Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: CBRon
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. CBRon

    Gearindicator GIpro kapot?

    Hallo, ik heb sinds een jaar of 4 een gear indicator van GIpro gemonteerd op mijn fireblade, deze zit aangesloten op de diagnose stekker. Sinds gisteren registreert hij echter mijn 2e versnelling niet meer, schakel ik verder door naar de 3e versnelling geeft de G-I 2 aan, schakel ik door...
  2. CBRon

    Aangeboden 2 talud kaarten TT Assen

    Wegens omstandigheden ter overname aangeboden 2 talud kaarten TT Assen. Mogen weg voor € 70 (ophalen in Erp is ook mogelijk) Prijs aangepast € 50,- Ron
  3. CBRon

    Te Koop dagje Race Academy maandag a.s

    Voor de liefhebber die graag een dagje op het circuit van Assen wil rijden. Door omstandigheden kan mijn vriendin helaas niet mee. Hierbij ter overname aangeboden 1 daagse circuit trainig bij R.A maandag 17 juni. Grt. Ron.
  4. CBRon

    Diverse (originele) onderdelen Honda CBR600FS

    Zoals de topic titel al zegt heb ik nog wat onderdelen van mijn oude motor in de weg liggen. Alles verkeerd in uitstekende staat. Originele rem en koppelingshandel samen € 10,- Origineel kuipruit € 15,- Originele uitlaat demper €30,- After market bevestigings beugel voor uitlaat...
  5. CBRon

    Ter overname aangeboden: circuitdag 15 juni race academy

    Aangeboden: circuitdag van The Race Academy op 15 juni. Op verzoek van mijn maatje bied ik deze te koop aan, dit in verband met het plotselinge overlijden van zijn moeder. Vraagprijs voor deze dag € 200 150. Bij het boeken destijds heeft hij er € 279 betaald.
Terug
Bovenaan Onderaan