Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Vale Tek
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Vale Tek

    te koop: originele zadel oud model V-strom dl 1000

    originele zadel dl 1000 ( ook geschikt voor DL 650, is iets hoger dan de originele ) Gebruikt maar is nog erg netjes. zadel is opnieuw bekleed.
  2. Vale Tek

    te huur:ruime garage in Alphen aan den Rijn

    Binnenkort te huur: mooie grote garage in Alphen aan den Rijn met electra er kunnen 4 motoren in ( stallen ) of 2 motoren erin en alle ruimte om te sleutelen/onderhouden. 120 € Pm ik deelde het met mijn neef maar hij heeft zijn motor verkocht; in mijn eentje betalen is net even te
  3. Vale Tek

    klokje voor stuur ( 22mm )

    per abuis dubbel besteld, terug sturen is geen optie ...eentje over voor 10 € het is voor een 22 mm stuur
  4. Vale Tek

    Givi tunnelbag voor motorscooters

    ZGAN Givi Tunnelbag. Ideaal voor een weekendje weg of net dat extra ruimte die je nodig hebt voor eventueel woon werk verkeer op je motorscooter. het zat op een Burgman 400 uit 2009 maar hij is universeel klein foto voorproefje
  5. Vale Tek

    Verheul motorhoes voor motorscooter

    Goedendag, hierbij verkoop ik mijn Verheul motorhoes ( beste hoezen die er zijn ! ) hij is ruim een jaar oud, hij kan nog wel een tijdje mee hij zat op een Burgman 400 uit 2009 maar het past ook op andere grote motorscooters
  6. Vale Tek

    Nette originele V-strom tanktas

    Voor de eerste type V-strom 30€ en hij is van jou
  7. Vale Tek

    KLE 500 valbeugel

    Wie o wie heeft er eentje over voor een leuke prijs? Alvast bedankt!
  8. Vale Tek

    led achterlicht voor een Honda CBR 600

    35 €
  9. Vale Tek

    Te koop topkoffer Givi flow 35L

    Compleet met bevestigings plaat en reserve sleutel 50€ http://www.marktplaats.nl/a/motoren/accessoires-koffers-en-tassen/m898656304-topkoffer-givi-flow-35l.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr
  10. Vale Tek

    Koplamp + kapje of alleen een koplampkapje

    Goedendag, heeft iemand een koplamp+ koplampkapjekap a la zrx 12 over? of eentje waar een ronde koplamp erbij past ? het is voor mijn gsx 1400 thx !
  11. Vale Tek

    Gezocht Leo Vince 4 road voor een Suzuki Sixteen

    Wie o wie heeft er eentje te koop voor een goede prijs?
  12. Vale Tek

    iemand ervaring met mat( blauwe) spuitbussen?

    Goedendag, ik weet dat er te koop mat (blauwe) spuitbussen zijn. ( die spuiten een soort van vinyl; je kan het zo eraf trekken als je het weer zat bent) heeft hier iemand ervaring mee ? ik zag ooit een magn ahier op de forum die met zulke spuitbussen was gespoten en het zag er...
  13. Vale Tek

    originele koplamp gsx 1400

    goedendag, ik zoek een originele koplamp van de gsx 1400. iemand eentje over ?
  14. Vale Tek

    teller unit gsx 1400

    Gezocht teller unit voor een gsx 1400; het gaat mij vooral om de bolle achterkant plus waarschijnlijk binnenkant van de achterkant waar het aan vast zit zeg maar
  15. Vale Tek

    verstraler van een of twee koplampen ?

    Goededag, voor mijn reis naar Roemenië ben ik van plan om een of twee koplampen te gaan gebruiken als verstraler; ik vraag me af als dit wel mogelijk is ivm stroomaanvraag zeg maar ; ik heb een gsx 1400. kan dit kwaad? zal mijn dynamo of cdi sneller kapot gaan ? alvast bedankt voor de info
  16. Vale Tek

    pre aankoop vragen Dr 800 bg en Kle 500

    Goededag, Ik ga met 2 vrienden een stukje toeren in Roemenië ( ik op een gsx1400, verder een gs 1150 adv en de derde heeft nu een zx 7 maar hij wilt graag een allroad kopen ) ik ben een beetje aan het zoeken geweest en ( ook qua budget ) komen we uit op DR 800 en een KLE 500. De KLE 500...
  17. Vale Tek

    Momentsleutel van de lidl goed?

    Goededag Vraagje ik heb zojuist een momentsleutel voor 20 euro gekocht boj de lidl. Heeft hier iemand ervaringen mee? Normaliter koop ik aleen merk gereedschap maar ik heb jaren geleden een tanktas gekocht bij de lidl en die doet het nog erg goed. De tolerantie is op +/- 4%
  18. Vale Tek

    Gezocht owner manual of WPH Suzuki sixteen

    heeft er iemand eentje voor me ? PDF bestand ook prima hoor :P
  19. Vale Tek

    trip naar Roemenië

    Goededag, in juli gaan me neef en ik eens een stukje toeren richting Roemenië. ik had al begrepen dat in augustus het niet aan te raden was vanwege de roemeense zomer vakantie, dat de transfaragasan pas open is vanaf juni tm oktober en dat ik moet opletten op ezels en kuilen van 30 cmop de...
  20. Vale Tek

    Honda PCX pre aankoop vragen

    goededag, ik ben al een tijdje op zoek naar een scooter voor de woon-werk km. Ik heb oa mijn andacht laten vallen op een PCX. mijn vragen zijn : ik ben 1.90 .. is ie niet te klein voor me ? heeft iemand die ook zo lang is geen problemen mee met zijn PCx ? ik wil ook een hogere ruit...
  21. Vale Tek

    vraagjes over Transfagarasan pas

    Goededag, vraagje weet iemand wanneer de transfagarasan pas open is precies? en wanneer het het leukste is om er te zijn ? alvast bedankt!
  22. Vale Tek

    Reis Noorwegen, Sweden, Finland

    Hallo allemaal, Ik ben van plan om samen met mijn neef een rondje te rijden in de bovengenoemde landen Om alles te rijden rijden we 7000 km dus ik gok dat Finland zal afvallen. Heeft iemand tips voor leuke plekjes om te bezoeken? Alvast bedankt
  23. Vale Tek

    wat voor banden heeft een triumph bonneville uit 2005?

    tubeless of binnenbanden ? alvast bedankt
  24. Vale Tek

    welk windscherm raad je me aan ? ( voor een gsx 1400)

    Hallo beste forum gebruikers, volgende week ga ik een paar dagen in de Eifel mijn cargo bag testen als het wel beetje te doen is in de bochten met zo een tas achterop. Ik be nu al een beetje aan het voorbereiden voor een reisje richting de noordpool volgende zomer. Omdat ik...
  25. Vale Tek

    te koop Shark S 600 3x gedragen maat s

    Goededag, hierbij verkoop de helm van mijn vriendin een zo goed als nieuwe s 600 voor 100 euro (nieuw prijs 161,00) het is toch te klein voor haar
Terug
Bovenaan Onderaan