Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Gebrabbel
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Gebrabbel

    Spatbord voor GS1000

    Heeft iemand nog een voorspatbord liggen van een GS1000? Dank je Mark
  2. Gebrabbel

    R6 circuit fiets

    Helaas is het weer een seizoen dat ik er niet aan toekom om een circuitdag te pakken. daarom gaat mijn racemonster in de verkoop. heb je een leuk bod dan hoor ik het graag.
  3. Gebrabbel

    Vulplaatjes van velorex klem gezocht zijspan

    Wie o wie heeft er nog ergens een setje vulplaatjes liggen voor 1 klem ergens is een dorker hoekje ik ben er naar op zoek..... Alvast bedankt voor het zoeken....
  4. Gebrabbel

    gezocht inbouw / bedradingsschema yec r6 2002

    gisteren spontaan mijn r6 afgeslagen en niet meer aan de gang te krijgen op Zandvoort. Ik zoek nu gegevens van de yec ecu en bedrading want ik heb geen vonk meer of iemand met zo'n motor waar ik de ecu ff mag inhangen om te kijken of hij in die motor loopt. Mark
  5. Gebrabbel

    Gezocht: contactslot Fazer 1000 2003

    Wie o Wie?
  6. Gebrabbel

    Uitlaat GSD-r750 1985

    Ben opzoek naar uitlaat ivm doorgeroeste gootpijpen van de mijn, iemand???
  7. Gebrabbel

    Past r6 2002 achterwiel in fazer 600 uit 2010?

    Past r6 2002 achterwiel in fazer 600 uit 2010??
  8. Gebrabbel

    gereedschapssetje gsxr oliekoeler of bandit

    ik zoek voor een betaalbare prijs een gereedschapsetje. in ieder geval de bougiesleutel.
  9. Gebrabbel

    gsxr750 85-87 steun onderkuip

    Ik ben op zoek nnar de 2 steuntjes die de onderkuip vastzet aan de onderste bevestiging van de motor het gaat om nummertje 42 en 43
  10. Gebrabbel

    cardanolie

    Heeft iemand enig idee hoe je de olie van het cardan kan peilen en verversen van een gs1000g of gs850g? groeten Mark
  11. Gebrabbel

    Hij is bijnacompleet maar mis nog wat.....

    Wie oh wie kan mij helpen….. Ik heb bijna alle onderdelen voor mijn Suzuki Gs1000G uit 1980 project compleet. Wil iedereen eens in zijn schuur, zolder en garage zoeken naar de volgende onderdelen? Je kunt mij blij maken met de volgende onderdelen: De zijkappen mis ik nog, Ik kan mijn buddy...
  12. Gebrabbel

    Wie kan mij helpen......

    Wie oh wie kan mij helpen….. Ik heb bijna alle onderdelen voor mijn Suzuki Gs1000G project compleet. Wil iedereen eens in zijn schuur, zolder en garage zoeken naar de volgende onderdelen? Je kunt mij blij maken met de volgende onderdelen: De zijkappen mis ik nog, Ik kan mijn buddy niet op...
  13. Gebrabbel

    Gezocht voor R6 99-02 Aluminium kuipframe

    Gezocht kuipframe voor R6 99-02
  14. Gebrabbel

    Hulp bij afstellen

    Hallo allemaal, Ik ga toch nog even zeuren over mijn fazer 1000 uit 2003. Ik heb nog niet het vertrouwen wat ik bij mijn 600 had. Bij hard rijden 200+ heb ik het idee dat ik contact met de weg verlies. alsof ik zweef, geeft niet echt een prettig gevoel en hij bochten op hoge snelheid lijkt het...
  15. Gebrabbel

    Ik ben er ook bij!!!

    lekker bergjes rijden
Terug
Bovenaan Onderaan