Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Tcat
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Tcat

    Verkocht..

    Hierbij aangeboden: Zo goed als nieuwe Bagsterhoes voor de Thundercat. Heeft er maar kort opgegeten. Niet lang na het plaatsen van de hoes, besloot een bestuurder mij vakkundig van de Poes af te rossen.. Kan opgestuurd worden, wordt dan wel een grote doos en kosten koper Ophalen dient de...
  2. Tcat

    TT kaarten NU: 100,- Verkocht

    Helaas gaan wij dit jaar niet naar de TT in Assen, en hebben 2 weekend-kaarten over voor de Strubbe (voor/naast/bij de Haarbocht). Op de 4e rij, lekker in het hoekje en dicht op de baan,. Vak AS stoel 1&2 De kaarten zijn geldig voor het gehele weekend (dus incl alle vrije trainingen en de...
  3. Tcat

    Verkocht

    Hierbij aangeboden: Een IXS Sports textiel jas (mt XL) en Held Vader textiel broek (mt LXL). Jas 2x aangehad, en de broek 3x. Gelieve bijde in een koop. €200,- Bonnen van beide zijn aanwezig, evens de kaartjes die er aanhangen in de winkel. Ik ben zelf 1.86 en ongeveer 78kg (gemiddeld) Ik...
  4. Tcat

    Forma Freccia Motorlaarzen MT:43 VERKOCHT

    Hierbij aangeboden mijn zo goed als nieuwe Forma Freccia laarzen. Ik heb ze in mei gekocht, en maar een enkele keer gedragen. Helaas zit er wel wat krassen op zoals op de foto te zien. Dit komt door de schetsplaat van de motor. Het is maatje 43 en voor mij toch net wat te klein. Voor €75 mogen...
  5. Tcat

    Takkoni uitlaat Thundercat

    Hierbij dan toch besloten om mijn werkloos liggende Takkoni demper weg te gaan doen.. Demper is kant en klaar, incl DB killer, voor de Thundercat, en kan er zo onder gehangen worden. Plaatje dient als voorbeeld, helaas heb ik op de foon geen plaatje meer van hoe het onder de Cat stond. Maar...
  6. Tcat

    Verkocht

  7. Tcat

    Z1000SX kuipruit (model '19) GRATIS

    Ik heb hier nog een originele ruit liggen voor een Z1000SX ('19 model). Staat ook op MP te koop, maar voor de MF'ers hier, GRATIS op te halen. En niet mekkeren met opsturen, ding is redelijk van formaat, geen passende doos ervoor, en nog minder zin om het te gaan inpakken. Ben nogal lui van...
  8. Tcat

    Bagsterhoes Thundercat

    Vanwege het niet meer bezitten van de Thundercat, hierbij dan 1x een originele Bagsterhoes aangeboden. 1x Rood/zwart ( NIEUW ) Heeft er letterlijk 1week opgezeten. Dus gewoon nog nieuw. €100,- Bij voorkeur lekker ophalen, kunnen we het er meteen opzetten voor je.. Kan je ook meteen zien of...
  9. Tcat

    Mivv uitlaat incl DB voor Thundercat VERKOCHT

    Er heeft zo juist een Mivv eindemper de zak gekregen en is op zoek naar een nieuwe werkgever. Om zijn bakkes te snoeren, zodat ie niet te veel herrie maakt, zit er ook nog de DB bij / in... Voor €50,- Mag die bij een ander herrie gaan maken.. De werkloze Mivv woont nu in 010, en wil...
  10. Tcat

    Bagster hoes (of topsellerie) Thundercat NIET MEER NODIG, REEDS BESTELD

    Wie heeft er nog een Bagster tankhoes/cover liggen voor een Thundercat (rood/zwarte uitvoering) die nu werkeloos ergens in een schuur of op zolder ligt te wachten op een nieuwe werkgever? Hoor het graag:Y
  11. Tcat

    Dhr Scott Oiler heeft nieuwe werkgever

    Mijn Scott Oiler heeft afgelopen donderdag ontslag gehad. En is nu op zoek naar ander smeerwerk. Hij heeft voor ongeveer 400km werk verricht. Alle benodigdheden die Scott nodig heeft om zijn werk te kunnen verrichten heeft ie mogen behouden. Voor de toekomstige baas: Zijn werk instructie...
  12. Tcat

    Z1000SX kuipruit origineel

    Hierbij aangeboden: Een originele kuipruit. Geef hier een net bod voor, en hij is voor jou. Let wel: Alleen af te halen in Capelle (dat ligt NAAST Rotterdam) Wrom?!? Is een stuk makkelijker en je ziet wat je koopt..😇
  13. Tcat

    Kawasaki Z1000SX & Yamaha R6 gestolen Capelle Oostgaard

    Ook wij (buurman en ondergetekende) zijn ten prooi gevallen aan het dieven gilde. Mijn Z1000SX uit 2019 (95-MK-GZ), en zijn witte R6 ('09 model) zijn vannacht gestolen vanaf een parkeer dek met overal camera's. In Capelle aan den IJssel, Oostgaard. Dit is gebeurd tussen 19:45 en 04:00...
  14. Tcat

