zijn die ervaring hebben deze twee motoren? Wil namelijk een NX650 gaan kopen omdat ik die ooit gehad heb en erg goed beviel, maar als ik naar de sterk vergelijkbare specs en prijs kijk is de XT600 misschien ook wel een goede optie? Zelfde vermogen maar...
  21. zoran

    Goeie NX650 Dominator uit 88 of 89 gezocht

    Hoi, Het aanbod op mp is wat mager en vooral allemaal héél ver van huis dus ik probeer het hier ook nog even. Ik zoek dus een technisch goeie dominator uit 88 of 89, het model mét kickstarter dus. Uiterlijk niet heel belangrijk als alles maar goed werkt. Hoor het graag via een pb of...
  22. zoran

    Suzuki T500 onderdelen

    Hallo, Deze spullen heb ik over en ga ik ook niet meer gebruiken. Het betreft een compleet kroonstuk, een koplamp met klepje inclusief deuk, lamporen en een achterwiel compleet met remankerplaat en remschoenen. Het is allemaal in redelijk staat maar kan een opknapbeurtje gebruiken. Doe...
  23. zoran

    Nummer schild van een oude crosser gezocht

    Hoi, Aangezien hier de experts zitten dacht ik, ik probeer het gewoon even. Heeft iemand nog een voor nummer schild liggen van een oude crosser? Mag in slechte staat zijn zolang het maar niet van plastic is. Is een probeersel voor m'n oude projectmotortje dus hoop dat iemand wat heeft...
  24. zoran

    Koni schokbrekers 33cm

    Hoi, heb nog een set echte Koni schokdempers liggen met een hart tot hart afstand van 33cm. Heb ze ooit voor m'n kz gekocht maar nooit gebruikt aangezien m'n originele schokkers het na beter afstellen prima doen. |( Typenummer is 7610-1282 en ze zijn in redelijke uiterlijke staat, voor zover...
  25. zoran

    Dunnere vorkpoten in kroonplaten, kanda?

    Stel hè, hypothetisch gezien, ik krijg van niemand een nieuw voorwiel met vorkpoten. Dit zou ik graag in m'n motortje bouwen want dit nieuw wiel heeft een trommelrem en dat wil ik graag. Het was natuurlijk fantastisch geweest als dit zO 1 op 1 zou passen maar helaas, de vorkpoten zijn 30mm ipv...
Terug
Bovenaan Onderaan