Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: bizaRRy
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. bizaRRy

    (race) overall bering mt. L

    Te koop bering overall maat L met uitneembare binnenvoering en protectie. Netjes onderhouden en geheel kras vrij! (ik heb een ander pak in een maatje groter moeten kopen :X ) zou voor iemand van 1.80 en rond de 80-85kg. moeten passen. eventueel te passen omg. westland
  2. bizaRRy

    gezocht; circuitdag 20 mei assen(beginner)

    Gezocht dus:circuittraining op Assen Donderdag 20 mei 2010 met Road Race Promotion BV. (beginner). Deze dag zoek ik nog voor me pa. Weet dat alles is verkocht maar als iemand deze dag niet kan... mail adres in profiel.
  3. bizaRRy

    yzf-750 demper en voorspatbord

    in de schuur kwam er dus nog een stand. demper en een voorspatbord in zeer goede staat boven drijven. dus kan je het gebruiken mail dan naar; kliko77(apestaartje)hotmail.com
  4. bizaRRy

    *pazzo's*1000rr fireblade

    "gezocht" dus een nieuwe eigenaar die deze mooie lange schatjes kan handelen, en ze nog lang zachtjes kan knijpen. :+ ze hebben bij mij ongev. 3maanden dienst gedaan, maar toen ben ik vreemd gegaan met de korte versie. mailen kan naar: kliko77apestaartjehotmail.com p.s onzin gaat...
  5. bizaRRy

    cbr929rr meuk en yzf 750 demper

    ben nog een doos tegengekomen met spullen voor de cbr929rr; -standaard uitlaatsysteem. -orginele knippers -een duozitje -standaard luchtfilter tevens de db killer (nooit gebruikt) }) komt uit een arrow pijp ook kwam ik nog een standaard uitlaatdemper tegen voor een yzf 750.
  6. bizaRRy

    cbr fireblade929 spulletjes te koop

    zoals: dempers n.l. een arrows slip on dus komt vanaf een volledig systeem. - een bos bolt-on dus voor op een origineel systeem - een origineel bochtenset dus met bos demper(geen originele demper) - en een duozitje. dit alles is in goede staat en is eventueel apart te koop...
Terug
Bovenaan Onderaan