Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Dropje73
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Dropje73

    Optimate kabeltje TM-71

    Gezocht kabeltje voor optimate oplader. Officieel de TM-71 Om een vast oplaadpunt op de accu te maken. Aansluitstekkertje van het oude type (plastic/wit)
  2. Dropje73

    BMW R1100S / EZS RX5 zijspan *Verkocht*

    Mijn zijspan is te koop.. Dit is een sportief en professioneel gebouwd zijspan Motor is een BMW R1100S uit 1999. Combinatie gebouwd door EZS in 2010/2011. Motor is sinds 2011 in mijn bezit. Gekocht bij Dave Engbers van EZS zelf. De bak is een EZS model RX5 (bouwjaar 2009). Rondom op...
  3. Dropje73

    Plaats hier je flitsfoto !!

    Cookies op AD.nl | AD.nl Vanaf dinsdag 30 juni 2015 kun je je flitsfoto terug zien via het Wereld Wijde Web. Heb je een mooie of aparte foto? Plaats hem hier !!!! Wie is de eerste ?
  4. Dropje73

    Nog boel meer piccies in 'pics deel III'

    Oude deeltjes; pics Nog meer piccies in 'pics deeltje 2' Zijspannen 'van' het Motor-Forum; bert111 Bosso (((boxer))) CB400F op de motor van Roestendoenze :+ Corrosie Dropje73 DAF400 EHE Enigma1500 Speciale vermelding voor Frau Enigma...
  5. Dropje73

    BMW Sportboxer topic - deel 17 (still going strong)

    Voorgaande edities: deel 1 | deel 2 | deel 3 | deel 4 | deel 5 | deel 6 | deel 7 | deel 8 | deel 9 | deel 10 | deel 11 | deel 12 | deel 13 | deel 14 | deel 15 | deel 16 Dit topic is opgezet vanwege het enthousiasme dat er bestaat voor de BMW boxer-motor. En dan met name...
  6. Dropje73

    Zijspannen en de APK

    Het lijkt er nu toch sterk op dat de APK voor motoren toch een doorgang gaat vinden -O- Motorrijders Actie Groep - Home Het is een beetje voorbarig wellicht om er iets over te zeggen. Aangezien er nog niet bekend is wat voor eisen er aan de motorfietsen gesteld gaan worden, bij een APK...
  7. Dropje73

    Nieuwe Sidi's

    Na mezelf tegenover anderen altijd te hebben bediend van termen als; "Powerrangers" Ben ik afgelopen zaterdag overstag gegaan en heb een diepte-investering gedaan in nieuwe Sidi's *D (wel zwart uiteraard, niet overdrijven met allerlei kleurtjes) Prachtige schoenen met een fantastische...
  8. Dropje73

    Zijspannen op het www

    Ik houd van zijspan-plaatjes kijken op het world wide web. Men zegt dat de winter er weer aan komt. Dus dat betekend minder rijden (voor mij dan, ik heb m'n seitenwagen niet nodig voor dagelijks verkeer oid). Dus meer tijd om het www af te struinen naar plaatjes en ge-ouwe-hoer over...
  9. Dropje73

    Nog meer piccies in 'pics deeltje 2'

    Oude deeltje pics Zijspannen 'van' het Motor-Forum; bert111 Bosso (((boxer))) CB400F op de motor van Roestendoenze :+ Dropje73 DAF400 EHE Freekz ghiske _gijs_ HaBSu handewasser Hellracer Janenjoep...
  10. Dropje73

    Zijspan T-sjurt

    Zwart sjurt met witte opdruk op de linker tepel. Opdruk ca. 11 x 11 cm, plaatje 1 Tekst" Motorrijden voor gevorderden" De bestelling is naar de 'drukker', er kan niet meer besteld worden !! Verder wil ik even melden dat hier absoluut geen economisch motief achter zit ...
  11. Dropje73

    Aankoop tip van de week 2.0

    Andere topic vol, hier kunnen we verder bomen. *O* Laat de koopjes en fraaie combi's maar zien ! Link naar oude topic; Aankoop tip van de week
  12. Dropje73

    Kanariegele Beemer met bakkie

    Vanmorgen vroeg vertrokken en (na nogal forse omleiding B| ) gearriveerd bij EZS in Zelhem. Heen gereden met het Fazer span en terug met iets heel anders :P Oh My God, alsof je vanuit een Trabant in een euh, euh, BMW stapt :+ *O* Heb vandaag met een grote grijns op mijn gezicht, op...
  13. Dropje73

    velorex zijspan (zonder motor)

