Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: wow
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. wow

    HD Super Rally, Engeland 21-25 mei 2015

    :W Grote europese Harley rally in Lincolnshire Engeland (andere merken welkom). Dit is een jaarlijks treffen dat elke keer in een ander land wordt georganiseerd. Kijk voor meer informatie op: www.superrally2015england.com 21st - 25th May 2015 FHDCE SUPERRALLY One of the biggest events for...
  2. wow

    wij komen naar Nederland, route-tips?

    Hoi, ik kom a.s. donderdag naar Nederland voor een weekje. Ik woon al 19 jaar in Engeland en heb hier motor leren rijden, dus ken het motorwereldje in Nederland niet. Wij komen met zijn drieen, mijn vriend en zijn 16-jarige dochter komen ook mee en we logeren op camping d'n toerstop in Melderslo...
  3. wow

    PB (persoonlijke berichten)

    Zijn er geen persoonlijke berichten (PMs - personal messages) mogelijk op dit forum?
  4. wow

    van motor veranderen

    Ik wil van motor veranderen. Ik wil iets meer een toermotor en waar beter te komen voor advies dan in nederland (ik woon in engeland wat meer sportsbike country is). Rij nu 2 jaar, motorgeschiedenis is W650 (half jaar), Harley Sportster 883 (1.5 jr). Beide 'naked' motors en het is nu tijd voor...
  5. wow

    torque

    Ik ben tijdens de kerst in Ned en probeer dan vaak wat vragen van niet motorrijdende familie te beantwoorden over mijn motor. Ik rij sinds twee jaar motor (in engeland). Wat is 'torque' in het nederlands? 'Draaimoment' zegt het online woordenboek. Pff. Hebben jullie het hier echt over een draai...
  6. wow

    foto van mijn W

    Dit bericht is in de verkeerde folder terecht gekomen. Ik weet niet hoe ik nieuwe thread verwijder. Als iemand het wel weet dan verplaats mijn bericht naar het grote Kawasaki W650 topic. Bedankt. Bijlage: P3050001_resize.JPG
  7. wow

    kentekens beginnen met MF

    Ik zie op een aantal foto's op dit forum dat kentekens vaak met MF beginnen. GEldt dat voor alle motors? Dat betekent toch niet Motorfiets he wel lachen. Woon in Engeland en pas kort into bikes. Zal volgende keer goed opletten als ik ned ben of ik ook andere kentekens zie.
  8. wow

    laarzen gepast nu kopen op het net

    Hoi Ik heb nieuwe motorlaarzen gepast vandaag (Daytona Ladystar die maken je wat groter !) en nu wil ik ze op het internet kopen. Voel me daar een beetje schuldig over aangezien ik ze gepast heb in de dealer waar ik onlangs mijn motor heb gekocht. Ik heb een goedkope internet site gevonden, het...
  9. wow

    nieuw biker girl hier

    Hoi Ik ben nieuw op dit forum en een relatief nieuwe motorrijder/ster(?). Rij sinds een paar weken een Kawasaki W650 dat is een klassieke motor, lijkt op de 60-ies brit bike. Ben voor de kerst geslaagd. Ik woon in Engeland al heel wat jaartjes dus als mijn ned niet zo geweldig is dan weet je...
Terug
Bovenaan Onderaan