Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Kreidler
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Kreidler

    Te Koop // XJR1300 2003 VERKOCHT!

    Bam! Gelijk maar een foto erbij gedaan. Goed onderhouden en vertroetelde motorfiets. Lekkere forse bike, met flink koppel en stoere looks. Custom gespoten (poedercoat) velgen in goud metallic. Voorvorkpoten in de kleur zijdeglans zwart. Stuurkuipje geïmporteerd uit de uk. Standaard gestald in...
  2. Kreidler

    Circuitdag 1 sept (morgen) beginners Trackdays4all

    Hallo, Door medische omstandigheden kan ik niet meedoen. Iemand gevonden die hem over zou nemen, die kreeg helaas een nachtdienst door zijn strot gedrukt. Waardoor ik nu dus alsnog een plekje vrij heb. Kosten circuitdag waren 189 EUR. Als ik dit kwijt raak is het sneu geld en ik kan er...
  3. Kreidler

    Aangeboden Circuitdag Assen Beginners MORGEN! (1 sept 2012)

    Hallo, Door medische omstandigheden kan ik niet meedoen. Iemand gevonden die hem over zou nemen, die kreeg helaas een nachtdienst door zijn strot gedrukt. Waardoor ik nu dus alsnog een plekje vrij heb. Kosten circuitdag waren 189 EUR. Als ik dit kwijt raak is het sneu geld en ik kan er...
  4. Kreidler

    Parkeren motor vergunningsgebied

    Hallo, Wellicht "waar parkeer ik mijn motor" topic nummer zoveel. Maar ik kom er gewoonweg niet uit. Parkeerservice Amersfoort is niet eenduidig, site van de gemeente bied geen uitkomst en kan niks concreets vinden over Amersfoort met betrekking tot het parkeren van een motor. Ik ben...
  5. Kreidler

    R6 1999 Superbike stuurtje?

    Hallo, In vorige topics heb ik laten weten dat de R6 te klein is voor mij. Ik wil iets gaan proberen, maar heb jullie raad nodig! Hoewel ik kijk naar andere motoren, bekruipt mij het gevoel dat ik de R6 eigenlijk helemaal niet weg wil doen! Hij is technisch en optisch erg ok en zo een...
  6. Kreidler

    Yamaha RD350 1975 : 1100 EUR

    Hallo MF-ers, Verkoop tot nader orde op non-actief. Vanwege aanschaf koopwoning, geen ideale sleutel omstandigheden en tijdgebrek. Bied ik mijn klassieke Yamaha RD350 aan. Het betreft een complete motorfiets, die origineel Nederlands is en over het algemeen in een redelijke staat...
  7. Kreidler

    Honda NTV 650

    Motor is verkocht!
  8. Kreidler

    Hoeveel heil valt er voor mij te behalen

    Hallo allen, Kort samengevat. Een 2 meter lang lijf op een 99-er R6 bij ritten van 200+ KM zorgt ervoor dat ik of kramp in mijn lies krijg en op een gegeven moment geen gevoel meer heb in mijn voeten. De boel word dus enigzins afgeknelt! Bovenlijf is allemaal prima, geen last van...
  9. Kreidler

    Undertray R6 1999 (undertrays.co.uk)

    Beste, Ivm prioriteiten (aanschaf auto die aandacht nodig heeft) bied ik mijn uit Engeland geimporteerde undertray aan. Het gaat om deze, Basiskleur - zwart. Destijds met enige moeite in Nederland weten te krijgen. Verzendkosten krijg ik niet meer terug. Dus daarom voor de prijs...
  10. Kreidler

    Voor ik heel hard ga huilen (R6 versnellingsbakprobleempje)

    Wil ik graag weten hoe ernstig het volgende probleem is, Na een toerrit van pak hem beet 300km op mijn 99-er R6 samen met een maatje van mij de laatste meter heel hard lopen knallen (mogelijke oorzaak nr 1) en de laatste 50 meter rustig aan gedaan, schakel terug naar 3... geen aandrijving...
  11. Kreidler

    Onderhoud - Urenteller vs KMteller

    Goedemiddag altesaam! Wat ik eigenlijk zou willen weten en waar ik het met jullie over wil hebben is het volgende. Ik ben in de markt voor een "meepak"fiets voor erbij. Heb verschillende motoren op het oog, waaronder de "gewone" XT600E of XT660R en MT-03, straatmodellen als het ware...
  12. Kreidler

    Prijzen MT03 in 2012

    Hallo! Ik zit er aan te denken (dromen) om mijzelf eens een MT-03 kado te doen (voordat de mayakalender afloopt en de wereld vergaat :') ) ... nu zijn ze voor mij nog een beetje aan de dure kant (arme sloeber ;) ) Maar wellicht over een jaartje of wat als een 2006 model tegen de 3500 aan...
  13. Kreidler

