Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Michello
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    Te koop: Revit GT combi

    Dit Rev'it! GT combipak is als nieuw, het is maar 1 seizoen gedragen (bij elkaar misschien 15 keer aangehad) In totaal gekocht voor € 323,10 (Jack) en € 269,10 (Broek) = € 592,20 in november 2009. Bon is aanwezig. De jas is maat 58 en de broek maat 56 (deze is uitgevoerd in een verkorte...
  2. M

    Te koop: Kawasaki ZXR750 uit 1994 voor € 1.400,-

    Te Koop: Kawasaki ZXR750 uit 1994 met +- 51.000km. De motor moet zo snel mogelijk weg i.v.m. aanschaf nieuwe motor! Vraagprijs: €1.400,- of doe een goed bod. Motor is altijd goed onderhouden. Heeft hier en daar gebruikerssporen maar is motorisch 100% in orde. Heeft altijd zijn beurten gehad...
  3. M

    Sleutelhanger van aprilia

    Hallo, Ik ben al heel lang op zoek naar een sleutelhanger van aprilia.(voor mijn rsv mille) Dus niet met een scooter er op. Kan iemand mij helpen aan een winkel die deze spullen NIEUW verkoopt. Via internet is geen probleem. Alvast bedankt.
  4. M

    Aprilia RSV Mille R 2002 achterspatbord

    Ik heb deze aprilia: Weet iemand of dit ACHTERspatbord los te krijgen is? Zo ja, wat kost het? En past het op deze 2002 versie, terwijl dat spatbord van de 2003 versie is. Hoop dat iemand mij kan helpen
Terug
Bovenaan Onderaan