Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: filerijder
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. filerijder

    3e Gel accu in drie jaar

    Ik heb de laatste 3 jaar elke keer na de winter mijn gel accu voor een BMW K1200GT 2005 vervangen omdat de accu hartstikke dood was. Te lam om de accu te verwijderen en geen aansluiting in de stalling. Nu heeft de motor weer 3 maanden stilgestaan, ik werk in Duitsland, en weer hartstikke dood...
  2. filerijder

    Zumo 220 monteren op BMW K1200GT 2005

    Beste mensen, Hoe kan ik het beste een Zumo 220 monteren op een K1200GT BJ 2005. De beugel die standaard bij de Zumo zit is te krap. Hoe kan ik de stroomvoorziening die meegeleverd is het beste aansluiten? Ik heb gezocht op de diverse fora, maar helaas. Filerijder.
  3. filerijder

    Camera's A-59 ???

    Sinds een aantal weken zijn er camera's bevestigd aan lantaarnpalen op de A-59 tussen Waalwijk en Den Bosch. De afstand tussen de zwarte camera's is ongeveer een kilometer. Er zijn 2 camera's per lantaarnpaal. Heeft iemand enig idee waarvoor deze camera's zijn?
  4. filerijder

    Afstellen vering K1200GT

    In de handleiding van BMW K1200GT staat dat de vering voor en achter gelijk ingesteld moeten worden. De voorvering is duidelijk (denk ik), maar de achtervering is niet duidelijk, staat geen schaalverdeling op. Waarvoor is dat langwerpige "ding" wat aan de voorkant uitsteekt, lijkt ook...
Terug
Bovenaan Onderaan