Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Pr!li
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Pr!li

    Blok Z750 zegt boem?!

    Afgelopen week tijdens het net wat steviger optrekken hoorde ik een enorme knal uit het blok komen, waarna het vermogen compleet was verdwenen. Motor bleef wel gewoon draaien, maar heb hem met de koppeling erbij uit laten rollen. De motor klinkt inmiddels als een 2 cilinder. Tussen het blok zijn...
  2. Pr!li

    Standaard uitlaat terugplaatsen Kawasaki Z750 2008

    Even een vraagje met betrekking tot dB's... Ivm met een circuitdag moet ik mijn open uitlaat vervangen door een standaard pijp. Ik heb de motor destijds gekocht met een niet standaard uitlaat. Deze uitlaat is inmiddels vervangen door een Hurric demper. Voor het circuit heb ik pas een...
  3. Pr!li

    LED knippers --> relais probleem?

    :W Vorige week heb ik mijn standaard knippers vervangen door LED knippers. Hierbij is ook meteen het standaard relais vervangen. Al snel bleek dat na een aantal keer richting aan gegeven te hebben, de knippers stopten met knipperen (knippers knipperde :+ met het juiste tempo!) Zowel links...
  4. Pr!li

    Probleem koppeling/tandwielen/...?

    :W Goeieavond vriendjes en vriendinnetjes, even het volgende. Misschien kunnen jullie mij helpen met het volgende probleem. Wanneer ik zo rond de 7/8000 toeren rijd (in ieder geval in de 1e 3 versnellingen) en vervolgens mn gas vol open gooi verloopt de vermogensafgifte niet naar behoren...
  5. Pr!li

    Verlengen fabrieksgarantie...of toch niet?

    :W Ben ff benieuwd hoe jullie hier over denken. Vorig jaar een motorfiets gekocht (2e hands) waar op dat moment toen nog zo'n driekwart jaar fabrieksgarantie op zat. Ik heb nu echter de optie om deze garantie met 2 jaar te verlengen (moet wel voor mei beslissen). Het gaat om een bedrag van...
  6. Pr!li

    Kopstoten van de bijrijder

    :W Ff een vraagje. Ik rijd zelf maar heel weinig met iemand achterop. De paar keren dat er iemand achterop zat tikte constant met gas los, remmen en schakelen de helmen tegen elkaar. Gevolg is dat we uiteindelijk krampachtig gaan zitten om dit te voorkomen. Nee das niet met de hand in de...
  7. Pr!li

    Motor valt uit?

    Heb het nu al een paar keer gehad, dat als ik een paar minuten op mijn Koos Spee GS 500 op de snelweg rijd met een gangetje of 140 de motor uitvalt in zn 6 :? Meestal eerst nog een paar keer flinke klappen uit de uitlaat voordat ie stilvalt. Starten lukt vervolgens niet zonder choke...
  8. Pr!li

    Vizieren Uvex

    Ik heb 2 vizieren liggen voor een Uvex-VX8. Het gaat om een helder en een donker vizier. T.e.a.b. Foto's volgen nog
  9. Pr!li

    klapperrrrr van de week

    Nou het is dan eindelijk zo ver...m'n eerste ongeval... Vanmorgen 1 minuut van m'n stage af aangereden...en niet te zuinig ook. Ik wilde rechtdoor (gangetje of 60), auto van de andere kant sloeg dus linksaf, over mijn rijbaan en zag mij dus niet. Schrok zo hard dat ik mezelf onderuit remde...
  10. Pr!li

    Opstart problemen

    Hey, Even een vraag... Heb sinds een maandje een GS 500. Alleen 2 weken geleden begon het gezeik... Motor start wat lastig, duurt even voordat de accu hem oppakt...geef soms wat gas bij. Maar nou gebeurt het steeds vaker dat ik na het starten aan de gashendel kan gaan hangen, maar er bijna niks...
  11. Pr!li

    Verzekering er-5

    Even een vraagje... Heb een mooie er-5 (25 kw) op het oog. Het gaat om een er-5 A van 1997. Nou probeer ik net op knmv.nl de premie hiervoor te berekenen. Merk: kawasaki bouwjaar: 1997 model: er-5 uitvoering: 500 of 500 (25kw)...dus ik kies 500 (25kw) type: het enigste wat ik in dit vak kan...
  12. Pr!li

    Pr!li stelt zich voor..

    Ey allemaal... Zit al een aantal weekies stiekem mee te gluren en te lachen op dit forum...dus ik moest me toch maar eens aan gaan melden... Ben bijna 20 en al een aantal jaar motorgek...Zit zelf nu halverwege m'n motorlessen (25kW). Het uiteindelijke doel: een mooie supersport :) Nou ik zal...
Terug
Bovenaan Onderaan