Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: dy-hards
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. dy-hards

    vf400 onderdelen

    Velgen brug frame(zonder kenteken, wel bekend) Teller. Spatbord netjes Verder zadel slecht tank dramatisch kuip slecht Motorbkok uitlaat allang weg
  2. dy-hards

    Honda 4Cil > 3F(ase): E-bike project

    Beetje criptische Titel: LS, Er is nog geen eigen bibliotheek voor E-bikes. En daarom maar even onder techniek, het betreft hier dan ook een eigen (om)bouw, met hopenlijk veel techniek. Een aantal zullen me aanvallen omdat ik een VF'je sloop ;-) (Ik heb me ook al ff gemeld in het VF4...
  3. dy-hards

    div poelie's

    heren/ dames, Voor bijna kansloos projectje heb ik wat poelies nodig. ik wil/moet 2 x reductie. dus setje: dus een zo klein mogelijke 60 mm? en 1 van bijv 200 mm maten maakt niet veel uit. en 2e reductie van klein naar zo groot mogelijk. 400 plus. getande pielies zou mooi zijn maar...
  4. dy-hards

    Onderdelen Honda VF 400 F NC13

    Heren Dame's, Ik heb een VF motorblok liggen. Hier zitten mogelijk voor de klussers onder ons nog wat bruikbare onderdelen op/in. Uitlaten zien er ook nog goed uit middendemper ook. Ook dus bijv: carbs of luchtfilterhuis En evt. nog losse onderdelen thermostaat bobine's accubak enz...
  5. dy-hards

    VF 400 F voor-rem voor-vering

    Hallo mede forummers, Sinds kort heb ik een sloop motor. Heb hier wilde plannen mee, maar dat voor later. De Voorvork moet ff uit elkaar....... maar hij heeft wat apparte ophanging voor. Ben benieuwd of iemand een exploded view oid heeft.... Of wphb? ~[edit] bouwjaar ed...
  6. dy-hards

    Buell kont incl subframe voro GSX-r W

    Gratis. Is niet netjes nog werk aan. Zie mn topic voor evt. meer info: Lang-lopend(slopend) project LET WEL HET GAAT OM DE KONT!!!
  7. dy-hards

    koplamp GSX-R W

    Nette koplamp GSX-R nagenoeg geen beschadigingen
  8. dy-hards

    HD Vlag

    Zolder opruiming: Iemand interesse?
  9. dy-hards

    Kont GSX-R W

    Wegens veranderde plannen is de kont weer over. Lees wel alleen de kont dus! Vooralsnog ex zitjes en verlichting.
  10. dy-hards

    Kroonplaat GSX-R W

    Zoals titel al zegt (lekker originele text) Gaten voor poten zijn 50 mm. Mag wel een beetje gepoetst worden. :Y
  11. dy-hards

    Clip ons GSX-r W

    Zoals de titel al zegt Clip ons voor een W model. Diameter van de poten zijn 50mm dus mogelijk ook passend op andere modellen. Stuurgewichtjes erbij maar die zijn niet netjes wel op te knappen.
  12. dy-hards

    Achterbrug GSX-r(W) uitbouwen

    Heren/ Dames, Ik wil de achterbrug van mn motor uitbouwen. Nu heb ik al ff zitten spieken..... Het is vrij duidelijk alleen item 2 op het plaatje. Zo'n dop/sleutel heb ik niet :? En hij moet wel op moment. Ik kan echter ook niet uit het plaatje halen of je je brug hiermee in het midden...
  13. dy-hards

    vragen suz. srad

    Heb van de week ff een SRAD bekeken voor een kennis, had hij gekocht. ff remmen bekeken bandjes en ff her en der advies gegeven. later Kon ik mooi de benzine kraan niet vinden..... ook geen knopje om hem evt elect. om te zetten. Gaat er op het display iets branden als hij op zn reserv...
  14. dy-hards

    OCC Kerstbike

    Misschien leuk voor de liefhebber onder de kerstboom. Nieuw in doos. (diecast metal 50 onderdelen) schaal 1:12?
  15. dy-hards

    HD Vlag

    Wegens zolderopruiming hele berg wat te voorschijn komt waaronder deze vlag:
  16. dy-hards

    Zolderopruiming YZF R1 en een FZR 1:12 voor de Sint

    De 1 is een R1 en de ander weet ik ff niet. Wie het weet mag het zeggen. Leuk voor in een schoen of voor de liefhebber.
  17. dy-hards

    600 Turbo

    Winter projectje :+ Een 600 Turbo met schade kunnen kopen.... Schade was te overzien en veel potentie!!
  18. dy-hards

    RVS Plaat en buis

    Ben op zoek naar goedkoop adresje(s) voor RVS materiaal. Plaatje's om uitlaatflensen van te maken. Dus ong 7 to max 9 mm dik. En stukjes rond. (massief) 3 cm lang 3,5 cm diameter Of dikker gaat toch door de draaibank. Bochten (90 gr) diameter ong. 30 mm geloof ik iets groter mag :+...
  19. dy-hards

    Kosten motor spuiten

    Heft iemand enig idee wat een "redelijk" normale prijs is voor spuitwerk. Voorspatbord tank stuurkuipje kont. grotendeels helemaal voorbereid, dus bijna gelijk spuiten. Enkele kleur, ik ga denk voor een metalic lak. En liefst meerdere laklagen. iig dank. gr maarten
  20. dy-hards

    Show & Shine Contest

    Wie/welke gaan er allemaal staan? Show & Shine op de MOTORbeurs in Utrecht! http://sites.vnuexhibitions.com/sites/bezoekers_motorbeursutrecht_nl/nl/page.asp?nav_id=30817 Ik nie iig. Nog lang niet klaar. :$
  21. dy-hards

    Carbon bescherming kroonplaat & tellers

    Voor een suzuki GSX-r uit 93 kroonplaat bescherming van echt carbon. En een omlijsting van carbon voor de teller.
  22. dy-hards

    U gezien?

    Ik zag vandaag een XJR (zwart) Hij reed in westelijk havengebied in Adam kontje kon ik niet goed zien, stond redelijk steil. was spits kontje ala R1 oid uitlaten onder het kontje. Mooi fietsie!!!! Nog geprobeerd gat dicht te rijden,,,,,,, 0,5 minuut achterstand en dan met mn 1.8 gt...
  23. dy-hards

    K&N Luchtfilter

    Wat is een mooi setje K&N of ander merk luchtfilter? En wat kan/mag het kosten. Dus een vervangsetje voor de gehele luchtfilterbox. dus van die kelken direct op de carbs voor een GSX-750R uit 93
  24. dy-hards

    Afmetingen kont

    Ik heb een vraagje over beide onderdelen..... De leverancier beantwoord de vragen niet dus ik hoop dat er hier een paar zijn die even kunnen meten voor me. Zodat ik kan kijken of het gaat passen op mijn motor!!! 1e op plaatje SUZUKI GSX-R 1000 K7 K8 2e op plaatje SUZUKI GSX-R 600 750...
  25. dy-hards

    Waar koop je je gereedschap/ onderdelen

    Voor de doe het zelvers onder ons: Koop je je motor onderdelen bij een motor zaak of op internet? Ik vraag me af hoeveel prijsverschil er in zit. En hoe weet je wat voor kwaliteit je waar krijgt? Ik ga nl de motor weer een beurt geven: remmen olie filters bougies ketting en...
Terug
Bovenaan Onderaan