Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. tigerblade81

    Gevraagd kuipdelen Yamaha R1 RN22 2012-2014

    Hallo, Voor een winterprojectje ben ik opzoek naar gebruikte originele kuipdelen van een R1. Ik wil mijn motor graag een andere kleur geven, maar mijn originele kuipen niet spuiten. Groet Tugerblade81
  2. tigerblade81

    Zadel en kentekenplaathouder 2007 1000 RR Fireblade

    Hallo, Ik ben opzoek naar een goed en net zadel voor een 2007 Fireblade. Mijn eigen zadel is op de 1 of andere manier uitgehard, en erg glad geworden. Tevens zoek ik nog een mooie kentekenplaathouder. Iemand iets liggen, behalve standaard? Met vriendelijke groet, Tigerblade81
  3. tigerblade81

    Akrapovic titanium dempers Yamaha R1 Big Bang 2009-2014

    Gebruikte maar nette set Akrapovic dempers voor de Yamaha R1 Big Bang van 2009 tm 2014. Bieden vanaf 750 euro.
  4. tigerblade81

    Y-stuk R1 2009-2014

    Zoals de titel vermeld ben ik opzoek naar een Y-stuk voor een Yamaha R1 vanaf 2009. Mocht iemand iets hebben liggen, let me know.
  5. tigerblade81

    Gezocht uitlaten/ koppeling/goodies Yamaha R1 RN 22 2010

    Beste racers/rijders, Ik ben opzoek naar een aantal onderdelen: - Complete koppeling ( koppeling rammelt en motor schakelt zwaar) - Set uitlaten - allerlei (carbon) goodies Ik hoor het graag wanneer iemand iets heeft liggen. Met vriendelijke groet, tigerblade81
  6. tigerblade81

    Dainese Laguna Seca overall maat 52

    In nieuwstaat Laguna Seca overall maat 52. Te koop omdat ik een maat 54 moet hebben. 1 keer gedragen tijdens motorvakantie naar Duitsland. Kneesliders onbeschadigd. Eventueel ruilen tegen een in nieuwstaat maat 54, anders bieden vanaf € 500,00. Productbeschrijving van Ten Kate: -...
  7. tigerblade81

    Repsol leder pak gezocht

    Iemand nog een net Repsol pak te koop? Of iemand die een zaak weet die ze nog verkoopt? Het liefst van het merk Dainese. Groeten..
  8. tigerblade81

    RVS Uitlaatsysteem cbr1000rr 2005 gezocht

    Goedenavond, ik ben van plan om zelf een rvs uitlaatsysteem te maken, maar als iemand een systeem heeft, of weet voor een mooie prijs, is dat ook een idee uiteraard. Groet tigerblade81
  9. tigerblade81

    RVS Uitlaatsysteem cbr1000rr 2005 gezocht

    Hallo, ik ben van plan om zelf een rvs uitlaatsysteem te maken, maar als iemand een systeem heeft, of weet voor een mooie prijs, is dat ook een idee! Groet tigerblade81
  10. tigerblade81

    Een aantal zelfbouw uitlaatsysteem 1000RR repsol vragen

    Halle mede-forumers, de winter is weer in Nederland aanbeland, en heb zin in een projectje. Het idee is om zelf een uitlaatspruitstuk van RVS te gaan maken. Ik heb namelijk op mijn Fireblade een Akrapovic Hexagonal slip-on demper, maar geen volledig systeem dus. Aangezien een volledig...
  11. tigerblade81

    Gezocht: Powercommander 3 usb voor fireblade '05

    Hallo, ik ben opzoek naar een powercommander 3 usb, voor mijn fireblade uit 2005. Iemand nog zo'n ding in een stoffig hoekje liggen? Groet, tigerblade81
  12. tigerblade81

    Powercommander 3 usb 1000rr gevraagd

    Ik ben opzoek naar een Powercommander 3 usb voor een fireblade uit 2005. Iemand nog zo'n ding in een stoffig hoekje liggen toevallig? Groet tigerblade81
  13. tigerblade81

    Van volsyntheet naar een half syntheet??

