Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: bladezzz
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. bladezzz

    Terug van weggeweest..

    5jr geleden verhuist naar de States, in een notendop: Via New York in Texas terecht gekomen... Van de Dallas regio naar de San Antonio regio verhuist.. En sinds Zondag eindelijk weer op 2 wielen door de Texas Hill Country (y) 2019 Street Glide Special
  2. bladezzz

    Helm op de grond, internationaal pech teken..?

    Er is een collegaatje over uit Amerika en motoren kwamen ter sprake.. Op een gegeven moment zegt ze: Ik heb gelezen dat, als je pech hebt en je je helm op de grond zet...Iedereen weet dat je pech hebt, soort gevaren driehoek dus. Ook voorbeeld erbij dat ze stopte bij een een helm die op de...
  3. bladezzz

    Rev-it GT (2-delige combi)

    Misschien 5x aan gehad dus zo goed als nieuw *D Toen ik 'm kocht was ik 1.77 en 75kg, paste perfect...Maar nu, een dikke 10kg later past ie niet meer O-) (maat 50, te passen in Hoofddorp) Vrpr: 200,- (incl set versleten en een setje nieuwe sliders)
  4. bladezzz

    Fireblade SC28-33(?) tailrisers

    Verder met de schuuropruiming, nieuw en ongebruikt in verpakking: 35,- inc verzenden :)
  5. bladezzz

    Originele uitlaat Fireblade 92-99(?)

    Vond ik net in de schuur, zo goed als nieuwe uitlaat...Ooit gekocht voor m'n Blade maar geen idee welke O-) Originele paintjob, paar kleine plekjes meer verders prima :) 50,- (ex verz.)
  6. bladezzz

    Anti vrouwen kapje ZX6-10R ('03?)

    Op 2 kleine plekjes op de achterkant na, zo goed als nieuwe duo-seat-cover voor de Kawa ZX6(36) en 10R, volgens mij bouwjaar 2003. (Z1000 2003/07 en 750 2004/06 zijn )dezelfde. Vrpr: 80,-
  7. bladezzz

    Hyperpro RSC stuurdemper

    Vorig jaar aangeschaft en nu alweer te koop...Wegens verkoop motor (wat niet opschiet en daarom los aan wordt geboden) Vrpr: 200,- Zit nu gemonteerd op een Fireblade maar is universeel.
  8. bladezzz

    Olie peilstok CBR900RR '94

    Heb zo'n mooi olietemperatuurmetertje geplaatst ergens vorig jaar en ben niet snugger genoeg geweest om even 2 streepjes erop te zetten |( Ergens in de schuur moet 't peilstokje liggen maar die kan ik niet meer vinden door alle in de weg liggende meuk. Iemand toevallig zo'n ding liggen..?!
  9. bladezzz

    Stuurdemper

    Ik wil een stuurdemper hebben....Maar dan wel op of voor het balhoofd en niet aan de zijkant (want dat ziet er niet uit) :') Zit wel met wat vraagjes die iemand vast wel kan beantwoorden O-) Aangezien het gaat om een fighter (900RR) met een GSXR-1000 voorvork denk ik dat een standaard...
  10. bladezzz

    Duoseat-cover ZX6R 2003 (Z750/1000?)

    Aangezien ik gister mijn duocover verloren ben....En 'm beschadigt terug heb gevonden :X Zoek ik een nieuwe duoseat-cover voor mijn Blade. Ik heb een kontje van een ZX6R uit 2003 dus aan een Blade-cover heb ik niks :+ Aan de foto's op I-net lijkt (kan iemand dat kortsluiten?) dat de...
  11. bladezzz

    Tailrisers 25mm CBR900RR '92 t/m '95

    Besteld bij motorpartsonline....Na 3mnd wachten, hoop mailtjes onbeantwoord & zonder enige info over levertijd......toch nog geleverd :( Ik heb ze inmiddels al ff onder de bike zitten omdat ik ze ergens vandaan heb gehaald, dacht genaaid te zijn B| Verhoging onderkant veer: 25mm, punt...
  12. bladezzz

    Haynes manual: CBR900RR '94

    Ik weet dat je 'm zo kan downloaden maar ik heb liever een hard-copy... Dus als iemand 'r nog 1 heeft voor een nette prijs, pls let me know :Y
  13. bladezzz

    For sale: Remschijf achter CBR900RR '94

    Net als de Suzuki's, vervangen voor wat mooiers *D 100% recht met de blokjes die erop "ingesleten zijn, ook net nieuw" 40,-
  14. bladezzz

    Remschijven GSX1000 K3 (600/750 K4 and up)

    Te koop wegens vervanging voor wat mooiers 8-) 100% recht. Tegen mij werd verteld dat ze van een K4 af komen maar bij vervangen van de remblokken (4 losse blokjes per klauw ipv 2) kwam ik erachter dat het K3 remklauwen zijn. Neem aan dat ze ook passen op de K4 want m'n "Frixion-discs"...
  15. bladezzz

    Hello Dr.Greenthumb..!!

