Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Hypermobile
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Hypermobile

    Cylinder XL600R 1983

    Te koop: Een gebruikte cylinder van een XL600R 1983. Boring 100mm € 50,- graag PB
  2. Hypermobile

    Originele uitlaat CBR600rr '03 '04

    Te koop: Originele uitlaat CBR600rr '03 '04 In zeer goede staat. Praktisch als nieuw, zeer weinig kilometer mee gereden. € 135,- Verzenden & Ophalen beiden mogelijk. PM of Mailen > Sebastiaan_9 [at] hotmail
  3. Hypermobile

    GsxR '01-'03 Undertray Mad Docters + kentekenplaathouder

    Gebruikte Mad DoctersombouwSet voor Suzuki GSX-R600 R750 R1000 model '01-'03 Koop bevat: - Undertrayplaat met LED achterlicht geintegreerd (+geintegreerde knippers). - Kentekenplaathouder. - Bevestigingsmateriaal. Richtprijs €150,- Verzenden is geen probleem Let op! Dit...
  4. Hypermobile

    Fox Crosslaarzen

    Blauwe Fox Tracker Crosslaarzen. In Prima conditie, geen kapotte sluitingen oid. Ga uit van maat 43 i.p.v. 44.5 wat in de laars staat. De Fox laarzen zijn US maat 10 (EU 44.5). ze vallen verschrikkelijk klein! Ik heb ook Alpinestars laarzen US maat 9 (EU 43) die exact hetzelfde...
  5. Hypermobile

    Honda 954 Aftermarket achterlicht vraag

    Op m'n Suzuki GsxR1000k2 heb ik een Honda 954 2002 achterlicht gebouwd. Achterlicht is gecombineerd met knippers. Dat achterlicht is uitgevallen gisteren door de regen. (kitrand was opgesprongen) Voordat het achterlicht uitviel, was me al opgevallen dat er 2 weerstandjes los door het...
  6. Hypermobile

    R6 onderdelen '99

    PM / Mail bij interesse! Koplamp Topkuip; rechts ontbreekt een stuk Rechterzijpaneel; schade / geen scheuren Rechteronderkuip; schade / geen scheuren Kapje tussen tank&zijpaneel links; schadevrij Kapjes in het frame; 1 schade vrij de andere licht beschadigt Uitlaat; Flink...
  7. Hypermobile

    Suzuki RM125 '99

    Suzuki RM125 '99 - Motorblok slechts 3 jaar oud! (destijds een nieuw motorblok ingegaan / bon aanwezig) - 3e zuiger, nog ongebruikt (met dit motorblok is dus grofweg 25~30 uur mee gereden, geen wedstrijd alleen trainen). - Ketting/Tandjes in orde. - Geen lekkende keerring. - Geen...
  8. Hypermobile

    Het 500cc 2T Supermotard topic Deel 1

    *O* Op deze beginpagina zou ik graag alle eigenaren+foto en evt. specs willen hebben Overige cr500 SM piccies zijn natuurlijk ook welkom! Ik ben zo brutaal geweest, om alle bij mij bekende cr500sm alvast in de startpost te zetten O-) Hypermobile 2008 Uitvoering 2009...
  9. Hypermobile

    Cr500 '91 Ombouw naar SuperMotard

    Goed voorbeeld doet volgen Na ChrisCross http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/168006/0 En na CavOK http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/187518/0 Ben ik vandaag begonnen aan het compleet strippen van de fiets. Ik zal in dit topic de vorderingen gaan bijhouden! Dit...
Terug
Bovenaan Onderaan