    Thundercat accessoires aangeboden

    Hoi, Ivm inruil van de Poes, heb ik nog wat extra goodies ter overname. Onder andere: Zwarte Takkoni uitlaat met linkpijp, DB killer en pakkingbus Bagster tankhoes, zwart/grijs Extra zadel, niet de mooiste maar wel heel. Was bedoeld voor een projectje. Ophalen is makkelijker...
  15. Tcat

    Restanten Thundercat

    Hierbij aangeboden voor de Thundercat: -Zwarte Takkoni uitlaat met linkpijp en DB killer -Zwart MRA ruitje -Origineel ruitje -Extra zadel Alles is een koop: €200,- Uitlaat heeft een jaar gemonteerd gezeten, pakkings bus zit er ook nog bij. Zadel is misschien leuk om wat moois van te (laten)...
  16. Tcat

    Shark RSI Hologram Maatje; S

    Wie van de dames hier zoekt nog voor niet al te veel nog een nette Helm??? Vrouwlief heeft recentelijk een nieuwe aangeschaft, en haar oude is nu hoofdloos.. Blauwspiegel vizier, standaard vizier en helm slaapzak zijn ook nog aanwezig. Zie onder haar beschrijving: Beschrijving...
  17. Tcat

    Voor spatbord Thundercat gezocht

    Wie van onze fijne MFérs heeft nog een voor spatbord liggen van een Thundercat? Dus het kleur deel (het voorste gedeelte, het achter deel is makkelijk te vinden). Nope, ben zelf niets vergeten, denk eerder de vorige eigenaar :+ Kleur maak niet zo veel uit, al zou het wel errug fijn zijn...
  18. Tcat

    Aangeboden Sena 3s w-b

    Hoi MFérs, Hierbij aangeboden een Sena 3s w-b letterlijk een weekendje gebruikt, maar ik zie er totaaal geen toegevoegde waarde van in. Is nog helemaal kompleet, zelfs het doosje en zakje van de beschrijving zit erbij. Interesse?? Voor €50,- is het voor jou. Stuur maar een beriggie...
  19. Tcat

    SHAD zadel

    MFérs, Gezocht, maar niet kunnen vinden. Dus bij deze: Wie van hier heeft er ervaring met het merk SHAD (de zadels dan wel te verstaan) Kan op het net weinig reviews vinden namelijk. Het ziet er mooi uit, maar hoe is dit in werkelijkheid en is het idd zo comfortabel vergeleken een...
  20. Tcat

    Diversion 600 Laser uitlaten & Topkoffer

    VERKOCHT!!!!
  21. Tcat

    Nieuw setje zomerhandschoenen Evolution

    Hierbij aangeboden: Een nieuw setje zomderhandschoenen: Merk: Evolution Type: Sport Black LG3.07 Mt: XL Prijs: € 50,- Extra: Voorzien van BATWING's (Pink en Ringvinger zitten aan elkaar vast) Ik heb de handschoenen 2x gedragen, maar doet ze weer weg omdat ik ze toch niet heel...
  22. Tcat

    Iridium en GEEL+PINLOCk vizier SHARK RFS2

    VERKOCHT!! Heb hier nog 2 vizieren liggen voor een SHARK RFS 2 helm... 1x een IRIDIUM, met wat krasjes. maar nog perfect te gebruiken, voor de zomertijden 1x een GEEL+PINLOCK vizier in goede staat, perfect voor de donkere dagen. De vizieren zijn over wanwege het overstappen naar een...
  23. Tcat

    IXS mt:48 Voor bijna gratis

    Hierbij gaat mijn koe van IXS de deur uit... Koe weigert nog om zich om mijn lichaam heen te frunneken. Koe is nog wel goed, geen schade etc. Echter is mijn koe wel een beetje verkleurd in loop der tijd.. Van origine was deze Oranje.. EN nu een beetje geel :9 De Knee sliders zijn ook...
  24. Tcat

    Duo zitje + gebruikers handleiding RSV Mille

    Heren en/of dames, Bij deze heb ik over wegens verkoop van een RSV Mille, een Duo zitje en een gebruikers handleiding. Het zitje is ZGAN, persoonlijk heb ik deze nooit gebruikt, en heeft alleen maar keurig op de kast gelegen. (waar hij nu nog steeds ligt). Dusssss Wie is er op zoek...
  25. Tcat

    Nette RSV Mille bj 99 28.xxx km

    Hierbij bied ik aan mijn in nette staat zijnde: Aprillia RSV Mille Bouwjaar 1999 KM stand: 29.xxx Kleur zwart/zilver Het betreft hier om een ras echte Italiaan.. Ze is geímporteerd vanuit Italie in 2007 En een lekker Italiaans karakter. Verder geheel orgineel in een kleur...
Terug
Bovenaan Onderaan