Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Heuveltje
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Heuveltje

    Nieuwe bandenwarmers Thermal Technology (50/90/110 graden)

    Wegens overcompleet een nieuwe set Thermal Technologie bandenwarmers, ik heb dezelfde set in gebruik. Bereiken goed hun temperatuur en warmen ook mooi de velgen op. Mogen weg voor 400 euro
  2. Heuveltje

    tk Super snelle Aprilia RSV4 rr (190 aw pk's)

    Origineel NL motor incl aankoopfactuur (nooit op kenteken geweest) 2e eigenaar (1e is bekend), met volledige logboek en onderhoudshistorie 9825km Vaste winterprijs 9.000.- incl Ohlins schokbreker Voorzien van: - APRC (traction control, wheelie control en launch control) - Gabro Superstock...
  3. Heuveltje

    Ervaring Race Box Mini - laptimer/ datalogger

    Dit jaar heb ik diverse dagen gereden met de Racebox mini laptimer - datalogger. De logger werkt op 25khz waardoor je zelfs je rijlijnen kunt terug kijken op de app. Je moet wel een recente telefoon met bluetooth op je motor bevestigen voor connectie en opslaan van de data. Voordeel is dat de...
  4. Heuveltje

    Starlane Stealth 3 lite gps Laptimer

    Perfect werkende GPS laptimer inclusief aansluiting rechtstreeks op de accu. Vraagprijs 150 euro excl verzenden.
  5. Heuveltje

    IDC wedstrijd zaterdag 8 april te koop

    Vanwege een flinke griep kan ik zelf helaas niet rijden. Ik heb contact met Tessa gehad dus je kunt in iedere klasse starten. Wie het eerst komt wie het eerst maalt, prijs is 255,-
  6. Heuveltje

    Testen circuitmotor

    Waar testen jullie je circuitmotor indien er een storing is (geweest). Op de testbank komt de storing meestal niet naar voren aangezien de belasting anders is dan op het circuit (de weg). Ik wil eigenlijk een alternatief voor het testen op het circuit aangezien het een mogelijk gevaar is voor...
  7. Heuveltje

    CAPIT Smart Spina bandenwarmers XL

    Omdat ik toch instelbare bandenwarmers wil komen deze te koop, dit jaar gekocht en enkele malen gebruikt. (niet van nieuw te onderscheiden! Ik wil er 200 euro voor hebben. In deze bandenwarmer zit maar liefst 40 meter teflonkabel verwerkt, die de band radiaal verwarmt en een gelijkmatige...
  8. Heuveltje

    Te koop: GPS laptimer/ datalogger PZ racing start next

    Omdat ik deze niet gebruik waarvoor deze bedoeld, ik heb deze begin dit jaar gekocht en slechts enkele malen gebruikt (als nieuw) Alle benodigde analyse software kun je gratis downloaden via de website van PZ, je kunt er zelfs hellingshoek en dergelijke mee nakijken. Ik wil er graag 325,- voor...
  9. Heuveltje

    Welke temperatuur bandenwarmer voorband

    Aangezien er een groot verschil in temperatuur van de voorband tov de achterband is vraag ik me af of het niet beter is om de bandenwarmer lager te zetten voor de voorband. Is iemand die de bandenwarmer voor lager zet Zo ja op welke temperatuur Hoe ga je om met het drukverschil met het afkoelen...
  10. Heuveltje

    GPS laptimes receiver Aprilia RSV4 t/m 2016

    https://www.hvmparts.nl/starlane-gps-receiver-voor-aprilia-rsv4-tot-2016.html Wegens aanschaf datalogger overbodig, als nieuw vraagprijs 150 euro. Gr Frank
  11. Heuveltje

    Geluidbeperkende maatregelen genomen aan circuitmotor

    Gezien geluid steeds lastiger wordt op Assen, vraag ik me af wat rijders gedaan hebben aan de motor om dit zoveel mogelijk te beperken. Welke geluidsisolatie in de kuip, uitlaat, soort db killer(s) etc.
  12. Heuveltje

    Trainingsdag Assen woensdag 5-8 (medium/snel)

    5 sessies voor 185 of 195 als je geen eigen transponder hebt.
  13. Heuveltje

    Trackday Assen incl priveles 13 juli

    Wegens probleempje met motor te koop. In groep 4 met pitbox en hele dag 2 cusisten op 1 instructeur. Ik heb er zelf 389 voor betaald. Graag pb sturen
  14. Heuveltje

