Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Maximus Decimus

    Te koop: Onderdelen Speed Triple 2005: Originele dempers, spiegels en Grab bar (handgrepen achter)

    Te koop en over na verkoop van de speed triple van 2005: -Originele uitlaatdempers voor onder het zitje. Uiteraard 2 stuks en onbeschadigd! : €50,- -originele spiegels onbeschadigd: €40,- -Origineel triump extra handgrepen (Grab bar) achter voor speed triple: €25,- (VERKOCHT !! ) .
  2. Maximus Decimus

    Triumph Daytona / Speed Triple Naked ombouw!! 2003, 26.000km, €2250, Fraaie ombouw!

    Te koop, Erg fraaie originele Nederlandse en complete Triumph Daytona 955 omgebouwd naar een naked SpeedTriple achtige motor! Deze heb ik ingeruild van een liefhebber 1e klas! Dit was 1 van de 3 motoren die hij heeft en motorliefhebber op en top! Ik verkocht een Speed Triple van 2005 en heb...
  3. Maximus Decimus

    Te koop: Speed Triple 1050, Arrow, Rizoma, 2005, 28.000km, Prijs: €4750

    Ingeruild op mijn eigen Speed Triple van 2016! Erg fraaie en complete Triumph Speed Triple 1050! Deze heb ik ingeruild van een liefhebber 1e klas! Ik verkocht mijn eigen Speed Triple van 2016 en heb dit 2005 model erop ingeruild. Wat een beauty! Banden en ketting + tandwielen zijn dik in...
  4. Maximus Decimus

    1 en 2 september racen op Ecuyers voor maar €150,-

    Helaas moet ik mijn geplande circuit trip gaan verkopen wegens zelf niet kunnen. Normale prijs is €100 hoger! Het is op het "Circuit des Ecuyers" in Frankrijk. Alleen via sms en app te bereiken. Ik bel je dan wel even terug. Mijn nummer: nul zes - 14 nul drie negen vijf 1 negen
  5. Maximus Decimus

    GEZOCHT: Kuipsteun Suzuki gsxr L01 (Topkuip steun)

    Zoals de titel....
  6. Maximus Decimus

    Te koop: Dagje Assen Racecracks 9 mei niveau 4

    Zoals het nu lijkt kan ik deze dag niet aanwezig zijn op het circuit. Wie wil er deze dag overnemen? Volledig dag, niveau 4. € 159,- Laat maar weten. Mijn nummer: 06 - 1vier nul3 negen5 1negen
  7. Maximus Decimus

    Gezocht: DB killer voor maxtreme demper

    Heb een hele korte killer bij mijn maxtreme demper maar die hoort iets langer te zijn volgens mij. Ivm diameter... Het betreft een maxtreme gemonteerd op een 600cc. Geen idee of een diameter van een 1000cc groter is trouwens..
  8. Maximus Decimus

    Zoek een dikke 600cc racer van 2008 of nieuwer.

    Kom maar op met die aanbiedingen... Maar wil wel een complete bike hebben met de nodige extras en regenwielen. Als dat er niet bij zit moet de prijs er naar zijn natuurlijk.. Let me know!!
  9. Maximus Decimus

    Circuitmotoren site (

    Op welke sites staan circuitmotoren te koop? En dan bedoel ik niet mobile.de of marktplaats of motor-forum maar echt een site speciaal hiervoor. Iemand een idee? Maakt de zoektocht naar een mooie bike wat makkelijker.
  10. Maximus Decimus

    GEZOCHT: achterband Dunlop d211 of d212 gp (racer) 200 breed

    zoals omschreven in titel ben ik op zoek naar gebruikte maar goede achterbanden van het vermelde type. Wie heeft wat liggen? Hoor graag! Mvg, Rik
  11. Maximus Decimus

    GEZOCHT: Gebruikte setjes Dunlop Sportmax d211 d212 GP Racer

    Ik zoek goede setjes gebruikte Dunlop banden zoals in de titel omschreven. Het liefst 200 achter en 120 voor maar het mag ook 190 achter zijn. De kwaliteit moet wel goed zijn! Prijs komen we vast uit! Handgemaakte uit Britain zijn goed maar het mogen ook gewoon fabrieksbanden uit...
  12. Maximus Decimus

    Gezocht: Gebruikte setjes Dunlop Sportmax d211 d212 GP Racer

    Ik zoek goede setjes gebruikte Dunlop banden zoals in de titel omschreven. Het liefst 200 achter en 120 voor maar het mag ook 190 achter zijn. De kwaliteit moet wel goed zijn! Prijs komen we vast uit! Handgemaakte uit Britain zijn goed maar het mogen ook gewoon fabrieksbanden uit...
  13. Maximus Decimus

    Wie rijdt er 21 juni met crt op assen en in welke groep?

