Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Filipino
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Filipino

    175 euro: REV'IT GP5 , SPIDI Airback en REV'IT handschoenen

    Te koop aangeboden: Textielpak, handschoenen en rugprotector samen weg voor 175 euro! REV'IT Winterhandschoenen (maat: L, kleur: zwart)z.g.a.n | €30 of T.E.A.B REV'IT GP 5 4 seizoenen textiel pak (maat: XXL, kleur: zwart met rode accenten) | €125 of T.E.A.B SPIDI Rugprotector...
  2. Filipino

    TK: Shoei XR-1000, REV'IT GP 5 pak, Oxtar laarsen, etc

    Te koop aangeboden: EDIT: Textielpak, handschoenen en rugprotector te samen weg voor 175 euro! Shoei XR-1000 (maat: M, kleur: matzwart) z.g.a.n | €200 of T.E.A.B VERKOCHT REV'IT Winterhandschoenen (maat: L, kleur: zwart)z.g.a.n | €30 of T.E.A.B T.C.S Oxtar SS Performance H2O (maat...
  3. Filipino

    Het 2009 modellen preview topic

    Het is inmiddels alweer 2008 en het is wat mij betreft alweer tijd om naar de modellen van 2009 te kijken :) Ik zal aftrappen Een mono van Ducati :} Een 1200cc v2 van Aprilia :} Een Aprilia 1000cc v4 superbike, waar binnenkort een straatversie van zal komen...
  4. Filipino

    Gesinterde remschijven

    Ik zat pas eens na te denken en vroeg me af waarom ik nog nooit ergens gesinterde remschijven op een motor heb gezien? Je hebt natuurlijk de full carbon remschijven in de MotoGP maar die gebruiken ze niet op straat motoren aangezien deze A) Heel duur zijn en B) niet goed schijnen te remmen in...
  5. Filipino

    Goedkoop piloten helm

    He mensen, Jullie als chopper rijders weten ongetwijfeld een zaakje waar je goedkoop een piloten helm kan kopen. Hij hoeft niet veilig te zijn want ik ga hem toch niet op het land gebruiken maar op het water (als een geintje) Liefst zoek ik een soort F16 helm (dus wel modern type), met...
  6. Filipino

    Piloten helm

    Ik ben opzoek naar een goedkope piloten helm, liefst zwart of in iedergeval donker vizier. Eventueel met luchtdrukmasker. Allerliefst beetje F16 look (in ieder geval modern). Hoeft niet veilig te zijn. Mijn maat is ongeveer M (shoei) of L (MDS) Wie o wie?
  7. Filipino

    deelname ZAC

    He mensen, Op het moment van schrijven ben ik 17 (1 maart ga ik 18 jaar worden *D ). Ik heb altijd al plannen gehad om aan 50cc SOBW races mee te doen maar had besloten toch maar door te sparen voor het echte werk. Nu wil ik aan het einde van me 18e graag beginnen aan het racen (dan heb...
  8. Filipino

    Beste mensen, ik zoek een duidelijke foto van de t

    Beste mensen, ik zoek een duidelijke foto van de tank van de motor van meneer Rossi waar hij in 2003 mee reed: Bij voorkeur van boven, maar alle andere foto's zijn ook goed.
  9. Filipino

    Motorjas/combi

    Hoi Mensen, Bij deze ben ik opzoek naar een lederen (race) combi en/of lederen of textiele jack. De kleuren die ik zoek in de richting van: zwart, rood, wit. Ik ben 2 meter lang en zo'n 70 kilo. Weet je iets voor een normale prijs, let me know.
  10. Filipino

    Aprilia RS50

    Ik weet dat het een motor-forum is, maar toch is dit een soort klein motoortje ;) Hierbij bied ik mijn Aprilia RS50 uit 2000/2001 aan. De brommer is helemaal orgineel op de uitlaat na ( Gianelli uitlaat), hierdoor gaat hij ongeveer 80 km/u. De brommer is motorisch perfect, enkele...
  11. Filipino

    Hyosung

    Ik zat eens op internet te zoeken en toen kwam ik het volgende tegen: Het is een 250cc 4 takt wegracer die tegen 25 kw aanzit... Hij schijnt ook nog eens heel goedkoop te zijn... Dit klinkt mij allemaal als muziek in de oren, maar zit er een addertje in het gras? > Kwaliteit > Onderhoud...
  12. Filipino

    koplamp

    Hoi, Ik ben opzoek naar een komplamp. Wat voor een koplamp dan? Het is bedoeld voor een project, en hij moet op een racer gebouwd worden, dus van die grote rond koplampen die vaak op choppers e.d zitten zoek ik niet. Heb je wat liggen, en twijfel je of ik het kan gebruiken? Gewoon posten...
  13. Filipino

    ketting maakt raar geluid

    Ik heb een probleem wat ik zelf nog niet heb kunnen oplossen, vandaar het maar eens aan onze technische breinen op het motor-forum vraag :9 . Als mijn ketting slap is, en dus gespannen moet worden maakt hij een soort knesperend geluid. Het is moeilijk te omschrijven maar daar lijkt het geluid...
  14. Filipino

    Filipino

    Hallo ik heet Philip, gebouwd in 1989. Ik heb nu een Aprilia RS50 harada'00 "black" edition. Hieronder 2 foto's direct na aanschaf, inmiddels is het 1 en ander eraan verandert. Nieuwe foto's komen binnenkort. Ja ik kijk idd een beetje scheef |( De setup: 50cc Gilardoni 1. 13 MM...
Terug
Bovenaan Onderaan