Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Fozzie Bear
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Fozzie Bear

    Retro Motobeurs Wieze (B), thema caféracers

    9 en 10 Februari is het Retro Motobeurs te Wieze (België), met deze keer als thema Café Racers Moto Retro Wieze
  2. Fozzie Bear

    Originele Devil stickers, of reproducties

    Hallo, iemand een adres voor deze Devil-stickers aub? Ik heb 2 Devil 4-1-systemen laten hermaken en wil deze graag afwerken met de tijdseigen stickers. Voor de geïnteresseerden, ze zijn voor Honda VF1000F's. De onderste foto toont de standaardsticker van toen, namelijk "échappements...
  3. Fozzie Bear

    Mag een voorste remschijf als achterste gebruikt worden ook?

    Als de voorste remschijven identiek zijn als de achterste, alleen de dikte verschilt natuurlijk (de achterste is dikker), mag je dan een voorste schijf achteraan monteren? (Het gaat om Brembo-Oro-serie geperforeerde schijven, icm Brembo gesinterde blokken en stalen Hel-leidingen) Moto is een...
  4. Fozzie Bear

    CR carburateurs

    Kan iemand me uitleggen wat er zo speciaal is aan deze carbs? Ik zie dat ze wel es gebruikt worden op oudere machines waarbij een vermogenswinst van 10% geclaimd wordt? Klopt dit en hoezo? Zijn er nog andere carbs (niet de jetkits) die extra geven (voor jaren '80 machines)? Alvast bedankt!
  5. Fozzie Bear

    Quickshifter praktische vraagjes van een dummie

    Iets wat ik me al een tijdje afvraag; Hoe vertrek je in je eerste versnelling met een quickshifter, aangezien die koppeling dan anders bediend wordt? Of werkt dan de koppelingshendel wel nog? Of blijft de hendel steeds de shifter te 'overriden'? Ik begrijp dat je in de andere versnellingen...
  6. Fozzie Bear

    Dunnere schijfremmen, kan dit of niet?

    Hallo, kan je dunnere schijven monteren in standaard remklauwen, bedoel, de standaard schijven zijn 7,2mm dik nieuw, met slijtagelimiet v 6mm, terwijl de vervangingsschijf v Brembo nieuw 5mm is, slijtagelimiet 4,5mm. Past een remklauw zich hieraan aan, of gaat dit niet? Zowieso moeten ze...
  7. Fozzie Bear

    Gezocht; 4-1 uitlaat Honda VF1000F (SC15)/ Yoshimura-dempers

    Mijn maandelijks vraagje; Wie heeft nog een goede 4-in-1 of 4-in-2 Laser of Kerker of Devil of JAMA of Martin of Yoshimura of Bos of Vance&Hines of Hindle of...? liggen voor een Honda VF1000F of Interceptor (SC15-bouwjaar '84 en '85)? Of iemand kent die ze verkoopt? Ik zoek een volledig...
  8. Fozzie Bear

    Gezocht; 4-1 uitlaat Honda VF1000F (SC15)/ Yoshimura-dempers

    Mijn maandelijks vraagje; Wie heeft nog een goede 4-in-1 of 4-in-2 Laser of Kerker of Devil of JAMA of Martin of Yoshimura of Bos of Vance&Hines of Hindle of...? liggen voor een Honda VF1000F of Interceptor (bouwjaar '84 en '85)? Of iemand kent die ze verkoopt? Ik zoek een volledig systeem...
  9. Fozzie Bear

    Hoeveel Kb mag je in je documentenlijst steken

    Vraagjes; Hoeveel mag een foto maximaal zijn (Kb) om hier in je documentenlijst te steken? Hoeveel kan er eigenlijk totaal in de documentenlijst? 'T is dat ik vele oude testverslagen op een retrobeurs op de kop heb kunnen tikken en ik deze zou willen delen met de andere Honda...
  10. Fozzie Bear

    Honda VF1000F/Interceptor 4-in-1 of 4-in-2 gezocht

    Mijn maandelijks vraagje; Wie heeft nog een goede 4-in-1 of 4-in-2 Laser of Kerker of Devil of JAMA of Martin of Yoshimura of Bos of Vance&Hines of Hindle of...? liggen voor een Honda VF1000F of Interceptor (bouwjaar '84 en '85)? Of iemand kent die ze verkoopt? Ik zoek een volledig systeem...
  11. Fozzie Bear

    4-in1 Honda VF1000F/Interceptor (SC15-'84-'85)

    Wie heeft nog een goede 4-in-1 of 4-in-2 Laser of Kerker of Devil of JAMA of Martin of Yoshimura of Bos of Vance&Hines of Hindle of...? liggen voor een Honda VF1000F of Interceptor (bouwjaar '84 en '85)? Of iemand kent die ze verkoopt? Ik zoek een volledig systeem. Of losse Yoshimura-dempers?
  12. Fozzie Bear

    Honda VF1000F/Interceptor 4-in-1 of 4-in-2 gezocht

    Wie heeft nog een goede 4-in-1 of 4-in-2 Laser of Kerker of Devil of JAMA of Martin of Yoshimura of...? liggen voor een Honda VF1000F of Interceptor (bouwjaar '84 en '85)? Of iemand kent die ze verkoopt? Ik zoek een volledig systeem.
  13. Fozzie Bear

    Inox of Carbonstaal-schijfremmen? Of zwevende?

    Hallo, kan iemand me zeggen wat de beste schijfremmen zijn, in inox of in carbonstaal? Waar zit het verschil in die materialen? Ik heb een Honda VF 1000F ('85) die ik betere (geventilleerde) schijfremmen zou willen geven. Wat is het beste dat ik kan monteren, apart van zwevende schijfremmen...
  14. Fozzie Bear

    4-in-1 of 4-in-2 voor een Honda VF1000 gezocht

    Wie heeft nog een goede 4-in-1 of 4-in-2 Laser of Kerker of Devil of JAMA of Martin of Yoshimura of...? liggen voor een Honda VF1000F of Interceptor (bouwjaar '84 en '85)? Of iemand kent die ze verkoopt?
  15. Fozzie Bear

    Honda VF1000 4-in-1 gezocht

    Wie heeft nog een goeie 4-in-1 (Laser of Kerker ofzo) liggen voor een Honda VF 1000 (F)?
  16. Fozzie Bear

    Prijs tweedehandsonderdelen VF 1000 Interceptor???

    Hallo iedereen, ik ben een VF-rijder uit België met 2 VF'en, een kapotte Interceptor 1000 (zoals die van 'Oude Zemelaar' maar wel met de wielen van die van '2meter ellende') en een rijdende zwartrode VF 1000 uit '84 (zoals die van 'FastFriend' en 'Electronic-Man)en ik had een paar vraagjes; zijn...
Terug
Bovenaan Onderaan