    21 Juni is het weer zover en hebben we ons (+/-) 2 jaarlijkse uitje op het circuit. Ik ben benieuwd of er nog meer mensen gaan die dag van hier? Ik rij samen met 2 maten in de groep Sportrijders. Wij zijn te herkennen aan 2 x Kawasaki zx10r (2008-2010 model). 1 groene en een zwarte. En 1 X...
  14. Maximus Decimus

    Te koop gevraagd: gebruikte dunlop d211 GP racer 120/70

    Wie o wie heeft er nog 1 of 2 mooie gebruikte liggen? Heb namelijk nog twee achterbanden gebruikt liggen en wil de setjes compleet maken voor mezelf.
  15. Maximus Decimus

    Berik Race GP Laarzen (GP-X) maat 46 (pasmaat 44 a 45)

    Te koop, Nagenoeg nieuwe Berik GP-X laarzen in de maat 46. Dit betekend dat u schoenmaat 44 a 45 moet hebben wil dit passen! De laars vorig jaar gekocht en daarom ook bijna in nieuwstaat! Prijs €115 Wegens aanschaf van Alpinestars Supertech R nu weer te koop.
  16. Maximus Decimus

    Alpinestars GP Tech handschoenen L

    Te koop, Erg nette GP tech alpinestars handschoenen. Afgelopen najaar gekocht hier op MF voor 90 euro... Echter nu na 1 rit te hebben gereden dit voorjaar toch te klein bevonden. Voor 70 euro mogen ze weer van eigenaar verwisselen..
  17. Maximus Decimus

    Laser X-TREME GP-Style slip-on voor R6 2006 en nieuwer.

    Te koop, Nagenoeg nieuwe Laser X-TREME GP-Style slip-on dempers. Bij mij zaten ze onder mijn R6 van 2008 die ik heb verkocht met de originele demper. Inclusief het originele Laser certificaat. (Pasje) Vaste Prijs €199
  18. Maximus Decimus

    Gevraagd: Contactslotenset incl cdi en sleutels R6 2008

    Te koop gevraagd: Ik heb begin dit jaar een yamaha R6 model 2008/2010 (Bouwjaar 2008) gekocht voor mijn vrouw waar maar 1 sleutel bij zat die nu kwijt is B| Daarom zoek ik een compleet contactslotenset met 3 sleutels, de cdi, de tankdop en het buddyslot. Wie heeft zijn racer omgebouwd...
  19. Maximus Decimus

    ZX10R 2008, 200pk beest! PC3, Akra, Bi-Xenon, Gilles, enz.

    Op pagina 5 de foto's van de motor op dit moment. Advertentie aangepast ivm opties verwijderd. PC3, Akra, gilles hendels, xenon zijn verwijderd. Tegen meerprijs wel leverbaar uiteraard. Te koop, Zx10R van 2008. NIEUWSTAAT!! Vraagprijs!! € 8500 €7490 Prijs Excl BTW!! € € 6400...
  20. Maximus Decimus

    Honda CBR600RR, Laser, Duocover, Zwart, kleine knippers, Enz

    Namens een vriend van mij zet ik in de verkoop: Een super nette honda CBR600RR van 2004. Deze motor heeft eind van het seizoen het volgende aan onderhoud gehad: Accu, Remblokken, Ketting en Tandwielen en een beurt. Alle rekeningen ter inzage. Ook is het onderhoudsboekje aanwezig. Hij...
  21. Maximus Decimus

    R1 2001, 14.696km, WP Stuurdemper, Stalenremleiding, enz.

    Bij deze plaats ik de R1 van mijn broer in de verkoop op het forum. De R1 is in een zeer nette staat en rijdt helemaal nieuw. Op dit moment heeft hij 14696km gelopen. Dit zal niet meer worden want er wordt pertinent niet met regen en pekel gereden. Hij is voorzien van Pirelli...
  22. Maximus Decimus

    R1 2004, SpyBall Alarm, Kleine knippers, Stuurdemper, enz.

    ZEER SCHERPE WINTER PRIJS! Wie het eerst € 6500 biedt mag hem ophalen!! Motor is zeker meer waard!! Nette Yamaha R1 van 2004 met diverse extra's. Deze R1 heb ik altijd erg goed onderhouden. Net een beurt gehad met, motor olie, olie filter, de olie in de voorvork en de remolie ververst...
  23. Maximus Decimus

    Suzuki GSXR600 K6, 2006, winterprijs € 6990

    Zeer aparte Suzuki GSXR600 K6 van 2006 in een unieke ORIGINELE kleurstelling. Deze Suzuki staat op splinternieuwe Michelin Pilot Power banden. De ketting en tandwielen zijn in perfecte staat. Hij heeft net zijn onderhoud gehad. Hij is voorzien van een stuurdemper en een Leovince...
  24. Maximus Decimus

    CBR600RR winterprijs €5990 veel accessoires

    Bij deze bied ik te koop aan mijn Honda CBR600RR van 2003. Ik heb hier met heel veel plezier op gereden en heb hem altijd perfect behandeld. Onderhoud is keurig bij en hij ziet er zeer netjes uit zonder beschadigingen. Op dit moment heeft hij 16.345km gereden. De volgende...
Terug
Bovenaan Onderaan