Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Shrek!
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    Blackbird motor

    Wie heeft of weet nog een blackbird motor te koop ??? Graag reactie via mail. Gr. Johan
  2. S

    DB-Killer Boss (2x)

    VERKOCHT !!! *O*
  3. S

    Akrapovic Aprilia RSV / TUONO

    VERKOCHT !!!
  4. S

    Triumph T595 Daytona

    Te koop van een maat van me, dus niet van mij: Zeer nette t595 van 1998 met maar 31500 km verder is de motor voorzien van een originele triumph circuit demper het lage model met het zware geluid hiervoor is ook de computer bij gesteld door de dealer [originele demper ook aanwezig] ook heb ik...
  5. S

    Aprilia RSV/Tuono Laser Duo-tech en Titanium EVO e-prom

    Een laser duo-tech uitlaat voor een rsv mille tot 2004 en Tuono t/m 2005. In zeer goede staat, heeft +/- 500 km onder een tuono gezeten. Incl. e-keur en dus ook met db killer. Gr. Johan Louwe
  6. S

    Bagster RSV Mille zwart

    Hee, Aangezien ik een Tuono heb gekocht heb ik een Tankhoes van Bagster over. Hij heeft op mijn RSV Mille R van 2000 gezeten, past ook op een 1999/2000 Hij is helemaal zwart en 2 keer gebruikt met vakantie en dus nog bijna nieuw Prijs: €45,- :W Gr. Johan
  7. S

    Kawasaki KLR600

    Mijn collega heeft een KLR600 te koop staan. Natuurlijk in Kawa Groen. Hangt een (echt) nieuw motorblok onder +/- 500km oud, incl. oude motorblok Kmstand± 30378km Bwjaar 1985 In goede staat, elektrisch gestart en kickstart. Vraagprijs: € 850,- Bellen met Ed Negenman 06-29573618
  8. S

    Aprilia RSV Mille R 2000

    DE MOTOR IS VERKOCHT AAN MISTER-G. *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
  9. S

    Buell S1 Lightning

    Hallo, (ik heb Buell verkeerd geschreven :X ) Ben een beetje aan het rondneuzen voor een andere motor. Of het moet een Tuono worden of een Buell. Ik zelf rijdt nu een Aprilia RSV Mille R uit 2000. Nou heb ik een Buell op het oog alleen waarom is een S1 uit 1999 duurder als XB9R...
  10. S

    Zijn er nog meer mensen met een Bianchi Scudo del Sud???

    Nou ik heb de motor van mijn vader in de woonkamer staan als decoratie, en hij staat lekker warm natuurlijk. Het is een Bianchi Scudo del Sud bouwjaar 1952. Waarschijnlijk de enigste in Nederland (als iemand er nog 1 weet hoor ik het graag). Deze motor is in 1999 gerestaureerd door de...
  11. S

    Superpole of MIVV demper RSV MILLE '00

    hee daar, Ben op zoek naar een demper van Superpole of MIVV. Het gaat dan om de gp demper. Heeft iemand deze nog liggen omdat hij teveel geluid heeft of er graag van af wilt. ik hoor het graag. Gr. Johan
  12. S

    AFAM Ketting tandwielen set

    Hee daar, Nou wil ik voor mijn RSV MILLE R een nieuwe kettingset + tandwielen bestellen. Dit is van het merk AFAM. Is iemand hier bekend mee kwa kwaliteit ??? Ik hoor graag wat. Gr. Johan
  13. S

    Honda CBR 900RR Fireblade 1997 (SC33), zeer compleet

    Hierbij zet ik een motor te koop die van een maat van mij is, hieronder staat de tekst en link van marktplaats waar ook foto's staan...
  14. S

    Freebird aanhanger

    Hierbij bied mijn oom een freebird aanhanger aan. Hierbij zit een bevestiging bij die op een Moto Guzzi gemonteerd kan worden. Incl. reserve binnen en buitenband. In goede staat. Vraagprijs: € 325,- of een goed bod. Martien Louwe 06-12394131 Hierbij advertentie van marktplaats...
  15. S

    Gaan we nog weg met hemelvaart??

