Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Rotjoch
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Rotjoch

    Honda CBR600rr 2003 550 km

    Hierbij wil ik mijn Honda CBR 600RR uit 2003 aanbieden Ik verkoop de motor omdat ik toe ben aan wat anders en ik weer een twin wil. De motor heb ik van cbrtim gekocht ook hier van het forum. en ik ben volgens mij de 3e eigenaar. Er zit een nieuw blok in omdat het afgelopen jaar m'n blok...
  2. Rotjoch

    28 september assen groep minder snel

    zoals je kunt lezen heb ik voor assen in de groep minder snel een dag te koop. ik heb hem vorige week van green danger overgenomen en heb vanmiddag nog een aanhanger gekocht zodat ik dinsdag mooi die kant op kon. alleen is me pa vanmorgen te pas geweest en nu probeer ik zoveel mogelijk...
  3. Rotjoch

    ducati 1098s 2007 nieuwstaat

    te koop ducati 1098S 2007 km stand: 10 500 de beurten en modificaties gehad nieuwstaat. extra accesoires: - dark smoke kuipruit - lightech verstelbare rem schakelset - zwarte rem koppelingshendel - seatcover - rizoma led knippers achter - melotti kentekenplaathouder - rizoma...
  4. Rotjoch

    kuipdelen en knippers suzuki rg 500

    Hallo, ik zoek nog kuipdelen en knippertlichten van/voor een suzuki rg 500 uit '86 de staat maakt op dit moment even niks uit.. eerst kijken wat er langs komt en of ik er wat aan zou kunnen hebben
  5. Rotjoch

    Suzuki RG 500 '86 origineel maken

    Halloow.. ik heb zondag een Suzuki RG 500 van een medeforummer overgenomen (Lar) en ben van plan om hem helemaal origineel te gaan maken. Hij is van '86 alleen is die zwart gespoten en zijn er groene stickers op geplakt '( (foto's komen vanavond nog wel) de motor heb ik net ontdaan...
  6. Rotjoch

    Honda cbr600rr '03 Unieke purno

    Hallo, hierbij wil ik de RR tekoop aanbieden maar dit is op dit ogenblik om te kijken of er animo voor is. de RR staat nog op 25 kw (puur op het gas) en ik was helemaal niet van plan om hem te verkopen want dit is gewoon 'DE' motor voor mij qua looks en sturen e.d. en ik mag over een...
  7. Rotjoch

    Leovinci SBK + Laserworks voorbochten cbr600rr 03/04

    zoals je kunt zien in de titel wil ik m'n complete uitlaatsysteem verkopen maar alleen als ik een goed bod krijg en ondertussen een vervangend systeem heb gevonden.. het systeem is in goede staat en de slip-on is compleet gepolijst (fotos volgen nog) ik weet niet exact wat ik ervoor zou...
  8. Rotjoch

    [gezocht] compleet zwart pak

    Hallo, Ik zoek nog een extra leren motorpak. Het pak moet wel helemaal goed zijn en iets van maat 50/52 zijn (in me berik heb ik maat 52) het liefst heb ik een alpinestars omdat ik die een keer heb gepast en toen heel goed zat maar het belangrijkst :P (het pak wat *PK* aanbood zoiets zoek...
  9. Rotjoch

    [TK] Rev'it RS2 pak zwart wit 2006 collectie

    Hierbij wil ik mij Rev'it RS2 pak in maat 48 aanbieden de kleding is nog 100% goed en er is helemaal niks mee aan de hand maar de reden van de verkoop is dat ik ben gegroeid. (in de lengte :+ ) het rijden wil nog wel maar het rijd niet meer zo fijn als eerst. Jack: voorkant...
  10. Rotjoch

    wat te doen??

    (er zullen genoeg lolbroeken zijn die naar de bier en chips grijpen bij dit topic :+ maar voor mij is dit nu ff serieuze shit :P ) jongens help ff.. ik ben dus geinteresseerd in een Cagiva Mito evo nu ben ik er ook 1 tegengekomen die me qua prijs ook wel bevalt hij komt uit 2000 en staat...
Terug
Bovenaan Onderaan