Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Magnaatje
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Magnaatje

    Mpr4

    Ik heb veel goeds gehoord over de mpr4, dus bt023 gewisseld voor de 4. Echter van af de eerste km tot nu aan toe heb ik regelmatig oeps momentjes, heel irritant daar bij is de mpr4 heel streep gevoelig. Voor de rest hele fijne band goed sturend, ook in de regen. Heb er nu 11k mee gereden. Ben...
  2. Magnaatje

    Mijn ervaring met de ST

    Verkeerd geplaatst.
  3. Magnaatje

    750 SRAD

    Ik wou graag weten of er mensen zijn die ervaring hebben met de achterschokbreker van de SRAD, nl bij het intrappen van de achter rem dan kraakt de schokbreker, rem los en inveren dan hoor je niks. Alleen bij gebruik van de achterrem kraakt het handeltje, motor heeft nu 42000km gelopen en is van...
  4. Magnaatje

    Kofferset

  5. Magnaatje

    YDVN

    Zijn hier leden bij van de YDCN, ik heb op hun site gekeken maar die lijkt mij zo verouderd, op zich een mooie site, maar volgens mij geen forum. Ik wou eens weten hoe die club is. Gr Magnaatje :]
  6. Magnaatje

    nieuw

    zo vandaag dit forum ontdekt, sinds een week in het bezit van een 900 Diversion, en al 200km er op zitten, wel gelijk handvat verwarming gemonteerd. Als ik alle gebruikers zo lees dan zijn er wel heel veel tevreden Diversion gebruikers, ik ben benieuwd. *O* Met een beetje weemoed heb ik...
Terug
Bovenaan Onderaan