Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. B

    Harris Suzuki XR 69

    Vorige week naar Engeland geweest om het volgende project op te gaan halen bij Harris, het wordt een Suzuki xr 69 met een gsxr 1100 blok dus we komen de winter wel weer door. De tank was nog niet klaar die wordt nog opgestuurd dus nog geen foto's van de tank.
  2. B

    Koppeling R1 big Bang Rammelt wat is dit normaal?

    Als ik de koppeling intrek bij stationair draaien rammelt de koppeling wat is dit normaal?
  3. B

    Bakker Suzuki GSXR 750 Project

    Start van mijn nieuwe project een replica bouwen van een Suzuki 750 endurance racer,met Nico Bakker Frame. De motor wordt opgebouwd als SRAD 750 Endurance machine, het wordt een langlopend project dus geen haast!!! De bedoeling is om hem op te bouwen met top materiaal dus als de spaarpot leeg...
  4. B

    Here We Go Again,Murphy Racing Goes Martin

    Na vorig jaar rond deze tijd begonnen te zijn met de restauratie van de Bakker,met als doel de Bikersclassics te rijden(wat gelukt is),nu een nieuwe uitdaging. Hetzelfde te doen met een Martin,kan alleen 2015 worden wanneer deze ingezet wordt,met een beetje geluk volgend jaar maar kan toch niet...
  5. B

    Kawasaki Z 900 Bakker Project

    Probeer deze fiets weer te herstellen,en in 2013 mee te rijden op Spa Francorchamps met de Bikersclassics. Groeten Ivo. 8-)
  6. B

    Verbouw 900 bol D'or

    Ben sinds december bezig mjet de verbouw van een 900 bol dor tot nu toe zit er een achterbrug in van een yamah fzr 1000 en wiel. Showa schokbrekers,en wat deeltjes mat zwart gespoten. Ben op dit moment met de voorkant bezig voorwiel van een suzuki gsx 750f te monteren en de spacers te maken...
  7. B

    Honda VF 1000 R Slopen of Restaureren?

    Vf 1000 R gekocht voor niet al te veel slopen of restaureren? Foto volgt nog. 8-)
  8. B

    VF 1000 F

    Vandaag een VF 1000 F gekocht voor weinig Iemand fotos voor eventuele ombouw naar fighter,ben op zoek naar voorbeelden. 8-) 8-) 8-)
  9. B

    het zx 10 r power topic deel 14

    here we go again 8-) 8-) 8-)
  10. B

    gsxr 1100,750 bj 85 tm 88 de enige echte

    hier een topic voor de enige echte gsxr 1100 of 750 dus kom maar op met die fotos,ik ga er vanuit dat er toch nog wel enige echte liefhebbers rondlopen van het eerste model gsxr. 8-)
  11. B

    het slabby drag project

    ik ben van plan de in orginele staat zijnde gsxr 1100 uit 86 uiteindelijk toch wat te gaan verbouwen.het eerste wat ik van plan ben is de achtervork verlengen en een ander achterwiel monteren 17 inch zodat ik een forse achterband kan gaan leggen een 190 of 200.hier nog ff wat fotos zoals hij nu...
  12. B

    het kevin schwantz gsxr 750 project

    met dit project wil ik een gsxr 750 kleur rood zwart ombouwen naar de superbike waarmee kevin schwantz racete midden jaren tachtig.ik heb zelf al enige voorbeelden gevonden van hoe het moet worden maar fotos uit die tijd zijn altijd welkom,hoe meer voorbeelden hoe beter.op dit moment heb ik nog...
  13. B

    het schwantz superbike project

    met dit project wil ik een superbike van kevin schwantz zo goed mogelijk nabouwen,het gaat om een gsxr van86 hij is rood zwart fotos volgen.misschien heeft iemand fotos uit die tijd dat hij met de gsxr 750 reed ik zou nog wel enkele voorbeelden kunnen gebruiken. gr ivo. 8-) 8-) 8-) 8-)
  14. B

    post hier je foto van je gsxr bj 85 tm 87

    om te beginnen mijn eigen gixxer
  15. B

    gsxr 1100 gixxer

    gixxer 1100 tegengekomen na veel zoekwerk en aangeschaft,wilde er altijd al 1terug kopen omdat ik het model echt te gek vind,heb er namelijk 18 jaar geleden ook 1 gehad en eigenlijk heb ik het altijd jammer gevonden dat ik hem weggedaan had.maar goed nou heb ik er weer 1 en wil hem zo netjes...
  16. B

    vlotterbak gs 1000

    te koop gevraagd vlotterbak voor een suzuki gs 1ooo. :} :} :} gr ivo.
  17. B

    streetfigther gsxr 1100 in aanbouw

    hallo even voorstellen mijn naam is ivo,en ik ben momenteel bezig met de bouw van gsxr 1100 streetfigther.het is mijn eerste project dus misschien dat iemand nog tips heeft waar ik wat mee kan.wat ik toe nu toe gedaan heb is het volgende,achterwiel gsxr 750 92 voorwiel gsxr 750 92,subframe...
  18. B

    complete kuip en beplating gsxr 1100 bj 87

    te koop complete kuip en de rest van de beplating het hele spul is in goede staat dus geen scheuren ed.voor interesse tel 0643052818.
  19. B

    nieuwe gebruiker

    mijn naam is bulldog spirit,en ik rijd een gsxr 1100 strret figther bj 1987.
  20. B

    nieuwe gebruiker

    mijn naam is bulldog spirit,en ik rijd een gsxr 1100 strret figther bj 1987.
Terug
Bovenaan Onderaan