Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. GerardSX-R 600

    Iemand ervaring met www.gearchangeonline.com

    Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar een nieuwe helm. Bij het zoeken kwam ik de volgende site tegen: The UK's best prices for Motorcycle Helmets, Gloves, Boots & Clothing Is er hier iemand die ervaring met die site heeft? De prijzen zijn erg scherp en je vraagt je dan al snel af of het...
  2. GerardSX-R 600

    Overeenkomsten onderdelen GSX-R 600 en GSX-R 1000

    Omdat ik een schuiver/klapper heb gemaakt ben ik de laatste tijd weer iets actiever op het forum. Minder tijd om te rijden, meer tijd om te MF-en ;) Gevolg hiervan is dat ik soms met wat vragen kamp over het herstelwerk van onder anderen mijn pak en mijn motor. Nu heb ik zelf een Suzuki...
  3. GerardSX-R 600

    Tank GSXR 2001 Demonteren

    Ik wil bij mijn GSXR 600 2001 de tank demonteren, nu zit er een stekker aan van de brandstofpomp en een brandstofslang aan de tankvast. Als ik de brandstofslang los haal loopt de tankt dan gelijk helemaal leeg of zit hier nog een soort beveiliging op? En is het anders een optie om met een...
  4. GerardSX-R 600

    Ervaringen met Berikpakken (Kangaroeleer) gevraagd

    Hallo MF-ers, Ik ben op zoek naar ervaringen met de nieuwste pakken van Berik. Dus pakken met kangarooleer. Wie van jullie kan mij hier wat over vertellen? Zoals: - zitcomfort op motor? - blijft het pak mooi/netjes? - wordt het pak veel ruimer? - flexibel leer? Dus als hier...
  5. GerardSX-R 600

    Onderdelen/kuipwerk Suzuki GSX-R 600 k1

    Omdat ik een valpartij heb gemaakt met mijn motor (Suzuki GSX-R 600 k1), ben ik opzoek naar de volgende onderdelen: - Stuurgewicht rechts (zwart) - Remhendel - Voetsteun rechts - Spiegel rechts - Zijkuip rechts Eventueel: - Topkuip - Tank - Zijkuip achter (kontje) De kleur van...
  6. GerardSX-R 600

    Büse Rossano Protektorjack

    Veel motorrijders zijn tevreden over de Buse Belluno en was van plan die ook te kopen totdat ik deze tegen kwam ook van Buse. Heeft iemand ervaringen met dit vest of hij ook zo goed is als de belluno? En weet iemand een motorzaak het liefst in Noord Holland die Buse vesten verkoopt?
  7. GerardSX-R 600

    Ledverlichting

    Hallo, Ik heb een probleem met mijn ledverlichting. In mijn undertail zitten de achterlichten ingebouwd. De achterlichten bestaan uit twee rondjes met daarin ledjes (ook knipperlicht). Aan de rechterkant zijn er drie ledjes die het niet doen. Deze deden het eerst wel. De achterlichten zijn in...
  8. GerardSX-R 600

    Motor volgen via GPS???

    Was ff verdwaald op teletekst en daar kwam ik het onderstaande bericht tegen: Als dit daadwerkelijk mogelijk is, dan is dit toch de ideale oplossing om je motor terug te vinden zodra deze gestolen wordt. Dus mijn vraag, is dit echt mogelijk :?
  9. GerardSX-R 600

    Yoshimura RS3 luider maken

    Nadat ik al een tijdje met de zoekfunctie heb rondgekeken, heb ik besloten om toch maar zelf een topic te openen. Ik heb een gsx-r 600 k1 met een Yoshimura RS3 Oval demper, het is een open demper. Ik ben echter niet helemaal tevreden over het geluid dat deze demper maakt. Het mag wel wat...
  10. GerardSX-R 600

    Boete ondeugdelijk kentekenplaat

    Ik was afgelopen weekend naar de superbikes in Assen en daar zag ik een motor staan die een systeem had waarmee hij zijn kentekenplaat kon omklappen. Ik vraag mij af hoe hoog de boete is voor het ondeugdelijk maken van je kentekenplaat. Het lijkt mij dat er een verschil is tussen bewust en...
  11. GerardSX-R 600

    Handschoen gezocht: Berik G-2702-BK

    Ik ben op zoek naar een zaak waar ze de volgende handschoen verkopen. Het gaat om een hanschoen van het merk Berik type: G-2702-BK. Ik heb al enkele zaken benaderd waar ze Berik handschoenen verkopen, maar ze hebben alle handschoenen in huis, behalve deze. Ja ze hebben hem wel, maar niet in het...
  12. GerardSX-R 600

    Undertail monteren gsx-r 600 k1

    Ik ben bezig met het monteren van een undertail onder mijn gsx-r 600 k1. De handleiding is echter in het engels (zie afbeelding) en aangezien dat niet mijn allersterkste kant is en ik geen dingen wil doen waar ik later spijt van krijg, vraag ik jullie om raad. Zoals jullie hierboven zien...
  13. GerardSX-R 600

    Hugger/achterspatbord suzuki gsx-r 600 k1

    Ik ben van plan om een undertail aan te schaffen en nu heb ik er een op het oog, dus daar hoef ik geen hulp bij. Maar om mijn undertail te beschermen wil ik ook een hugger op mijn motor monteren. Aangezien ik niet erg wild ben van huggers wil ik een klein huggertje kopen :P . Alleen nu heb ik...
  14. GerardSX-R 600

    Ondertitel nummerbordhouder...

