Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: jvd
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. jvd

    ruilen Brembo M50's 100mm tegen 108mm

    Meten is weten.... maar dat heb ik pas te laat gedaan:+ en ik had toch echt overal gelezen dat triumph 100mm klauwen had.....:X:N-O- Dus nu heb ik een set M50 remklauwen (100 mm) die niet op mijn triumph Tiger passen. Mocht iemand een set M4 of M50 klauwen 108 mm hebben liggen? Let me know. Wil...
  2. jvd

    Ervaring met vervoer (transport) van motor naar Frankrijk

    Ik ga dit jaar op vakantie met mijn gezin naar Zuid Frankrijk *O* . Ga lekker samen met het vliegtuig heen :Y maar wil met de motor terug rijden :] :] :9 . Ik ben dus op zoek naar een vervoerder die mijn motor naar Frankrijk wil brengen (enkele reis). Had een vervoerder gevonden...
  3. jvd

    MQP motorbroek mt 56 zwart, grijs, wit

    Te koop een nagenoeg niet gebruikte MQP lederen motorbroek. Maat 56 (mij toch te groot, ben zelf 1,88 maar ben iets afgevallen. Zit me te ruim om mijn buik.... hij zakt dus gewoon af zeg maar _O- :+ ). Foto's zeggen genoeg. Prima staat, geen vale slijt plekken, knee sliders ongebruikt...
  4. jvd

    Sloop honda Dominator 650 bj 1989

    Voor de dominator liefhebbers... Ik heb een Dominator 650 gekocht (voor de sloop). Ik heb het motorblok en wat andere kleine onderdelen nodig maar de rest gaat in de verkoop. Van het blok ga ik de versnellingsbak, cilinderkop, ontsteking gebruiken. Mocht je blokdelen zoeken stuur me een PB...
  5. jvd

    tk meerdere tandwielen R6 model 1999 - 2002 (5 gaats)

    Ik heb liggen, uit de oude doos (gevonden in de schuur) 530 set (nagenoeg nieuw) 45 achter en bijpassend 15 voortandwiel nieuwe 47 tands staal nieuwe 46 tands staal nieuwe 15 tands voortandwiel gebruikt 16 tands voortandwiel 520 50 tands aluminium (nieuw) 14 tands voor (nieuw)...
  6. jvd

    MF-Supermotardtraining 16 september Emmen

    Op 16 september organiseren wij vanuit Supermotardtraining.nl (voormalige GSM) weer een "beginners" trainingsdag op Emmen. Ook dit jaar maken wij geen winst en regelen wij alleen het circuit. De kosten zijn dus afhankelijk van het aantal deelnemers. Inschrijven en betalen na 6 september...
  7. jvd

    supermotardtraining voor beginners 26 augustus Pottendijk

    Op 26 augustus organiseren wij vanuit Supermotardtraining.nl (voormalige GSM) weer een "beginners" trainingsdag op Emmen. Ook dit jaar maken wij geen winst en regelen wij alleen het circuit. De kosten zijn dus afhankelijk van het aantal deelnemers. Inschrijven en betalen na 12 augustus...
  8. jvd

    10 juni Supermotardcircuitdag voor beginners (Emmen)

    Op 10 juni organiseren wij vanuit Supermotardtraining.nl (voormalige GSM) weer een "beginners" trainingsdag op Emmen. Ook dit jaar maken wij geen winst en regelen wij alleen het circuit. De kosten zijn dus afhankelijk van het aantal deelnemers. Inschrijven en betalen na 17 mei kost EUR...
  9. jvd

    Supermotardtraining-MF Erzgebirgsring 2013

    Indien je inschrijft en betaald vóór 30 maart voor 2 of 4 dagen Erzgebirgsring dan krijg je €15,- korting! LET OP: Dit jaar met een hele dag training van onze eigen Tom van Teeffelen maar ook van Bernd Hiemer! Wanneer Maandag 29 juli t/m donderdag 1 augustus (4 dagen rijden...
  10. jvd

    Supermotardtraining-Erzgebirgsring-2013

    xx
  11. jvd

    Supermotard endurance 24 februari 2013

    Supermotardtraining.nl organiseert samen met Bon motoren een supermotard edurance. In een tijd dat mannen en motoren nog van staal :Y waren werd dit ook wel een betrouwbaarheidsrit genoemd. En dat is precies wat het is. Het gaat er niet om dat je in een kwartiertje zo hard mogelijk...
  12. jvd

    GPT RTI 2001 laptimer

    Te koop: De GPT RTI 2001 laptimer. Compleet met baken, accu en laptimer. Met 2 ontvangers er bij. Nieuw 229 euro. In december vorig jaar gekocht (ook via MF). Heb er niet mee gereden of getest. Had hem gekocht om met supermotard te gebruiken. Nu gaan we daar met MX transponders werken...
  13. jvd

    Supermotard demo race Overasselt 10 juni

    Op 10 juni, kan er deelgenomen aan een Supermoto demo in Nederasselt. Voor deze dag is speciaal een circuit aangelegd, compleet met 2 schansen. SuperMoto Nederasselt wordt mede georganiseerd door Stichting Overasselt Promotions (SOP) en wordt gehouden onder auspicien van...
  14. jvd

