Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: bikerider
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. bikerider

    Gevraagd: Loop of sloop enduro

    Hallo, Ik ben op zoek naar een loop of sloop enduro. Voor deze winter wil ik graag wat om handen hebben. Mocht je nog wat hebben staan, laat het me via pb even weten. Budget is max. 100 euro.
  2. bikerider

    Gevraagd: Loop of sloop enduro

    Hallo, Ik ben op zoek naar een enduro. Loop of sloop en het liefst niet duurder dan 100 euro. Mocht je nog wat in een schuur of op zolder hebben staan stuur dan graag even een pb. Gr. Tim
  3. bikerider

    Sm voorspatbord polisport

    Ik heb hier nog nieuw in het plastic een voorspatbord van een supermotard. Prijs: Teab
  4. bikerider

    Bok voor Supermotard

    Hierbij zet ik mijn bok te koop. Het model is voor de supermotard. Ik heb het zelf gebruikt voor mijn cr500 destijds maar die is al even weg. Het gaat hier om het linker model op de foto. Prijs: T.e.a.b.
  5. bikerider

    Paddockstand voor en achter

    Bij deze zet ik de paddockstandaards van mijn fireblade te koop, dit omdat deze vandaag verkocht is. Bij de voorste paddockstand zitten meerdere pinnen voor verschillende motoren, geloof ik. Prijs: TEAB
  6. bikerider

    Enduro, crosser of sm met kenteken voor weinig

    Hallo, ik ben zoals je ziet op zoek naar hetgeen wat in de titel staat. Heeft iemand nog wat of weet iemand nog wat, laat maar even weten. Ben niet van plan om meer dan 300 uit te geven, wee het, is niet veel maar wel te doen toch? gr tim
  7. bikerider

    Gipro Gearindicator fireblade 929 €60,--

    Ik zet mijn gearindicator van de fireblade te koop. Zit nu nog gemonteerd. Het gaat om dit model: http://motor.artowest.nl/shop/gipro-digitale-gear-indicator-honda-p-2437.html Displaykleur is wit. Deze indicator is makkelijk te installeren.
  8. bikerider

    Powercommander 3 voor de fireblade 929

    Ik zet bij deze de pc3 van mijn fireblade te koop. De pc3 zit nog gemonteerd en heeft een mapping van een leovince uitlaat. Word geleverd met software en de kabel Prijs: 150 euro
  9. bikerider

    Powercommander 2 voor de fireblade 929

    Ik zet bij deze de pc2 van mijn fireblade te koop. De pc2 zit nog gemonteerd en heeft een mapping van een leovince uitlaat. Word geleverd met software en de kabel Prijs:175 euro.
  10. bikerider

    Toby stuurdemper fireblade 929 €125,--

    Bij deze zet ik de stuurdemper van mijn fireblade te koop. Dit model is in goede staat en heeft een goede demping. Is instelbaar, ongeveer 17 traps. Prijs: 150 euro
  11. bikerider

    Te koop 2 delig MQP motorpak 100 euro

    Omdat ik zelf een nieuw pak heb gekocht gaat deze weg. Ik heb het pak ongeveer 3 jaar gebruikt als een mooiweerrijder. Ik ben 2 keer met het pak onderuit gegaan waardoor het bij de broek iets los is (zie foto) en je ziet wat schaafplekken hier en daar. (zie verdere fotos). De rits heeft...
  12. bikerider

    CBR 929 start niet

    Hallo, Ik ben sinds enkele maanden in het bezit van de cbr 929. Vandaag lekker aan het proberen geweest om de gearindicator te installeren. Nou moesten we op den duur de accu even loskoppelen voordat ik overal bijkon. Dit gedaan, gearindicator geinstalleerd en starten maar... Dat deed...
  13. bikerider