    Hallo, ik vraag het hier maar even.. Ik heb een 2005 fireblade gekocht, en kreeg daar een bus kroon oil expulsa 5w50 vol syntheet bij. Nou is mijn gevoel bij kroon oil niet goed, en gebruikte in mijn vorige motor een half syntheet van bel-ray. Ik heb eens gelezen dat wanneer de motor...
  14. tigerblade81

    T.K. VTR 1000 SP2 met zeer veel opties T.E.A.B

    Hierbij gaat mijn prachtige SP in de verkoop. De reden dat ik de SP in de verkoop doe, is dat ik erg veel kilometers rij, en het erg hard aantikt. Vrienden zeggen dat ik er waarschijnlijk spijt van krijg, maar ik wil gewoon weer eens wat anders. De motor is zowel optisch als motorisch in...
  15. tigerblade81

    HELP!!! Extreem veel water in blok na bijvullen SV650!!???

    Mede forumers.. We zijn bezig de SV klaar te maken voor een nieuw raceseizoen, en stuiten op het volgende probleem. Na strenge vorstperiode zijn we begonnen met het vullen van het koelwatersysteem, en bij het laten lopen/ontluchten van het blok bleef er maar water in de radiateur gaan...
  16. tigerblade81

    oliefilter vtr sp2!?

    Hallo heren/dames.. Ik ben mijn olie en oliefilter aan het vervangen, en tot mijn verbazing is het oliefilter in diameter en hoogte iets groter!? Hij past wel gewoon op de aansluiting.. Kan ik dit filter wel gewoon monteren? Gr tigerblade81
  17. tigerblade81

    B D P fireblade '95??

    Hallo mede motorrijders/ techneuten. Ik wou mijn distributiespanner vernieuwen voor een nieuwe, maar ik moet dan het juiste merkteken ff hebben die op de krukas staat. Er staat een 0 op er staat een 1 op en er staat ti::if op weet iemand welke ik hebben moet? Met vr gr tigerblade81
  18. tigerblade81

    honda 900rr fireblade tiger te koop

    Hierbij gaat mijn tiger in de verkoop! De motor is nu ongeveer 3 jaar in mijn bezit, maar ben toe aan wat anders. Hij heeft hier en daar wat gebruikerssporen, en de topkuip heeft wat schade gehad,(kwam ik pas na de koop achter) maar dit is redelijk goed hersteld. Ketting en tandwielen ong...
  19. tigerblade81

    Te koop... yamaha fz600 met werk

    Hierbij gaat mijn eerste motor in de verkoop. Gaat om een yamaha fz600 ingevoerd uit amerika. De kuipen zijn niet helemaal compleet meer, volgens mij alleen de linker onderkuip mist( verloren op hoge snelheid en niet meer terug gevonden). Zal proberen binnenkort een foto te plaatsen. Bied u...
  20. tigerblade81

    Help!! Olie lampje fireblade blijft branden!??

    Hallo.. Heb net mn koppeling en koppelingskabel vervangen, en heb toen de motor gestart en niks aan de hand. Alles er weer op gezet, weer starten en opeens gaat mn olie controlelampje niet meer uit!? Wat nu te doen?? Zit er ergens een sensor oid?? Groeten tigerblade81
  21. tigerblade81

    Geen stroom fireblade.

    Hallo.. Ik heb een fireblade uit ´95, en heb totaal geen stroom meer. Met de multimeter de accu gemeten, maar die heeft wel gewoon stroom. Rechts voorin zit een zekeringen doos, maar die zijn allemaal heel. Zit er ergens nog een "hoofdzekering' oid verstopt?? Met vr gr tigerblade81
  22. tigerblade81

    Heel veel lawaai blok fireblade!!?

    Hallo allemaal.. Ik heb een fireblade uit '95 met 60000 km op de teller. Nou tikte en rammelde het blok al een tijdje, en heb toen de disturbutie spanner vervangen. Kon niet echt zeggen dat het rammelen en tikken minder werd, maar goed. Voor een paar dagen terug, begon het blok ineens wel...
  23. tigerblade81

    Gevraagd: goed fireblade 900 sc33 blok

    Heeft of weet iemand een goed sc28, sc29 of bij voorkeur een sc33 blok te koop? Met vr gr tigerblade81
  24. tigerblade81

    voorkuip en zijpanelen r6 2001 gezocht

    Belt mijn broer vanmiddag.. heeft ie zijn r6 plat gelegd |( Kan iemand hem helpen met een paar onderdelen? Met vr gr tigerblade81
  25. tigerblade81

    Sportdemper voor een fireblade tiger '95

    Hallo mede MFers. Ik ben opzoek naar een nette sportdemper voor mijn blade. Iemand nog een demper in de aanbieding? Of tips waar ik er 2e hands een vinden kan? Met vr gr tigerblade81
Terug
Bovenaan Onderaan