Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: DirkB
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. DirkB

    Honda CBX 550 F2

    Mijn vaders (belastingvrije) Honda CBX 550 F2 is te koop. Het is een nederlandse motor in originele staat. Bij 57804 km heeft de motor nog een onderhoudsbeurt gehad en zijn tevens de voorvork keringen vervangen. Accu, ketting en banden zijn ook nog goed. Daarbij heb ik heel veel reserve...
  2. DirkB

    Vastzittende imbusbout

    Ik heb laatst een BMW R1100S gekocht. Nu wilde ik het voorwiel eruit halen, maar toen gebeurde het volgende; De imbusbouten (onder in de vork) zaten loeivast. Er was al ooit aan gedraaid, want de kop zag er ook niet meer geweldig uit. Alles geprobeerd, veel kruipolie, slagschroevendraaier...
  3. DirkB

    BMW R80 RT 1989

    Grijze R80 RT Kmstand: 51000 km Bouwjaar: 25-10-1989 Incl. Kofferset, boordgereedschap en originele handleiding. Motor heeft recent een grote beurt gehad (aantoonbaar met rekening). - Voor en achter nieuwe band. - Nieuwe startmotor. - Distributieketting vervangen. Vraagprijs: 2500 euro...
  4. DirkB

    Motor naar het buitenland verkopen

    Iemand uit Denemarken wil mijn nederlandse motor kopen. Hoe kom ik nu in het bezit van een vrijwaringsbewijs?? Die Deen kan namelijk hier het kenteken niet op naam zetten omdat hij geen vast woonadres in ned. heeft. De Deen zegt dat hij het originele kentekenbewijs en de kentekenplaat niet...
Terug
Bovenaan Onderaan