Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Slide-SM
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Slide-SM

    Koplamp met E13 vermelding op het glas NL of UK

    Hoi Allemaal, Ik ben vandaag bij een ingevoerde motor uit Engeland wezen kijken. Welke reeds op NL kenteken staat. Thuis dacht ik in een keer aan de engelse koplamp. Nu heb ik gebeld naar de huidige eigenaar. En er staat E13 in het glas. Is dit dan wel of niet aangepast naar een...
  2. Slide-SM

    MQP nieuwe leren dames broek mt.42 zwart geschikt voor combi

    Wegens te klein gekocht, Te koop; prijs 50 euro Een nieuwe leren dames broek merk MQP in de maar 42 ( 1.70m 60kg ) Verder weinig aan toe te voegen eigenlijk, zie foto's zou ik zeggen. Als er vragen zijn hoor ik het graag. Woonachtig in de buurt van Bergen op Zoom
  3. Slide-SM

    Dainese Combi maat 50 zwart met accenten rood 50 euro

    Hallo, bij deze te koop; Prijs 50 euro Dainese Jas met Broek in de maat 50 (zowel broek als jas). Ik ben 1.72m 68 kilo. Jas heeft wel een paar plekken maar is verder goed en heel. Bij de broek heb ik aan 1 rits bij de pijp zelf een nieuw lipje aangezet. Verder is de broek in orde...
  4. Slide-SM

    B2 Eaykit centrale motorstandaard

    :) B2 Easykit motorstandaard te koop. Hele stabiele standaard. Geen kans dat je motor omvalt. Makkelijk te plaatsen door het uitshuifbare handvat. Prijsje: 60 euro Zie website: http://www.b2-products.nl/prod2/cart/index.php?main_page=product_info&cPath=1&products_id=21 Zie...
  5. Slide-SM

    Originele uitlaten voor VTR SP1 glimmend,geen beschadigingen

    Hoi, Wegens verkoop van mijn motor te koop een setje originele uitlaten voor een VTR SP1 Vraagprijs 150 euro Kan in overleg gebracht worden :) :)
  6. Slide-SM

    Powercommander voor SP1

    Hoi , wegens verkoop motor is mijn powercommander te koop :) Mijn vraagprijs is 150 euro. :)
  7. Slide-SM

    Honda VTR SP1, 23000km, Mogelijk is inruil Sport-tour/naked

    Hallo, Te koop mijn VTR SP1 Bouwjaar 2000 , km stand 23000 km , Kleur Rood/zwart , Staat op goede Michelin Pilot Power 2ct banden , ketting tandwielen remblokken in prima staat. Onderhoud altijd netjes en op tijd uitgevoerd. Geen krassen en/of beschadigingen. Echt een hele nette motor die...
  8. Slide-SM

    Stel... dat een motor kopen zonder emotie kan, wat dan.

    Stel... dat een motor kopen zonder emotie kan, wat dan.. Een motor kopen gaat vaak samen met emotie en niet altijd met verstand. tenminste als ik voor mezelf spreek. Dus wat tips van wat mensen zonder roze bril is bij deze welkom. Ik heb mijn motor verkocht en ben nu op zoek naar een andere...
  9. Slide-SM

    Bulldog BT1100

    Verkocht via MF Bramster veel plezier ermee! Omdat mijn vrouw zwanger is, en wij dus voorlopig niet meer samen zullen gaan touren en ik nu dus weer wat sportievers kan opzoeken bij deze, Te Koop: Bulldog BT1100 uit het bouwjaar 2002 in de kleur blauw, slechts ( bijna ) 6000 ( eerlijke )...
  10. Slide-SM

    KTM 660 SMC 2003 eigenaar >> zoekt leuke Naked Bike

    Zie hieronder mijn huidige motor. Eind vorig jaar deze mooie KTM gekocht. Echter er achter gekomen dat ik langere afstanden en wat meer touren toch leuker vind. En de mogelijkheid wil hebben om wel of niet mijn vriendin mee te nemen. Wie wil graag deze op deze mooie SM de zomer in en wil...
  11. Slide-SM

    SM Animo voorjaarsrit? Zoetermeer 9-4

    Dit kreeg ik in de mail. Is er interesse om dit met een groepje SM rijders te doen? Moeten we waarschijnlijk wel minstens 2 tankstops inlassen maar wat geeft het :o Voorjaarslanderijenrit 2e paasdag 9 april 2007 Deze 30e Landerijenrit gaat door de glazenstad. De lengte...
  12. Slide-SM

    Koplamp unit KTM gevraagd <<<<<

    Hoi allemaal, Wie o Wie heeft er een orginele koplamp unit van een KTM lc4 of ander type te koop. Belangrijk is de kleur > oranje of zwart. En dat hij er netjes uitziet. Het mag er ook 1 van Acerbis zijn als er maar een goedgekeurde lamp unit in zit. Laat maar weten als je iets hebt...
  13. Slide-SM

    Wat had ik kunnen kopen van 75 euro op de beurs?

    ... inderdaad had ik kunnen kopen. Net een boete gehad voor het rijden op het fietspad :( Vraag je je natuurlijk af, waarom rij je daar dan ook :N Was hem even aan het testen na een lange winter-onderhouds-beurt-gesleutel-stop. In een keer 4 man politie te fiets om mij heen. 4 seconden...
  14. Slide-SM

    Oeps geen stepjes....

    Laatst heb ik een KTM SMC 660 gekocht, echt een fantastisch ding. Hij kan vooruit, links rechts en met een beetje hulp ook nog achteruit. Wat is dan het probleen zou je zeggen... Nou het volgende mijn vriendin wil ook graag mee. achterop dus. Op zich ook geen probleem maar een setje duo-stepjes...
  15. Slide-SM

    Banden te koop Bridgestone 120 / Continental 180

    Hallo, Ik heb een set motorbanden te koop. Ik kreeg ze bij mijn motor. De maten van de achterband zijn 180/55ZR17 Continental Type Contiforce. De maten van de voorband zijn 120/70ZR17 Bridgestone Type Battlax BT010. Profiel is prima. Er is niet mee geraced, en zover ik kan zien zijn ze ook...
Terug
Bovenaan Onderaan