Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: klijko
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. klijko

    grand-tour-of-switzerland

    grand-tour-of-switzerland. Voor de liefhebber of wie nog geen bestemming voor 2017 heeft. http://www.myswitzerland.com/nl-nl/grand-tour-of-switzerland.html hier de complete route van 1600 km http://www.myswitzerland.com/nl-nl/kaart-navigatie.html
  2. klijko

    te koop zumo 550

    Alles is aanwezig en compleet met doos en al. - Voorgeprogrammeerde kaart van Europa kaart 2014.40 op sd - DVD MapSource® City Navigator Europe - zumo 550 - Voertuigzuignapsteun met ingebouwde luidspreker -1x thuislader -2x motor steun -2x Motorfietsvoedingskabel -1x fiets steun -...
  3. klijko

    rondje meer van Geneve

    in de zomer vakantie een rondje meer van geneve dit is ongeveer de route :] :] er is veel te zien en doen dus moeten we keuzes maken zoals deze: les gorges Du fier of Les Gorges du Pont du Diable verdere tips zijn natuurlijk ook welkom
  4. klijko

    Kris Nijs - Ik,de pan, en de wereld

    ik ben op zoek naar het boek van Kris Nijs- ik, de pan, en de wereld heb je het en wil je het wel kwijt, mail of pb me dus niet de dvd of cd bvd klijko
  5. klijko

    garmin zumo deel 2

    Garmin Zūmo Dit topic op Motor-Forum is bedoeld voor het uitwisselen van ervaringen en vragen over de Garmin Zūmo. Inleiding De Garmin zūmo is het eerste Garmin navigatiesysteem die exclusief is ontworpen voor gebruik op een motorfiets. De ervaring die Garmin de afgelopen jaren heeft...
  6. klijko

    Garmin zumo

    de prijzen zijn bekend zumo 500 deLuxe (010-00567-22) € 780,00 zumo 550 Europe (010-00567-01) € 945,00 wat vinden jullie er van??
  7. klijko

    Balen ! waarschijn géén 11-stedentocht door pech

    De kaarten al weken in huis, motors goed nagekeken (dachten we) vandaag nog een stukje rijden, tanken en dan klaar voor de grote tocht...voor de 1e keer Maar helaas.....olielampje van één van de motors begon te branden...olie wederom nagekeken, wegenwacht gebeld...alles zonder resultaat...
  8. klijko

    nieuw hier

    Howdy mede motor rijders! Ik ben henk, een ouwe knar van bijna 50 die voor zijn midlife crisis maar een motor heeft aangeschaft.... Om hip te lijken tegenover zijn bijna 18 jarige zoon, xWolfx, die hier ook geregistreerd is. Ik rijd een Een shadow VT 1100 C2 Ace! Ik hoop dat ik hier een stel...
Terug
Bovenaan Onderaan