    CR500 '93 €1600

    Honda CR500. Motor is in goede staat. De ketting en tandwielen zijn nog goed. Voorband is nog aardig, achterband is zo goed als op. Weet niet wat de km-stand of het aantal uren wat de motor gelopen heeft, weet wel dat het blokje netjes loopt en dat het betrouwbaar is. Vorige...
  14. bikerider

    Aprilia RSV Mille 2001 €4250 of ruil

    VERKOCHT!
  15. bikerider

    CR500 '93 Bikerider

    Sinds vandaag de gelukkige eigenaar van een Cr500 uit 1993. Ik liep al enige tijd met de gedachte om zo een machine te kopen en om te bouwen tot sm. Helemaal na het zien van de topics van Chrisscross, Hypermobile en CavOk. Ik heb nog geen fotos maar deze zal ik jullie deze week laten zien...
  16. bikerider

    ZX-6r 2003 5399 euro / Inruil (supermotard) mogelijk

    Te koop: Zwarte kawasaki zx-6r 2003 De motor is sinds februari in mijn bezit. Wegens gezondheidsredenen gaat de motor weg. Ik wil toch graag iets in het naked-segment gaan besturen. De motor heeft 26000 km gelopen en loopt perfect. Deze week heeft de motor een grote beurt gehad...
  17. bikerider

    Import motor

    Hallo, Ik heb de zoek functie gebruikt, alleen kon ik geen antwoord op mijn vraag vinden. Het zit namelijk zo, ik kan een kawasaki z1000 kopen uit 2004. Nette km-stand, voor een bedrag van 5300 euro. Ik zou as zondag gaan kijken en toen belde hij op met de mededeling dat de motor nog wel...
  18. bikerider

    Yamaha R1 RN04 Bwjr. 05 - 2000 €4800,--

    Yamaha R1 RN04 Bwjr: 05 - 2000. 26.000 km gelopen. De motor is voorzien van de volgende accesoires: - LSL Stuurdemper - Carbon Micron Demper - Moose EZ pull clutch (voor lichter koppelen) De motor heeft niet lang geleden een beurt gehad. Hierbij zijn o.a.: - Accu...
  19. bikerider

    Yamaha YZF-R1 05-2000 te koop of ruil. Scherp geprijsd!

    Te koop: Yamaha RN04 uit de 5e maand van 2000. De motor heeft een km-stand van 25500 km. Er is enkele maanden geleden een grote beurt uitgevoerd. Hierbij is het volgende gebeurt: - Accu vervangen - Kleppen nagekeken (stellen was niet nodig) - Olie ververst - Alle kabels opnieuw...
  20. bikerider

    Mig uitlaat R1 '00 voor 75 euro!

    Te koop: MIG uitlaat van een r1 uit 2000. Komt een mooi donker geluid uit. Het gaat om een slip-on. De prijs is met linkpijp. € 200,- Nieuwe prijs €75,-
  21. bikerider

    R1 uit 2000, nieuwstaat

    TE KOOP!! Yamaha R1 De R1 komt uit 2000 en heeft een mooie kmstand van 26.000 km. Hij heeft enkele maanden geleden een grote beurt gehad. Hierbij zijn de volgende dingen gedaan: - Olie vervangen - accu vervangen - kleppen nagekeken - verdere vloeistoffen nagekeken en vervangen...
  22. bikerider

    Te koop: KTM motorhoes €40!

    Te koop een originele ktm motorhoes. Ik kreeg deze destijds bij mijn ktm 625, bij mijn r1 past deze helaas niet :9 Prijs €50,-- NU:€40,-- Foto: Is in zeer goede staat.
  23. bikerider

    Te koop: KTM motorhoes €50!!

    Te
  24. bikerider

    Recensies over motorzaken

    Aangezien er niet echt een topic is over de motorzaken (voor zover ik kon vinden, misschien niet goed gezocht) leek het mij een goed idee dit eens te doen. Bij deze dus een topic waar je je goede en slechte ervaringen kunt neerzetten. Hier bij wel de site van Gilles (als het goed is). Hij...
Terug
Bovenaan Onderaan