Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: buldogo2
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. buldogo2

    Complete CRC race kuip set zx10r '08 tot '10

    Bij deze bied ik mijn reserve racekuip aan. Komt compleet montage klaar met kuipruit en prof. Brandwerendeen olie afstotende geluids isolatie. Lak is prof. Auto lak met 2K blanke lak. Wel goed gebruikt. Rechter zijnde van de onderkuip is wel beschadig wegens een goede schuiver. Mag weg...
  2. buldogo2

    Nieuwe Pirelli diablo superbike slick 200/60 sc1

    Bij deze bied ik mijn nieuwe pirelli slick aan. Maat is 200/60 compound sc1. Paar weken geleden een paar gekocht. Maar ga overstappen op een ander merk. Deze is over. Mag weg voor 190 euro
  3. buldogo2

    GEZOCHT: Onderdelen ZX-10R 2006/2010

    Ik ben op zoek naar de volgende onderdelen van een zx10r. Benzinetank zx10r 2008/2010 (kleur ombelangrijk) Kit inlaat nokkenas zx10r 2008/2010 (49118-0134) Kit uilaat nokkenas zx10r 2008/2010 (49118-0045, gelijk aan de standaard nokkenas van de 06/07 zx10r) Mocht iemand wat hebben liggen...
  4. buldogo2

    Tekoop: voorvelg er6-f 2015

    Heb hier nog een voorvelg over van een kawasaki er6-f uit 2015. 2 jaar geleden gekocht en nooit gebruikt, buiten wat stof als nieuw. Prijs: €150,-
  5. buldogo2

    Gezocht: Race shock zx10r 08/09

    Op zoek naar een race shock voor mijn zx10r 08/09. Bijv. Olins of wp. Mag best aan een service toe zijn.
  6. buldogo2

    GEZOCHT: Voorwiel met schijven voor een zx10r '08/'10

    Ben op zoek naar een compleet voorwiel welke past in een zx10r 2008/2009/2010. incl. org. schijven.
  7. buldogo2

    Circuitkuip zx-6r 09/12? (2x gebruikt)

    Omdat de 6r 09 de deur uit is, heb ik een setje circuitkuipen over. Ik heb deze zelf nieuw gekocht, pas gemaakt, en is met prof. lak gespoten. Helaas maar 2 dagen mee gereden voordat de 6r weg moest. Bestaande uit: onderkuip met warmtewerende folie topkuip binnenkuip om radiator...
  8. buldogo2

    [Gezocht] Circuit kuipset met race zit ZX-10R 2008/2009

    Ik ben op zoek naar een (Redelijke) nette circuit kuipset voor mijn zx-10r 08 incl. race zit. Heb je iets liggen, dan hoor ik het graag. Gr.
  9. buldogo2

    Motor accu Kyoto GTX12-BS (ZGAN)

    Omdat mijn eigen accu het begeven had op het circuit heb ik tijdelijk om te kunnen rijden toen een voor mijn motor verkeerde accu gekocht. Omdat ik er nu niets meer mee kan biet ik em bij deze tekoop aan. Accu is 1 dag gebruikt. Daarna uit de motor verwijderd en binnen gezet (Dit was...
  10. buldogo2

    Iemand ervaring met Laptronics van PZRacing?

    Heeft iemand hier ervaring met de GPS laptimer module van PZRacing? de Laptronics. Deze zou je op het org. dashbord aan kunnen sluiten bij een kawa yamaha enz. http://www.pzracing.it/en/project/laptronic/
  11. buldogo2

    Naar de Eifel met het ZX6R topic

    Augustus 2010 ZX6R Topic Meet in de Eifel Waar: Lutzerath / Hotel-maas Wanneer: Woensdag 25 Augustus / Zaterdag 28 Augustus Hey allemaal, Na een zeer geslaagd weekendje Eifel met Hemelvaart willen we (de meesten iig) dit nog eens dunnetjes over doen. Deze keer (onder...
  12. buldogo2

    Je ideeën en ontwerpen van papier naar 3D CAD

    Handel of op enige andere wijze commerciële topics openen is niet de bedoeling op M-F
  13. buldogo2

    kleine onderdelen zx-6r '95

    Ik heb hier nog wat onderdeeltjes ligge van mijn oude zx-6r uit '95 -bijna nieuw achterspatbord met bevestigings materiaal (nog geen week op de bike gezete) in carbon look. -Nieuwe achterwiel lagers (2 stuks) -alle remlijdingen, waarvan een rvs lijding (klein stukje van rempomp naar...
  14. buldogo2

    Tk: Kawasaki zx-6r '95 25kw @ kenteken

    Een goede dag, Bij deze bied ik mijn kawasaki zx-6r uit '95 te koop aan. Motor staat 25kw op kenteken (:z ) en is dus ideaal voor de beginnende jonge motor rijder, indien gewenst kan er gekozen worden om de motor zonder begrenzing te kopen...of iets minder dan 25kw begrenst O-) Rede...
  15. buldogo2

    Achterspadbord ZX-6R '95/'97 (huger?!?

    Heb hier een carbon look achterspadbord liggen, komt van mijn zx-6r '95. Heb deze er 2 weeken onder gehad (nieuw gekocht), maar wil toch liever een echt carbon. Is dus compleet met bevestigings bouten moeren en beugels. Doe een goed bod en hij is voor jou, foto's komen er nog aan ;)
  16. buldogo2

    Gezocht carbon demper zx6r '95/ '97

    ben op zoek naar een leuk carbon dempertje voor op me kawa, heb een buget van zo rond de 100 euro, liefst met db killer.
  17. buldogo2

    Overschrijven Motor

    Ik heb een vraagje over het overschrijven van me motor Even korte uitleg, Ik heb dus ene kleine 7maanden geleden een motor gekocht, en deze op naam van ons pa gezet en verzekert, nu heb ik mijn rijbweijs gehaald, en wil ik em natuurlijk zo snel mogelijk op mijn naam hebben staan zodat ik kan...
Terug
Bovenaan Onderaan