Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Tienes
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Tienes

    2 Dagen Eifel of sauerland vanuit Almere

    Goedenavond Allemaal, Na jaren van vooral woon werk rijden(GSX650F 2008, en Vstrom 2004) uiteindelijk motor verkocht en met fiets naar werk gegaan. toen compromis loos een GSX-R750 2003gekocht. Maar hierop in 4 jaar alleen maar 5000 Mooiweer kilometers gereden. Maar met mijn lengte 2.01 toch...
  2. Tienes

    Stuurkuip en zijstandaard Suzuki GSX 650F

    Na schade onnodig vervangen. Dus heb 2 delen over.Kuip zo goed als nieuw.Zijstandaard nieuw. Betreft voor GSX 650 F vanaf bouwjaar 2008 T e. a. b foto's volgen snel mvg Thijs
  3. Tienes

    Stageplaats Marketing en Motoren

    Beste mede motorrijders Via Mf vond ik een stage over Marketing voor een motorblad en dus in de motorwereld. Helaas ben ik er vandaag achter gekomen dat ik niet gekozen ben voor deze stage. Maar vanwege het feit dat ik met het motorwereldje kon werken motiveerde mij enorm. Daarom wil ik nu...
  4. Tienes

    Eerste Motor Aangeschaft YEAH

    EIndelijk is het dan zover ;) na een jaar lessen en een half jaar sparen heb ik vorige week vrijdag me eerste motor gekocht:) het gaat om een Suzuki gs500 uit 1991 en hij rijdt heerlijk :] gisteren nog mooie motorjas bijgekocht en ben er helemaal klaar voor :Y het hebben van een eigen...
  5. Tienes

    Eerste Motor Kopen en Verzekering

    He Medeforummers :] Ik ga vrijdag dan eindelijk mijn eerste motor ophalen. het wordt een gs500 uit 91. koop hem van een medeforrumer naam martien en mail tinusjeuh dus maybe is dat zijn naam hier. maar de vraag was vooral, ik ga er dus vrijdag heen en rij er dan mee terug naar huis. ik...
  6. Tienes

    Kawasaki er500 bekijken

    Hey luitjes morgenavond ga ik even een motor opzoeken die op marktplaats stond. het betreft een kawasaki er500. Er staat op marktplaats geen bouwjaar of km stand bij alleen dit verhaaltje Ik bied mijn kawa aan, ik wil een andere kopen, ben nu wel uitgekeken op een 25 kw motor. Hij is...
  7. Tienes

    Goede Koop of niet?

    Hey luitjes Ik heb sinds 4 maanden mijn rijbewijs en ben op zoek naar mijn 1e motor. een suzuki gs500 vond ik altijd al mooi en ik kwam er vandaag een tegen op marktplaats aangeboden een suzuki GS 500 opknapper bouwjaar 1991 km stand 43810 km bouwjaar 1991 , motor loopt goed , geschikt voor...
  8. Tienes

    Eerste Eigen Kilometers

    vandaag voor het eerst op de motor met me rijbewijs op zak, een vriend van mij heeft een honda cb350 het is geen gsx maar het is wel :] . dus ik lekker rijden en die vriend erachteraan voor dezekerheid in de auto. lekker stukje gereden van almere naar lelystad en terug binnendoor :P dit smaakt...
  9. Tienes

    prijzen gs500 Wanneer is het foute boel?

    Hey allemaal heb sinds juli mijn rijbewijs en ben al aan het rond kijken voor een leuke beginnersmotor en een gs500 lijkt mij wel wat. maar de prijzen lopen flink uiteen van 500 d8 ik tot zo 2000. vanaf welke prijzen zijn ze te vertrouwen op marktplaats en dergelijke? en ik weet het bij...
  10. Tienes

    Het Papiertje

    Sinds gisteren bij het cbr en vanochtend bij de gemeente almere heb ik HET papiertje in handen 8-) auto heb ik nog niet dus is me eerste papiertje *O* nu kan ik eindelijk echt kijken naar motoren die te koop staan met het idee dat ik er al op mag rijden, 25 kw is dus wat ik moet rijden voor 2...
  11. Tienes

    Alle Duimpjes in de Lucht

    Mensen ik kon het toch niet laten om ff te melden dat ik morgen om 11:40 mijn examen verkeersdeelneming heb :] dit is helaas mijn 2e keer maja 1e keer zak je altijd hoor je dan vaak....maja ik meld het al aan minder mensen omdat iedereen zei van als je het aan iedereen vertelt en je zakt dan...
  12. Tienes

    Volgende week examen

    volgende week is het zover 25 januarie dan gaat ik voor mijn 25kw rijbewijs ben 19 jaartjes en ja heb er zin in en vertrouwen :) nog wat handige tips voor op het examen :) en ja ik doe wel rustig en geen spanning :)
  13. Tienes

    Motortje huren.................HOE??

    ik ben 19 en heb me rijbwijs nog niet hopelijk de 25e dan heb ik examen een vriend van mij is die dag jarig en word dan 19 en heeft zijn rijbewijs voor de motor sinds september als ik het goed heb een gehuurde motor voor zijn verjaardag zou top zijn en ook als ik gewoon me rijbwijs heb want...
Terug
Bovenaan Onderaan