Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: PogoSticK
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. PogoSticK

    Husqvarna 510 SMR

    Omdat het 'supermoto-leven' me toch een beetje tegenviel verkoop ik mijn Husqvarna 510SMR weer na een halfjaar in mijn bezit te zijn geweest. Samen met vrienden rijden gaat toch niet zo goed (Tuono, Street triple, GS etc), en dat mis ik, net als naar het werk met de motor als het weer zich er...
  2. PogoSticK

    Suzuki SV650 - In zeer goede staat!

    Vraagprijs: 1850 Standplaats: Utrecht Te koop aangeboden: In zeer goede staat verkerende Suzuki SV650s. De motor is gekocht met 12k op de teller, staat nu op bijna 26k. Is 's winters niet bereden (stalling) en staat bij regen onder een hoes. Ketting/tandwiel vertonen weinig slijtage Olie +...
  3. PogoSticK

    VERKOCHT 1997 Honda VTR 1000 Firestorm

    Speciale je-mag-een-proefrit-maar-we-gaan-niet-moeilijk-lopen-doen prijs. Dat werkt zo: - Je komt kijken - Je maakt evt. een proefrit - Je koopt 'm zonder zeuren voor €1100, of je gaat weer naar huis! Da's maar 10 euro per PK! Stel je toch eens voor dat je een Panigale V4 voor 2140 euro zou...
  4. PogoSticK

    Motor gestolen! Kawasaki ZL600 MH-26-JB

    Gestolen in Nijkerk: Kawasaki ZL600 1687 Niet al te mooi meer, ontvreemd in de afgelopen 5 dagen. - Rechter carb-afdekkapje ontbreekt - Airbox heeft een scheur - Voorvorken allebei zo lek als een mandje - Rem- en koppelingshendels allebei aan uiteinde afgebroken - Apart rubbertje tussen...
  5. PogoSticK

    Kawasaki ZL600 bij gasgeven op 2 cilinders

    :W Heb onlangs een brikkie gekocht; Kawasaki ZL600 van 1987, voor weinig. Nu loopt hij stationair prima (afgezien van een rateltje, moet eens kleppen stellen denk ik) en gewoon op 4 cilinders. Met de koppeling in gasgeven blijft hij netjes op 4 cilinders lopen, maar zodra er vermogen nodig is...
  6. PogoSticK

    Vrij rijden 12-7-2011 Groep Snel Motorsportschool

    Omdat ik mijn motor niet op tijd gerepareerd krijg ben ik genoodzaakt mijn circuitdag te laten schieten... Zelf 189 euro betaald... voor 125 heb je een dag plezier.
  7. PogoSticK

    Metgezel gezocht 31 Mei t/m 13 juni richting Italië

    Dag jongens en meisjes, In verband met het verkeerd plannen van de vakantie van een paar vrienden heb ik nu in mijn ééntje vrij in de periode van 31 mei t/m 13 juni. Nu ga ik sowieso met de motor op vakantie, maar ik heb dus nu niemand om mee te rijden. Ik zou het liefst naar Noord-Italie...
  8. PogoSticK

    Tik in blok Husaberg na losschieten carb

    Gister speelde het volgende zich af: Lekker een stukje rijden met een maatje... op een gegeven moment rolde ik even stationair. Motor sloeg af toen ik iets teveel gas gaf om hem een mooi plofje te laten maken, dus ik startte hem weer door gewoon de koppeling op te laten komen (rolde nog met...
  9. PogoSticK

    Spiegelvizier Shark S800

    Te koop: Spiegelvizier voor een Shark S800 Geen duidelijk zichtbare krassen. Kostte nieuw 60 euro.
  10. PogoSticK

    Rugprotector TEAB

    Te koop: Rode rugprotector Merk Tschul Maat Large Zit prima voor mijn lengte, ben ongeveer 1.80 Weg voor een (symbolisch) prikkie. Opsturen doe ik niet voor dit geld.
  11. PogoSticK

    Suzuki GSX-R 600W 1994 schademotor

    Tijd geleden onderuit gegaan maar wegens geld- en tijdgebrek gaat de GSX-R de deur uit. Het is puur schuifschade, geen gekke dingen. - Clipon afgebroken - krassen op de alle kuipen rechts (topkuip kapot, rechter onderkuip behoorlijk gekrast, rechtsachter stuk uitgebroken) - Krassen op...
  12. PogoSticK