    K-Tech schokbreker 35DDS lite (lengte 31cm, 95nm veer)

    Zo goed als nieuwe K-tech schokbreker, slechts 5 dagen mee gereden. Komt uit een Aprilia RSV4 rr uit 2015 maar past in alle RSV 4 modellen en waarschijnlijk in meerdere motoren. Lengte oog tot oog 31cm maar is door lengteverstelling. Vraagprijs is 700 euro.
  15. Heuveltje

    Brembo M50 remklauwen (BMW, Ducati, Aprilia, 100mm) 495 euro

    De klauwen zijn zo goed als nieuw en superlicht tov de M4 klauwen van Brembo, is een echte upgrade.
  16. Heuveltje

    Leermomentjes circuit (near misses)

    Ik zag een topic op AF1 forum (USA Aprilia Forum) en hier zaten enkele "leer" momenten in. Dus iedereen die een filmpje heeft bv Laatste moment de pitstraat in op Assen oid
  17. Heuveltje

    Voorjaarstraining 2020

    Met een groep zijn we aan het kijken waar we komend jaar de voorjaarstraining gaan doen. Geen Portimao meer aangezien we bijna 4 dagen regen gehad hebben 8)7 Buiten Focused Events, Racecracks en Trackdays4all zijn er nog meer organisaties die voor een redelijke prijs een voorjaarstraining...
  18. Heuveltje

    Pibox 2+3 aug - 2 plekken gezocht

    Wie heeft er nog 2 plekken over voor 2 en 3 augustus?
  19. Heuveltje

    RSV4 Factory APRC 2013 (vanaf 8.000,-)

    Aangezien ik wil overstappen naar een nieuwere RSV4 wil ik graag weten of er interesse is in mijn huidige RSV4. Het is een 2011 Factory waar 2 jaar geleden een volledig nieuw 2013 blok ingegaan is (o km), blok is volledig origineel en heeft inmiddels zo'n 2500 km erop staan incl 1.000 km...
  20. Heuveltje

    Gebruikte circuitkuip RSV4 2009 - 2015 bieden vanaf 150 euro

    Gebruikte circuitkuip wat krasjes hier en daar maar ziet er verder nog netjes uit. Bieden vanaf 150 euro ander hou ik hem zelf. Heeft destijds iets van 900 euro gekost incl. kuipruit (krijg je erbij).
  21. Heuveltje

    SUOMY SPEC 1R, XS NIEUW

    Aangezien we stoppen met rijden op straat en wij vorig jaar niet meer gereden hebben is haar helm te koop (nooit gedragen). Het is het topmodel van Suomy maat XS nieuwwaarde 550 euro nu voor 225 euro (vraagprijs)
  22. Heuveltje

    Alpinestars Supertech R maat 45 nieuw - vr pr 290 euro

    Wegens overcompleet, nog nooit gebruikt.
  23. Heuveltje

    Gesloten race aanhanger

    Wegens overcompleet komt mijn oude trouwe aanhangwagen te koop. Het is een dubbelas aanhanger die teruggekeurd is naar 1200kg met een eigen gewicht van 485kg, dus je kunt er officieel 750kg in laden en met een gewoon B rijbewijs rijden (technisch mag deze wel 2000kg hebben). De binnenmaten van...
  24. Heuveltje

    aim solo zgan 250 euro

    De beste gps laptimer die er is, gewoon aanzetten en hij herkent automatisch het circuit waar je bent. Achteraf kun je de data analyseren via de gratis software. De laptimer is gebruikt maar in super staat, vaste prijs 275 euro excl verzenden. Ik wil graag overstappen naar de Solo 2 en daar...
  25. Heuveltje

    Spuiten zwarte CRC circuitkuip?

    Aangezien mijn huidige FIMA gespoten racekuip aan vervanging toe is heb ik een zwarte CRC besteld om te bestikkeren. Enkel vind ik de kwaliteit van de zwarte kleur dermate slecht dat ik er toch een zwarte laklaag overeen wil zetten. Kan ik dit na ontvetten rechtstreeks op de kuip doen met een 2k...
Terug
Bovenaan Onderaan