Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: oerman
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. O

    170 achterwiel

    Voor men shovelproject heb ik een 18" wiel gekocht met 170 band. Nu is men vraag of ik dit kan monteren zonder offset. Wil wel met ketting werken en niet met belt
  2. O

    oldskool tijdschriften

    Per toeval een deel leuke chopperboekjes van de jaren 71 en 72 kunnen bemachtigen, en op het eerst zicht staan er leuke dingen in :9~
  3. O

    Oermans Hotrod is niet meer!!!

    Ik heb de spijtige mededeling dat ik net terug ben van de spoedgevallen '( Op weg naar huis in de vroege avond knalt er gewoon een auto voor me in, gevolg motor inde prak |( |( Met mij gaat het redelijk: wat schaafwonden en gekneusde ribben en rechteronderbeen zwaar gekneusd en het grappigste...
  4. O

    Mousetrap

    Nu heb ik al een paar keer het woord mousetrap tegen gekomen bij oude harleys en ook al een paar keer in catalogusen voor onderdelen. Nu weet ik redelijk wat van motoren af maar vraag me toch af wat dit nu eigenlijk is :? :? Hier gaat het zeker iemand weten :Y
  5. O

    Oermans shovelproject

    Zo vandaag weer wat spullen afgehaald die gaan gebruikt worden voor het shovelproject het zadel had ik al reeds maar nu ook de pillion gekocht
  6. O

    HD probleem

    tjonge jonge ik zit met een probleempje met mijn motor, nu ben ik zondag naar weert geweest en in het ginds rijden voelde ik het al: als ik op het gas ga begint hij te stoteren. Ik had in leopoldsburg al iets ondervonden en dacht dat mischien de bougies kapot waren door de vele rondjes tegen een...
  7. O

    panheadday

    Gisteren naar antwerpen geweest naar de panhead-day. Er waren slechts 4 panheads aanwezig maar het was weer zoals gewoonlijk een geweldig feestje, heb wel geen fotos gemaakt van de panheads :? Wel andere mooie foto,s })
  8. O

    schuurvondst!

    Zo voor de nieuwsgierigen onder jullie hier is de basis voor men nieuwe project. Ik heb het in een nieuw topic gezet want weet nog niet echt wat het gaat worden,wil er ook pas in de winter aan beginnen. Hij stond echt in de schuur bij de boer en was van de boerenzoon, staat ongeveer 4 jaar stil...
  9. O

    panhead party 08-07

    Voor zij die intresse hebben
  10. O

    Foto's en tekeningen Spoolhub?

    Voor mijn nieuw project ben ik opzoek naar een spoolhub maar omdat deze zo moeilijk te vinden zijn wil ik hem namaken ( yeah i know :X ) Daarom ben ik opzoek naar zoveel mogelijk fotos en eventueel tekenigen met afmetingen. Hopelijk kan er iemand mij helpen
  11. O

    metalflake

    Hoi fellows, kheb van nortalje een potje metalflake meegebracht om er mee te experimenteren. Kga er voor te beginnen is een helm mee doen, heb er helemaal geen ervaring mee dus mensen met ervaringen, fotos,enz... deel ze hier met mij. Hopende op veel reacties *D
  12. O

    Ben op zoek naar de website..

    Hoi bikers hier zijn we weer, ik had hier van de week de site van jhonny"chop"vasco ergens gevonden maar nu dat ik die site is nodig heb krijg ik hem natuurlijk niet meer gevonden, weet er mischien iemand het websiteadress van? Heb namelijk daar een goed muziekje op gehoord en dat ben ik...
  13. O

    Chopperzadeltje

    Heb van het weekend nog een mooi oldschool chopperzadel gescoord. Je weet wel zoals ze vroeger op de chopperfietsjes zaten. Hij is nog in behoorlijke staat met mooie blauwe flake kleur :] Foto volgt
  14. O

    Wie heeft wat gescoord op vehikel?

    Wie heeft er wat gescoord op vehikel? Ben zelf geweest en heb er een wiel mee gebracht, weet nog niet voor wat ik het ga gebruiken maar kon het niet laten staan. :9 nog wat kleine prullen zoals gele accel bougiekabels,koplamp en s&s luchtfiltercover met grondplaat. Was voor mij de eerste maal...
  15. O

    Tank spuiten met wrinklelak

    Nu wil ik een benzinetank spuiten met wrinklelak maar weet niet goed hoe te beginnen. Ik heb gehoord dat je voor een goed effect dat je de lak na het spuiten goed moet opwarmen maar zie dat niet goed zitten bij een benzinetank :X Als er iemand is met ervaring... Moet ik ervoor grondverf...
  16. O

    Dringend gezocht: Metalen buis van 25,4mm dik

    Help ben op zoek naar buis van 25,4mm dik. Ik heb deze nodig om een stuur te maken maar is blijkbaar geen normale maat.
  17. O

    Bobjob

    Na een kleine rustpauze en wat feestdagen zal ik er vandaag eens terug aan beginnen aan men project. Dit is een nieuw topic omdat ik al 14 dagen niets meer gepost had vandaar. Omdat iedereen fotos leuk vind zal ik er regelmatig posten. Ben nog opzoek naar een ford-A lamp voor een eerlijk...
  18. O

    Hoi bobberfreaks ben nieuw hier

    Ben nieuw hier maar heb al veel leuke ideeen gezien voor men nieuwe project namelijk een bobber op basis van een heritage en na jaren van jap plezier is er nu eindelijk men eerste hd men laatste moto had ik ook al een beetje in de bobberrichting gebouwd en erveel bouw en rijplezier aan beleefd
Terug
Bovenaan Onderaan