    Ik ben wel eens benieuwd hoeveel mensen er met hemelvaart een paar dagen met de motor weggaan?? Ik zelf zit vanaf woensdag tot zondag in Valkenburg met een groep van 23 man. Lekker motorrijden en 's avonds kip eten en bier drinken. Weet alleen niet of het lekker motorrijden wordt aangezien...
  16. S

    GPZ900R Bagagerek incl tassen

    Ik heb hier nog een bagage rek liggen met leren tassen voor een GPZ900R Mijn gpz kwam uit 1984, maar past ook op nieuwere. Is zo te monteren incl bevestgingsmateriaal. €45,- :] Gr. Johan Louwe
  17. S

    Yamaha 125cc Crosser

    Hallo, Ik heb nog een Yamaha 125 cc crossmotor staan waar ik niks meer mee doe. Blok loopt nog alleen heeft 1.5 jaar stilgestaan. Minpunten aan de motor zijn dat de kickstarter is afgebroken (zie foto) en dat er nieuwe keerringen in het balhoofd moeten. Leuke crosser voor onderdelen...
  18. S

    Miniatuur RSV MILLE R

    Hee, Ik ben op zoek naar een miniatuur van een Aprilia RSV MILLE R, liefst bouwjaar 2000. Van 2002 mag ook, dus niet het nieuwe model. Wie kan mij hieraan helpen of wie weet een adres waar ik het kan krijgen. Heb al flink gezocht maar kan weinig vinden. Gr. Johan
  19. S

    Uitlaatdempers Honda X11

    Hee, Voor een maat van me zijn we op zoek naar uitlaatdempers voor z'n Honda X11. Het liefst Boss of acrapovic. Heeft iemand wat liggen??? Gr. Johan
  20. S

    Two Brothers Racing uitlaat

    Wie heeft er van jullie ervaring met een Two Brothers Racing uitlaat. Kwa geluid en kwaliteit. Een maat van me wil waarschijnlijk zo'n setje kopen voor z'n Honda X11. Alvast bedankt. Gr. Johan
  21. S

    Stuurdemper CBR900RR (SC33)

    Hee, Ik zoek voor een maat van me een stuurdemper voor z'n Honda CBR900RR (SC33) uit 1997. Als je iets hebt laat me het dan ff weten. Groetjes,
  22. S

    Bagster tanktas, liefst zwart

    Ik ben op zoek naar een bagster tankTAS. Heb eindelijk een hoes gevonden alleen nu nog een tas, liefst zwart. Wie kan mij hieraan helpen??? Gr. Johan *O*
  23. S

    Hotel omgeving HARZ

    Hallo, Ik moet dit jaar met hemelvaart ons jaarlijks terugkomende motorvakantie organiseren. Vorig jaar waren we naar de eifel, en dit jaar willen we naar Harz. Wie o wie weet een goed hotel/pension in het harz gebergte voor +/- 27 personen. Ik hoor graag van jullie. Gr. Johan *O*
  24. S

    DB Killer Titanium RSV MILLE R

    Hee daar, Is er toevallig een DB-killer te krijgen voor mijn RSV MILLE R uit 2000 Er zit een Titanium uitlaat onder, dus geen EVO. De gene met het grotere gat achter??? Wil namelijk zoiets hebben voor als we op vakantie gaan. En misschien heeft iemand wel wat liggen ;) Ik hoor graag...
  25. S

    Kawasaki ZX6R 636 2002

    Hee daar, een maat van heeft een Kawasaki ZX6R in de aanbieding. Bouwjaar: 2002 Kmstand: 15000km Yoshimura uitlaat Groen/Zwart Vraagprijs: 4450,- of een goed bod Staat alleen op duits kenteken, fahrzeugbrief aanwezig!!! Voor info hier posten of mailen met b.abbo@hccnet.nl...
Terug
Bovenaan Onderaan