    Nadat er een backup terug is gezet zal ik dit topic maar ff opnieuw opstarten. Het ging over de ondertitels op de nummerbordhouders, en dan met name over leuke ondertitels. Een grandioze die ik voorbij heb zien komen is: my other ride is your mom! Geweldig. Als je leuke ondertitels...
  15. GerardSX-R 600

    Onderdelen ZX-6R

    Heeft iemand hierzo nog wat onderdelen van een kawasaki zx6r bouwjaar 98 liggen? het gaat om: * Benzinetank (liefst paars-groen-wit) * Topkuipsteun * Teller * Spiegels Mocht iemand hierzo dit hebben liggen hoor ik dat graag.
  16. GerardSX-R 600

    Oooee spannend....presentatie Suzuki 2007 modellen

    Ja, het is zover, morgenavond de presentatie van de nieuwe Suzuki modellen. Ben erg benieuwd.
  17. GerardSX-R 600

    Problemen met gsx-r 600 k1

    Na gister naar de superbike's in assen te zijn geweest kwam ik er achter dat er af en toe een ratel uit me blok komt. Ik reed op de snelweg (onder tussen einde snelweg) maar moest afremmen voor een dubbele rontonde dus schakelde van zijn 6 naar zijn 2 maar onder het afremmen en schakelen hoorde...
  18. GerardSX-R 600

    Stickers laten maken

    Na een tijdje met de zoek functie te hebben gezocht en niks heb kunnen vinden, heb ik maar een nieuw topic geopend met de vraag of jullie nog een adresje weten wie er een sticker van goede kwaliteit voor me kan namaken. Het gaat om een sticker van ongeveer 3 cm lang en 15 cm breed. Dus als...
  19. GerardSX-R 600

    Koplamp afstellen

    Ik heb een gsxr 600 k1 (2001) en daarvan staat mijn koplamp verkeerd afgesteld. Ik krijg als ik met normaal licht rijd, veel seinreacties van tegenliggers, ze denken dat ik met groot licht rij. Hoe kan ik dit afstellen, zodat de tegenliggers geen last meer van me hebben? Bij voorbaat dank.
  20. GerardSX-R 600

    aanhaalmoment wielmoer

    Weet hierzo iemand wat de aanhaalmomenten van de wielmoer/bout van een gsx-r 600 k1, voor zowel voor als achter. Want kan het nog kwaat als ik ze gewoon met de hand goed vast zet? alvast bedankt voor de reacties
  21. GerardSX-R 600

    Verouderde banden

    Maar gelijk weer ff een nieuw banden/velgen topic, Weet iemand eigenlijk hoeveel jaar het duurt voor dat een nieuwe band zo verouderd is dat hij niet meer zoveel grip kan geven als nieuw uit de fabriek?, bijvoorbeeld dat een band al drie jaar opvooraad zou liggen. Was ik eigenlijk wel benieuwd...
  22. GerardSX-R 600

    Velgen uit je motor halen

    Het zal vast wel een paar keer meer langs zijn gekomen maar kan het niet vinden dus vandaar maar even een nieuw topic hoe moet je je velgen uit je motor halen. Het gaat om een gsx-r 600 k1 dus wie kan me helpen met een uitleg hoe ik ze er uit moet halen. Heb geen handboek dus daar kan ik niet...
  23. GerardSX-R 600

    site knipperlichten

    Ik ben op zoek naar een site waar je knipperlichten kan kopen. Misschien kunnen jullie mij helpen met het geven van sites waar knipperlichten te koop zijn. Graag wel sites waar de keuze ruim is :P .
  24. GerardSX-R 600

    ervaringen motorbandenmarkt.nl

    Omdat mijn motorbanden aan vervanging toe zijn zat ik even rond te kijken op internet en kwam deze website tegen. Wat zijn jullie ervaringen met deze site en over de levertijd van de banden? Ik heb wel hierzo gezocht maar kwam maar 1 echte reactie van iemand tegen. Weet er ook iemand nog een...
  25. GerardSX-R 600

    Vizier shark helm

    Ik heb een shark helm, ik wil hier graag een ander viziertje opzetten, maar kan dit nergens vinden. Als iemand een dealer weet van shark helmen (kan ik ook niet vinden)het liefst in de kop van noord-holland, zou je dan zo vriendelijk willen zijn dit even te melden. Mijn dank is groot. Het gaat...
Terug
Bovenaan Onderaan