Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Pieterrrr
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Pieterrrr

    2 Paddock stands (voor en achter)

    Te koop: 2 mooie paddock stands inclusief vork- en lepeladapters: Af te halen in Almere voor €60,- *D
  2. Pieterrrr

    Het grote Benelli TNT topic

    Het grote BENELLI TNT Topic - Deel 1 De verschillende modellen: TNT-1130 (sinds 2004): Waarmee het begon: Introductie van de TNT TNT-1130-TITANIUM (alleen in 2005): Een uber-TNT: TNT-Titanium Handige Benelli sites: www.benelli.nl www.benelli.com/eng www.benelli.co.uk...
  3. Pieterrrr

    Special paint Fireblade 1000RR

    Bouw: Juni 2005 Km-stand: 12530 Vraagprijs: 8900,- € 8500,- Zeer exclusieve Honda CBR 1000RR Fireblade van juni 2005. Motor is na aankoop direct bij Motorpaint Alphen in een eigen ontwerp gespoten. Extra specificaties: -Zero Gravity donker ruitje -Pazzo rem- en koppelingshendel...
  4. Pieterrrr

    Te koop: Mychron TG Laptimer + baken

    Bij deze aangeboden: Mychron TG-laptimer (slechts 1 seizoen gebruikt en voorzien van nieuwe batterijen) inclusief baken, welke is voorzien van een brommer-accu. Enig gebrek/minpunt is dat de display af en toe hapert/wegvalt. De timer zelf werkt perfect (is bij een electronicawinkel...
  5. Pieterrrr

    600RR-1000RR Paintball-meeting 2009

    Zoals de titel al aangeeft: En omdat er voor januari en maart al kart-meetings zijn/worden gepland zal de plaatsvinden op Zaterdag 21 februari 2009 van 14.00 tot 17.00 Dit keer bij PAINTBALL - REALISTIC SPORTS & LEISURE locatie AALSMEER. De prijs voor 3 uur knallen € 25,-...
  6. Pieterrrr

    Laptimer: Mychron TG incl. baken+accu

    Bij deze aangeboden: Perfect werkende Mychron TG-laptimer (slechts 1 seizoen gebruikt en voorzien van nieuwe batterijen) inclusief baken, welke is voorzien van een brommer-accu. Vraagprijs: € 230,-
  7. Pieterrrr

    Gezocht: Kettingspanners GSX-R600/750 K4/K5

    (nog een keertje) GEZOCHT: Kettingspanners GSX-R600/750 bouwjaar 2004 of 2005.
  8. Pieterrrr

    GEZOCHT: Kettingspanners GSX-R600 K4/K5

    (en nog een keertje) GEZOCHT: Kettingspanners GSX-R600 K4/K5. (zelfde als GSX-R750)
  9. Pieterrrr

    Paddockstands (hefbokken)

    Zo goed als nieuwe (slechts enkele malen gebruikte) paddockstands. Stevige dubbele wielen met rubberen buitenkant. Beide in breedte verstelbaar, achterbok met “haakjes” Achterbok € 60,- Voorbok € 50,- In 1 koop: € 100,- Reageren kan per mail (zie profiel) *D
  10. Pieterrrr

    Z.G.A.N. Paddockstands (hefbokken)

    Zo goed als nieuwe (slechts enkele malen gebruikte) paddockstands. Stevige dubbele wielen met rubberen buitenkant. Beide in breedte verstelbaar, achterbok met “haakjes” Achterbok € 60,- Voorbok € 50,- In 1 koop: € 100,- Reageren kan per mail (zie profiel) ;)
  11. Pieterrrr

    Set Velgen GSX-R 600-750 2004-2005 + Banden

    Set (zwarte) velgen voor Suzuki GSX-R600-750 K4-K5 + z.g.a.n. regenbanden. Voorvelg voorzien van Wave-schijven. Vraagprijs: €650,- ps. reageren kan per mail (zie profiel) ;)
  12. Pieterrrr

    Velgen GSX-R 600-750 K4-K5 + Regenbanden

    Set (zwarte) velgen voor Suzuki GSX-R600-750 K4-K5 + z.g.a.n. regenbanden. Voorvelg voorzien van Wave-schijven. Vraagprijs: €650,- ps. reageren kan per mail (zie profiel)
  13. Pieterrrr

    Het Honda CBR600RR Racing Topic - deel 5

    Het Honda CBR600RR Racing Topic - sinds vrijdag 31 augustus 2007 - Omdat het originele CBR600RR topic een zooitje begon te worden met al dat geouwehoer over circuitfietsen en circuitrijden en het topic bedoelt is voor straatposers vond UPP-Racing het tijd om een racing-topic te openen...
  14. Pieterrrr

    Ervaring met Moto-UP bochtentraining op ATP Papenburg???

