Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: tiempie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. T

    Honda CBR 600 RR 2007

    Honda CBR600RR Bouwjaar: 2007 De circuitmotor heeft de volgende opties: - SO vering - Stalen remleidingen - Wave remschijven voor - GB racing blok protectie - Titanium MIVV uitlaat met db killer - race remschakel set - korte rem/koppeling hendel - snelgas hendel De motor gaat...
  2. T

    tkr kentekenplaathouder monteren cbr 600 rr 2007

    Ik heb een kentekenplaathouder gekocht van ten kate. Nu heb ik een probleem met het aansluiten van de verlichting. Op de nieuwe led verlichting van te kate zit een gele, blauwe en groene kabel. Er zit helaas geen bijpassende stekker bij, het zijn losse eindjes. Ik heb de stekker van mijn...
  3. T

    honda cbr 600 rr 2007 zwart wit

    Ik heb op dit moment geen motor meer en ben op zoek naar een honda cbr 600 rr van het jaar 2007 en dan de kleurstelling zwart wit. Ik heb op marktplaats, motoroccasion en motortrader gekeken, maar kan ze nergens vinden. Als iemand er nog 1 weet laat het met ff weten.
  4. T

    mra kuipruit cbr 600 rr 2004 monteren

    Ik heb een mra double bubble kuipruitje besteld voor mijn motor. Ik probeerde hem net te monteren, dus eerst het originele ruitje eruit. Nu blijkt dus dat daar 6 rubberen dingen in zitten met een draad. Is het de bedoeling dat ik deze uit het originele ruitje haal en in de mra zet. Of moet ik...
  5. T

    cbr 600f tank monteren/demonteren

    Ik heb de tank van mijn 1997 cbr 600f gedemonteerd en deze laten spuiten. Nu heb ik de tank terug gekregen en heb hem weer gemonteerd op de motor. In de tussentijd heb ik de motor een beurt gegeven (olie + filter wissel, koelvloeistof ververst, nieuwe bougies). De motor heeft nu toch al bijna 4...
  6. T

    uitlaatspruitstuk bochten honda cbr 600 f3 pc31

    Ik zoek een in goede staat verkerende uitlaatspruitstuk voor een honda cbr 600f uit 1997. Het uitlaatspruitstuk van een cbr f2 en een f3 passen hierop. Als je wat hebt liggen hoor ik het graag.
  7. T

    Uitlaat honda cbr 600 f3 en f4 uitwisselbaar?

    Ik heb een mooi uitlaatsysteem te koop zien staan voor een honda cbr 600 f4. Het gaat om het uitlaatspruitstuk, de middenpijp en de einddemper. De complete uitlaatlijn dus. Past het complete uitlaatsysteem van een f4 ook op een f3?
  8. T

    kuipdelen + afbijt = pudding?

    Ik ben nu bezig om de lak van kuipdelen af te halen met super afbijt van de gamma. Zou het kunnen dat dit ook in het polyester invreet van de kuipdelen, of zou dit absoluut niet kunnen. Ik heb net namelijk wat op de achterkant gesmeerd en ik krijg het gevoel dat het in het polyester invreet. Op...
  9. T

    Inspectiekuipdeel en daarboven cbr 600f 1997

    Ik heb schade gehad en daarbij is het inspectiekuipdeel, en het kuipje wat daarboven (waar ook de spiegel en richtingknipper aan vast zit) zit kapot gegaan. Ook het linker knipperlicht is kapot. Nu heb ik al wat onderdelen gezien op marktplaats. Wat zijn reele prijzen voor deze onderdelen? Ik...
Terug
Bovenaan Onderaan