    Zo...Omdat Dominator CBR900 Fireblade Project z'n motor aan mij heeft verkocht, het vervolg-topic..!! De kleur ben ik inmiddels aan gewend en blijft voorlopig ook......en na het (weer eens) luisteren van de Cypress Hill albums ook een toepasselijke naam gevonden: DR. Greenthumb }) De...
  16. bladezzz

    Type aanduiding: 120/70ZR17 (58W) TL & 120/70R17 58H TL

    Ik wil graag weer (normale) Pirelli Diablo's onder m'n Blade stoppen. Voorheen (8jr terug) bestelde ik gewoon een setje maar zie nu dat er verschillende zijn. Kan iemand vertellen wat het verschil is tussen: 58W of 58H..? B.v.d. :W
  17. bladezzz

    Voorspatbord Suzuki GSXR1000 K4

    Gezocht voor streetfighter. Mag enigzins beschadigd zijn (ophangpunten liefst heel)....1x voorspatbord voor een Suzuki GSXR1000 K3/K4. Iemand..?
  18. bladezzz

    (Universele) Voorbok (paddockstand) voor CBR900RR

    Heeft iemand misschien nog (in de weg) liggen... Een voorbok/paddockstand voorkant voor een CBR900RR of een universele die past in een CBR900RR..?!
  19. bladezzz

    CBR600F Streetfighter

    CBR600F 1992 mat zwart te koop omdat ik toch weer wat meer vermogen wil (900RR) 6jr in bezit, gekocht als opknapper ( Mijn motor is klaar !!!) , 2e jaar is het vrouwtje er mee omgevallen (korte beentjes) kapschade als gevolg. Ik heb er pas een fighter van gemaakt. (Nog over: complete kont...
  20. bladezzz

    Spanningsregelaar Cbr600F/Cbr400RR 't zelfde..?

    De Cbr400RR houd z'n stroom niet vast... Ik vond in de schuur nog een regelaar van 'n 600F....Zou weer 94,- schelen als dat past, iemand een idee..?
  21. bladezzz

    Maat watertemperatuur-sensor CBR600F

    Voor m'n Koso teller moet ik een nieuwe watertemp-sensor hebben. Iemand enig idee wat de maat is..? Lijkt op M10...of 8 :? In het WHP kan ik niets vinden buiten de plek waar ie moet zitten, tank moet eraf (in mijn geval 3/4 motor demonteren)....Iemand misschien los blokje liggen en even...
  22. bladezzz

    Te Koop: Yamaha XJR1300

    Ik zet 'm hier op voor een maatje, tijdelijk zonder internet....MOET weg door scheiding.. Dit is alle info die ie uit z'n hoofd wist :P Bouwjaar: 2000 Km-stand: 28.xxx Vr.pr: 4000,- 06-28475154
  23. bladezzz

    Tank CBR600F 1992

    Even "polsen" of er tankjes rondgaan en tegen welke prijs....Ik heb 'r 1 met een klein gaatje, als m'n werk geen tijd heeft bij de lassers moet ik toch een andere hebben... Kleur niet van belang, deukje ook niet erg....
  24. bladezzz

    Gaatje in tank...

    Er hing al een maandje een benzinelucht rond m'n motor (CBR600F) maar zag niets op of rond de motor... Gister uit de schuur gehaald, ziet ik een stuk afgebladderde verf.....Minuscuul gaatje rechtsonderin m'n tank :( Hoe..? Geen idee....Zie geen roest ofzo... Nu de vraag....Als alle...
  25. bladezzz

    Uitlaat-linnen

    Ik ben opzoek naar een stuk(je) uitlaat-linnen of soortgelijk materiaal Mocht iemand een stukje over hebben, houd ik me graag aanbevolen ;)
Terug
Bovenaan Onderaan