    Honda Hawk RC31 Streetfighter, 746cc met tuning

    Het gaat hier om een Honda Hawk uit 1989. Deze motor heb ik de afgelopen 6 jaar verbouwd naar mijn eigen inzicht en wensen. De motor heeft me een veelvoud gekost dan voor het geen hij nu te koop staat (van nagenoeg alle aanpassingen zijn rekeningen aanwezig). De volgende onderdelen en...
  15. jvd

    Supermotardtraining Pottendijk 5 en 19 september 2011

    Op 5 en op 19 september organiseren wij vanuit Supermotardtraining.nl (voormalige GSM) alweer twee leuke beginners trainingsdagen op Emmen. Ook dit jaar maken wij geen winst en regelen wij alleen het circuit. De kosten zijn dus afhankelijk van het aantal deelnemers (tussen de € 30,- en € 50,-...
  16. jvd

    supermotard beginners circuitdag 6 juni a.s. Pottendijk

    Op 6 juni organiseren wij vanuit Supermotardtraining.nl (voormalige GSM) alweer de tweede beginners trainingsdag op Emmen voor 2011. Ook dit jaar maken wij geen winst en regelen wij alleen het circuit. De kosten zijn dus afhankelijk van het aantal deelnemers (tussen de 50,- en 30,- per...
  17. jvd

    Supermotardtraining voor beginners 9 mei a.s. op Emmen

    Op 9 mei organiseren wij vanuit Supermotardtraining.nl (voormalige GSM) weer een beginners trainingsdag op Emmen. Ook dit jaar maken wij geen winst en regelen wij alleen het circuit. De kosten zijn dus afhankelijk van het aantal deelnemers (rond de €35,- per persoon). Wij zijn niet...
  18. jvd

    Supermotard voor beginners op de Erzgebirgring (De)

    Vanuit de voormalige GSM(Gelderse Supermotardclub) nu Supermotardtraining.nl hebben we een midweekje kunnen regelen op de Erzgebirgring! van 11 t/m 15 juli kunnen we daar rijden. Aangezien nagenoeg al onze leden op M-F actief zijn en we veel vragen kregen om hiervoor een los topic te open...
  19. jvd

    GSM Supermotard circuitdag voor beginners deel X

    Eindelijk is het zover deel X met BBQ. Op maandag 13 september is de Gelderse Supermotardclub weer te vinden op de Pottendijk! Deze keer hebben we weer een BBQ voor de deelnemers en zal er een journalist komen van Motoplus / Noppennieuws (door de recnte wijziging van de datum is dit...
  20. jvd

    2 titanium race uitlaat dempers

    Wegens het vervangen van mijn uitlaatsysteem verkoop ik mijn twee titanium uitlaatdempers. Zit een Sebring sticker op, maar de dempers zijn merkloos. Er zit een E-keur plaatje op, maar ze zijn ZEKER niet met e-keur gemaakt! Heb er nog wel twee db killers bij om het allemaal iets minder te...
  21. jvd

    Animo check GSM beginnersdag Emmen? 5 april

    HELAAS!, heb overleg gehad met de baan! er kan 5 april NIET gereden worden. Via dit topic wil ik het animo checken voor de eerste circuitdag voor 2010 op Emmen. Als we meer dan 20 deelenemers hebben ga ik de baan reserveren...... In de hoop dat het kan. Reactie in eerste instantie via...
  22. jvd

    GSM supermotard circuitdag voor beginners MC VILLARS! fr

    (@ MODS, laat deze svp dit topic hier staan, eerdere GSM/MF circuitdagen hebben hier ook gestaan en de meeste Supermotarders kijken ook hier voor de ciruitdagen) Zoals we (De Gelderse SuperMotard club) al 6 keer eerder gedaan hebben, organiseren we ook in 2010 weer GSM/MF circuitdagen voor...
  23. jvd

    Supermotardcircuitdag voor beginners deeltje VI alweer

    WEGENS EEN TE KORT AAN DEELNEMERS GAAT DEZE DAG NIET DOOR!! '( -O- 2 november a.s., is het weer zo ver! Dit maal met slechtweer korting. Indien de baan de gehele dag nat is krijgen we 50% korting op de baanhuur. De GSM Supermotardcircuitdag! op het kartcircuit Pottendijk te Emmen...
  24. jvd

    Husaberg 650 supermotard/ enduro (beperkte inruil mogelijk)

    Te koop, (wegens aanschaf Husqvarna 450 circuit supermotard, daarom nu inclusief alle supermotard onderdelen aangezien ik deze niet direct kan gebruiken op mijn nieuwe motor) Husaberg FE 650 E Supermotard / Enduro. Deze motor is midden/eind 2007 KOMPLEET gereviseerd. Hierbij een een...
  25. jvd

    Supermotard circuitdag voor beginners deel II

    Beste Supermotarders, na het goede suc6 van de afgelopen twee keer gaan we (de Gelderse Supermotardclub) 22 juni a.s. weer naar het circuit toe (kartbaan in Emmen). Om de kosten laag te houden en ook niet GSM-er de kans te bieden een dag lang op het circuit te rijden kan ik nog ongeveer...
Terug
Bovenaan Onderaan