    Stereotypen en de daarbij behorende motoren

    Iedereen heeft een beeld bij een bepaald type auto bv. Opel Manta - Aso, Johnny of boer :P Volkswagen Golf Type 2 en 3 (mss ook al 4) - Petjes B| Oude BMW 3-series en witte 190E's - Turken :') Heb je dit ook bij specifieke motoren? Als ik dit zie rijden, is het eerste waar ik...
  14. Kreidler

    100% synthetische benzine

    Dit is gewoon even een hersenscheet nav het benzinedamp in tanktassentopic. Daarin stond een uitleg over de chemische en atomische structuur van additieven in de benzine. Toen rees bij mij de vraag : Hoeveel van de benzine is dan eigenlijk nog "puur natuur" en zou het dan niet mogelijk...
  15. Kreidler

    Tsubaki Kettingsets en kettingsets algemeen en toebehoren

    Hallo MF-ers, Via de zoekfunctie heb ik geen hits kunnen vinden.. of ik ben blind :P Anyhoe, als ik een kettingset wil bestellen op bv. motorgoedkoop of een andere toko en ik zie dit, Mag ik er dan vanuitgaan dat er een voor en achtertandwiel bij zit? Alvast bedankt, Gerben.
  16. Kreidler

    Gezocht (gepolijste) Uitlaatsteun R6 1999

    Ik zoek voor mijn R6 van 1999 een uitlaatsteun. Het liefst gepolijst. Ter vervanging van passagierstepjes.
  17. Kreidler

    Devil Shotgun Carbon Yamaha R6 '99/'02

    Vanwege overstap naar andere demper, aangeboden. Een vrij zeldzame verschijning, highmount/ heerlijk geluid en uniek. Het is een dubbele demper omlegt met carbon. Voor 300 euro mag hij van eigenaar wisselen of tegen een schappelijk tegenbod. Mijn nieuwe demper komt volgende week binnen...
  18. Kreidler

    Akrapovic gezocht voor 1999 R6 (evt. full race)

    Beste lezers, Ik zoek ter vervanging van mijn Devil Shotgun uitlaat (die dubbele) een losse Akra demper of evt. een volledig Akrapovic systeem. Voor de R6 van bouwjaar 1999. Wie heeft zoiets liggen? IGST of IZGST, maar geen beschadigde/gedeukte modellen aanbieden aub. Mvg...
  19. Kreidler

    Carbon Laser Deeptone voor YZF750R (nieuwstaat)

    Beste MF-ers, In de aanbieding, Een nog geen 1000km oude in nieuwstaat verkerende Laser Deeptone voor de YZF750R. Compleet kras/schade vrij. 200 euro. Mailen kan naar gerbenk81[AT]gmail[PUNT]com
  20. Kreidler

    YZF 750 R Bieden vanaf 1000 euro

    Te koop, Wegens overcompleet, Stuurt, rijd, schakelt en remt goed, olieverbruik is normaal voor dit type motor. Vorig motorseizoen voorzien van, Nieuwe inlaatrubbers Dynojetkit stage 1 Nieuwe Laser einddemper Verder, Seatcover + Customseat Originele demper erbij. Km...
  21. Kreidler

    YZF 750 R 1993 Paars/Grijs

    Te koop, Mijn goed uitziende YZF in de mooi(st)e kleurstelling paars/grijs metallic. Stuurt, rijd, schakelt en remt goed, heeft een wat hoger olieverbruik. Gemiddeld 1 liter op 1200km bij normaal gebruik. Nieuwe inlaatrubbers Goed afgestelde Dynojetkit Nieuwe Laser einddemper Nieuwe...
  22. Kreidler

    Motorbokken/heftafel webshop.. ben de naam kwijt :(

    Beste MF-ers :D Ik heb een keer een site voorbij zien komen op MF (webshop) die motorbokken, straalcabines en allerlei andere motorgerelateerde spullen verkocht waaronder ook complete hydraulische heftafels. En dat alles was tegen interresante prijzen en de aangeboden spullen waren...
  23. Kreidler

    Revisie/nalopen en afstellen RD350 motorblok

    Beste allemaal, Is er bij jullie weten een adres waar ik terecht kan om een luchtgekoeld RD350 (jaren 70) blok te laten reviseren/afstellen etc? Ik heb een RDtje staan nu in de schuur, maar mijn technische kennis houdt op bij poetsen :D Alvast bedankt he! Grtz, Gerben.
  24. Kreidler

    YZF 750 R Revisiebedrijf

    Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar een revisiebedrijf die YZF blokken reviseert. Het liefst waar ik met inruil van mijn oude blok een gereviseerd blok mee kan nemen. Bestaan deze bedrijven? Want na een uurtje googlen, vond ik alleen revisiebedrijven die tractoren, personenwagens en...
  25. Kreidler

    Geschikte aftermarket spiegels voor VS1400

    Hallo Allemaal, Ik heb een Intruder VS1400 met lamme spiegels, die spiegels waren van Highway Hawk en die zijn nu zo lam gedraaid dat wanneer het waait of ik een beetje hard rij de spiegels omklappen :S Weet iemand een goed merk qua design en stevigheid als aftermarket spiegel? Alvast...
Terug
Bovenaan Onderaan