    Kawasaki ZX-7R 1996 - Nieuwe banden, voorwiellagers, lakwerk

    Mijn ZX7R van 1996 gaat de deur uit! Kmstand: 38350 Opties / extra spul: - Carbon (ja, geen nepspul) hugger - Leovince open sportuitlaat (DB-killer heb ik er bij) - Monoseat in de kleur van de motor, duoseat in dezelfde kleur er nog bij. - 25kW afgesteld (gashendel+carbs) - Acumen...
  13. PogoSticK

    Ratel (tik) in motorblok GSX-R 600 SRAD

    Ik zit met een probleempje... Het oog van een vriendin van me is gevallen op een Suzuki GSX-R 600 van 1997 met 46.600 KM op de klok. Probleem met deze motor is dat hij een ratel in het blok heeft, en de eigenaar weet niet waar het vandaan komt. Nokkenasketting en nokkenaskettingspanner zijn...
  14. PogoSticK

    Groot MF helmen onderzoek!

    Omdat je met een groot onderzoek meer resultaten boekt :+ En het staat leuker?
  15. PogoSticK

    Plots stuiteren voorwiel in een bocht

    Vandaag reed ik zo'n 105 / 110 km/u over een klaverblad, en plots begon mijn voorwiel hevig te stuiteren / trillen. Ik reed niet op of over het randje van de band, dus dat kan het niet zijn. Een bekende van me zei dat het misschien lag aan mijn gewichtsverdeling.. maar ik denk aan vuil op de...
  16. PogoSticK

    voorvorkpoot kapot?

    Ik heb vanmiddag mijn kilometertelleraandrijving vervangen, en ik kwam er achter dat ik mijn rechtvoorvorkpoot heel makkelijk in kan drukken zonder er veel kracht op uit te oefenen. De poot gaat wel weer terug naar de normale stand. Is dit gewoon dat er te weinig olie in zit? Of is de veer die...
  17. PogoSticK

    Modjes snel €10 verdienen? Kijk hier!

    Ik zou als de wiedeweerga deze post letten! Moge de snelste winnen :)
  18. PogoSticK

    Vertigo!!

    Of vertebra? Help me out here. Ik ga binnenkort (lees: zodra mn loon binnen is :P ) laarzen kopen, en het is in ieder geval zeker dat deze waterdicht moeten zijn (wil geen 2 paar laarzen) Welke zouden jullie kiezen: Sidi Strada Tepor (€153) Sidi Vertebra Tepor (€210) Sidi Vertigo Tepor...
  19. PogoSticK

    Nieuwe Leercombi

    Al een tijdje ben ik op zoek naar een betaalbare en mooie combi, en ik heb hem nu gevonden (en gekocht *D ) Dit issem dan: Niet te duur, bescherming is aanwezig, incl kneesliders, reflectiemateriaal en mooiheid *O* De eerste die raadt hoeveel hij gekost heeft.. Euh.. Ja die raadt het.
  20. PogoSticK

    Olie-achtige spetters?

    Hey alemaal, Had net even het leuke idee te zien hoe mijn mito stationair liep als 'ie warm was.. dus ik hem gestart, laten lopen, af en toe beetje gas geven, om hem warm te laten worden... Kom ik er halverwege achter dat 'ie ten eerste meteen stilvalt als ik gas loslaat (ook met choke volledig...
  21. PogoSticK

    Levensduur banden?

    Ik ben van plan binnenkort mijn eerste motor te gaan kopen *O* Nou heb ik een motor gevonden die goed onderhouden is, nog goed in de lak zit, maar 3 jaar geleden weggezet is (met destijds nieuwe banden) Nou vraag ik me dus af: Zijn die niet uitgedroogd na 3 jaar niet-gebruiken? Anders ben ik...
  22. PogoSticK

    PogoSticK

    Lo allemaal :) EHh.. mja zullen we het maar puntsgewijs behandelen? Naam: Michiel van Leeuwen Leeftijd: 17 Woonplaats: Nijkerk Motor: Geen, mito over niet te lange tijd. Hobbies: Motors :9~ , Drummen, Fietsen (bmx, mtb) en gamen :) Wat ik hier doe? Me mengen in de gesprekken, kennis op...
Terug
Bovenaan Onderaan