    Velorex zijspanbak met aangepast onderstel en een autonaaf + velg. De autonaaf en velg zijn veel sterker dan de standaard naaf en velg. Door de aanpassingen is het zijspan ook zwaarder geworden dan een standaard bak. Hierdoor is de bak beter geschikt voor wat grotere en zwaardere motoren...
  14. Dropje73

    Suzuki GS 750 uit 1977

    Te koop Suzuki GS 750 uit 1977 km stand 54803 Prijs ; Euro 450,00 Behoeft wel wat werk; * zekering springt er telkens uit * koppelingskabel gebroken * achterrem reviseren * balhoofdlagers vervangen Voorband nog maar paar 100km oud en afgelopen winter nieuwe accu...
  15. Dropje73

    Gewijzigd; FZS600 Fazer / Velorex zijspan

    Mooie compacte combinatie; Yamaha FZS 600 Fazer uit 2001 met een Velorex zijspan. Motor heeft een Km stand van ca. 22.500 km, heeft lichte gebruikssporen. Afgelopen winter nieuwe accu geplaatst en bij 20.000 km de olie en filter nog vervangen. Banden en ketting/tandwielen nog in goede...
  16. Dropje73

    Verkopen aan iemand zonder zijspan-ervaring

    Morgen komt mijn zijspan te koop op het www. Maar hoe ga je er mee om als iemand je zijspan wil kopen, die geen ervaring heeft met zijspan rijden? Gewoon verkopen en hij/zij zoekt het verder maar uit? of probeer je diegene toch nog een klein beetje wat 'bagage' mee te geven voordat hij/zij...
  17. Dropje73

    4-1 uitlaat Suzuki GS 750

    Vanwege serieuze ruimtegebrek in de garage; Te koop een 4-1 uitlaat voor een GS 750 Niet nieuw meer, maar wel hard Merk onbekend. Richtprijs 75,00 euro
  18. Dropje73

    Diversen GS 750

    Mijn GS 750 (bouwjaar 1977) is rijdend, zoek alleen nog een aantal onderdelen om haar zo origineel/goed mogelijk te krijgen. Zo zoek ik dus nog; - gereedschapset Suzuki GS (compleet uiteraard) - uitlaatsysteem 4 in 2 (desnoods alleen de complete bochten) - Duoschocks achter (Of...
  19. Dropje73

    Votterhoogte carbs GS750 (1977)

    Ben met de carbs van de GS750 aan het prutsen. Nu zou de vlotterhoogte volgens m'n WPH, 26 mm moeten zijn. Ze staan allemaal echter maar op 18 mm :? Wat te doen? Toch maar alles naar 26 mm vergroten? Wat zou het effect zijn op de motor?
  20. Dropje73

    Voorspatbord Suzuki GS 750 1977

    Heeft er iemand nog een goed uitziend chromen voorspatbord liggen voor een Suzuki GS750 uit 1977 ?? Mag dus ook van een 550 zijn of een iets nieuwer bouwjaar, die passen ook (als het goed is)
  21. Dropje73

    Starten zonder sleutel GPZ 900 R

    Staat een GPZ 900 R te koop, de eigenaar is echter de sleutel kwijt (zegt hij). Het is uiteraard mogelijk om te starten zonder sleutel, maar met welke kleurtjes ook al weer? Ik wil toch wel even een proefritje kunnen maken, met een kreet als 'hij is rijdend weggezet' kom ik niet ver. :P...
  22. Dropje73

    CB250T / CB400N

    Is er eventueel animo voor losse onderdelen van CB250T of CB 400N ?? Dropje73 in "TK; CB 250T en halve CB 400N" Bij voldoende vraag naar onderdelen haal ik ze uit elkaar :Y
  23. Dropje73

    TK; CB 250T en halve CB 400N

    Te koop een cb250t uit '78. Waarschijnlijk uitgelopen big-endlager km-stand ca. 50 dkm Verder een cb400n uit '79; Zoon model dus (ook rood); km-stand niet bekend. Incl. goed motorblok (uit elkaar/gedemonteerd) maar wel verder goede tank zijkappen e.d Ontbreekt; achterwiel, en...
  24. Dropje73

    Elandproef met zijspan

    Wie denkt er met zijn zijspan de elandproef met goed gevolg af te kunnen leggen? Moest van de week op de snelweg flink in de ankers, dan is het wel zaak het stuurtje goed vast te houden. :X
  25. Dropje73

    Het tegengaan van vervuiling topique

    Na op profesionele, en tegen het op een irritante wijze aan, vervuilen van andermans topiques nu eindelijk een topique van mezelf. Doel van het topic is om uiteindelijk een eigen zijspan te verkrijgen. Hoe ik daar echter ga komen is momenteel nog niet helemaal helder. Een bakkie aan m'n...
Terug
Bovenaan Onderaan