Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: koakie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. koakie

    VFR 750 F '94

    Verkocht! VFR-F 1994 Voorzien van: - Sportdemper - DynoJet - Betere schokdemper Achter (instelbaar) - Betere Voorvering - Verhoogde Voetsteunen - Tailriser (hierdoor stuurt de motorfiets makkelijker) - Stalen remleidingen voor/achter - Rear Hugger - Double Bubble...
  2. koakie

    rijbewijs kwijt :(

    Jahoor ook ik ben nu me rijbewijs kwijt. B| Nee, ik heb niet te hard gereden. Ook heb ik niet gezopen, en geen weelies gemaakt... Hoe ben ik hem kwijt geraakt? Nou gewoon, letterlijk.... kwijt geraakt! |( Hij zat in me jas, ik heb hem met het warme weer er uitgehaald en nu weet ik niet...
  3. koakie

    FZR'en, wat is nou waar?

    Ik zit lekker te kijken op internet en wat kom ik nou tegen: fzr 1991 marktplaats fzr 1994 dealer fzr 1992 marktplaats fzr 1994 marktplaats fzr 1994 toelichting: de bovenste twee fotos zijn 2 motoren met dezelfde kleurstelling, daaronder 2 maal dezelfde kleurstelling alleen iets...
  4. koakie

    Nieuw forum erbij?

    Beste Administrators/moderators/forum-gangers, Het Motor-forum is door de jaren heen flink gegroeid tot een groot en gezellig internet-forum. Een motorgerelateerde discussieplek/informatiebron met uiteenlopende onderwerpen, voor iedereen wat wils. De groei door de jaren heen ging gepaard met...
  5. koakie

    probleem met de remmen

    hoiii... ik heb ff een vraagje Als ik een aantal keren hard rem, dan wordt natuurlijk je remschijf iets warmer. Maar nu is het zo dat mijn remklauw mijn schijf niet meer los laat! Zodra ik dan ff stil sta dan kan ik weer rijden. Ik heb mijn remvloeistof vervangen (was zwart), gelijk goed vol...
  6. koakie

    ongeluk met motorrijder bij ppp a4!

    vandaag was het druk op de weg omdat bij de ppp een motorrijder was aangereden zag er niet goed uit... :( was geen supersport rijder maar chopper. veel politie, ambulance kwam net aangereden toen ik de snelweg opdraaide er ging zelfs veel politie op de a4 rijden en bij elke afslag eraf. bij...
  7. koakie

    ik voel me gewoon genaait hierzo

    ik denk: gaat is ff kijken hoeveel motoren allemaal nieuw kosten. bijv. een gsx-r750 dus om is even de euro op de proef te stellen, ging ik ook maar is ff kijken bij andere landen. (incl. btw en dergelijke andere kosten volgens de website\'s van suzuki) belgië: 10899 euro duitsland...
  8. koakie

    domme nakijkers op de weg, ook wel eens gehad?

    wat mij vandaag over komt. ik rijd op de scooter uit me werk (jaja ik weet het fout fout maar ik moet nog ff geld bijmekaar sparen voor een motor A stempel heb ik al) rijd ik in een straatje richting een T stuk, ik rijd rustig en geef heel even een dot gas, precies op dat moment kijkt een...
  9. koakie

    hoeveel geef jij om je beesje

    ik vraag me nou al jaren af (en ik denk dat er wel meer mensen zijn die dat ook hebben) of er mensen zijn die het zelfde over de motor denken als dat ik dat doe :? daar mee bedoel ik als je aan het rijden bent dat je gewoon heel je motor voelt. je kent hem door en door je weet elk boutje elk...
  10. koakie

    rijgedrag scooterrijders/brommerrijders/"over

    velen zullen gelijk denken: "OOHW! |( HIER HEBBEN WE HET AL ZOOO VAAK OVERGEHAD! :r " of anderen denken "wat durft die newbie op dit forum wel niet, beetje zomaar een topic posten! :( " maarja je moet toch soms wel is wat... :? gezien de voorgaande topics over hoe gevaarlijk de jeugd op de...
Terug
Bovenaan Onderaan