    Zo'n 80 kilometer ten oosten van Groningen, in Duitsland dus, ligt circuit Papenburg. Het is een klein en bochtig circuit waar Moto-Up (was Moto-racer) circuitdagen organiseert. De circuitdagen zijn puur gericht op het leren van de juiste bochtentechniek of het verbeteren daarvan. In kleine...
  15. Pieterrrr

    Geluidseisen Sachsenring

    Als ik op de verschillende sites van organisaties kijk die circuitdagen organiseren op de Sachsenring zie ik onder de opmerkingen (bijna) altijd de volgende regel: Strenges Lärmlimit 88db! Keine Rennen! Ksnap dat het over geluid gaat, maar 88db is wel erg laag, of niet soms??? Iemand...
  16. Pieterrrr

    Het CBR1000RR Fireblade topic **deel 27**

    DEEL 27 [hr] Om niet constant te moeten wachten tot alle "Poser-pics" geladen zijn bij deze eerst de FAQ Section Honda CBR1000RR Fireblade specifiek Verlichting Aansluiten andere knipperlichten dan orgineel Klik hier voor schema Hoe laat je beide koplampen branden...
  17. Pieterrrr

    Het CBR1000RR Fireblade topic **deel 26**

    DEEL 26 [hr] Om niet constant te moeten wachten tot alle "Poser-pics" geladen zijn bij deze eerst de FAQ Section Honda CBR1000RR Fireblade specifiek Verlichting Aansluiten andere knipperlichten dan orgineel Klik hier voor schema Hoe laat je beide koplampen branden? Voorbeelden...
  18. Pieterrrr

    Het CBR1000RR Fireblade topic **deel 25**

    [hr] Om niet constant te moeten wachten tot alle "Poser-pics" geladen zijn bij deze eerst de FAQ Section Honda CBR1000RR Fireblade specifiek Verlichting Aansluiten andere knipperlichten dan orgineel Klik hier voor schema Hoe laat je beide koplampen branden? Voorbeelden met duplo...
  19. Pieterrrr

    Carbon afdekkapje carterdeksel GSX-R600 04-05

    Ik ben op zoek naar een carbon afdekkapje voor over het linkercarterdeksel van een Suzuki GSX-R600/750 K04-05.
  20. Pieterrrr

    Honda 600RR/1000RR Circuitdag Zandvoort 27 juni 2007

    Pitcam: http://www.circuit-zandvoort.nl/action/pitcam/index.xml http://www.circuit-zandvoort.nl/ Inschrijven op http://www.motorsportlifestyle.nl/ De circuitdag is van 7.30 t/m 17.00 uur. Vanaf 7.30 inschrijven en motor laten keuren en vanaf 9.00 beginnen de sessies: 5 sessies van 20...
  21. Pieterrrr

    Brandstofpomp GSX-R600 '04

    Ik ben op zoek naar een brandstofpomp voor een Suzuki GSX-R600 '04-'05 (zelfde model als de GSX-R750) Wie o wie heeft er één voor me of kan me een adresje geven waar ik een tweedehands kan kopen? Grzt, Pieterrrr ps. past een brandstofpomp van een GSX-R1000 '05 ook op een GSX-R600/750...
  22. Pieterrrr

    Brandstofpomp Suzuki GSX-R'en

    Kan iemand mij vertellen of een brandstofpomp van een Suzuki GSX-R1000 '04 ook op een tank en (injectie-systeem) van een GSX-R600 '04 past??? THNX alvast!!! :} :} :}
  23. Pieterrrr

    Brandstofpomp Suzuki GSX-R-modellen vraagje

    Past een brandstofpomp van een Suzuki GSX-R1000 '04 ook op een tank en (injectie-systeem) van een GSX-R600 '04??
  24. Pieterrrr

    Brandstofpomp Suzuki GSX-R600 '04-'05

    Ik ben op zoek naar een brandstofpomp voor een Suzuki GSX-R600 '04-'05 (zelfde model als de GSX-R750) Wie o wie heeft er één voor me of kan me een adresje geven waar ik een tweedehands kan kopen?
  25. Pieterrrr

    Benzinetank Suzuki GSX-R600 '04-'05

    Ik ben op zoek naar een benzinetank voor mijn GSX-R600 bouwjaar 2004. Kleur doet er niet toe en er mogen best krasjes op zitten.
Terug
Bovenaan Onderaan