Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Thijsiepee
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Thijsiepee

    Mega Meeting Veenendaal 15 september

    15 september, komende zondag, vindt de Mega Meeting weer plaats, mét vergunning. Start: 10:00 uur Einde: 14:00 uur. Waar: Mcdonalds Veenendaal aan de A12.
  2. Thijsiepee

    Suzuki TL1000R

    Een kameraad van mij is opzoek naar een TLR. Het liefst een blauw/witte. Hij moet in nette staat zijn en niet teveel km. Ik heb hier en daar al wat gezocht, maar je komt ze bijna niet meer tegen.
  3. Thijsiepee

    Duo zitje TL1000R

    Zie titel! mail: thijspeetsma@hotmail.com
  4. Thijsiepee

    Suzuki TL1000R

    Bouwjaar: 1999 Kilometerstand: 38.000 km Ik bied aan een goed onderhouden Suzuki TL1000R. De staat van onderhoudt is goed. Ketting/tandwielen zijn in prima conditie. De banden, Pirelli Supercorsa's, kunnen nog een 2000 km mee. € 4.000,- * De motor is voorzien van stalen...
  5. Thijsiepee

    Yeah!

    Mensen winnen enorme geldbedragen. Mensen genezen van een ernstige ziekte. Mensen krijgen een klein wezentje geboren, allemaal opwinding. Opwinding, dat is waar het hier bij mij om draait. Ik ben een persoon, dat erg geniet van opwinding, wie niet? Eind oktober heb ik mijn motor neergezet om...
  6. Thijsiepee

    Maattabel Alpinestars kleding

    Ik loop me rot te zoeken erom. Heeft iemand ook een maattabel van Alpinestars kleding, specifiek een Alpinestars leren combi.
  7. Thijsiepee

    Lederen combi

    Heb je een goed merk 2e handse combi liggen, laat het mij weten. Ik ben 1.80 centimeters lang en 80 kilogram zwaar. Dus het zal een maatje 50 worden, denk ik.
  8. Thijsiepee

    MFMM I 2010, vanuit het noorden

    Het is weer zover, de 1e MFMM van 2010 komt eraan. De datum van de meeting is 2 mei. Om een beetje structuur aan te brengen kan iedereen zich hier weer aanmelden om zo een overzicht te krijgen van wie allemaal meerijdt uit 't noorden... Wat betreft de opstapplaatsen dacht ik aan Veendam...
  9. Thijsiepee

    Stem ff aub

    *poef* Mijn dank zal groot zijn!
  10. Thijsiepee

    Mfmm mei '09 vanuit het noorden

    Om een beetje structuur aan te brengen kan iedereen zich hier weer aanmelden om zo een overzicht te krijgen van wie allemaal meerijdt uit 't noorden... Wat betreft de opstapplaatsen dacht ik aan Veendam (tankstation Tango loydsweg)Groningen (oude Ikea), Assen (McDonalds), Hoogeveen (Panjerd...
  11. Thijsiepee

    Kuipruitje + voorspatbord tl1000r

    Origineel helder kuipruitje van tl1000r zonder krassen € 50 Origineel blauw voorspatbord nog in goede staat € 30 Gr, Thijs
  12. Thijsiepee

    Mfmm mid-winter edition

    Motor-forum Mid-winter Megameeting! Omdat ik redelijk wat respons kreeg op het idee van een mfmm mid-winter edition. Open ik bij deze het topic voor de mid-winter meet! Plaats - Macdonalds Veenendaal, A12 afslag 23, Ede-Utrecht Datum - Zondag 11 of 18 januari* Aanvang - 11:00...
  13. Thijsiepee

    Motoport heerenveen opening

    Vandaag voor het eerst open, de nieuwe motoport vestiging in heerenveen. Ik ben er 1 keer geweest en zal er niet veel vaker komen, veels te kleine selectie aan kleding en ook motoren is hij niet heel breed in. Iemand hier er nog meer heen geweest.. er waren trouwens veels te weinig op...
  14. Thijsiepee

    mig carbon dempers

    Ze zitten op een tlr Wel roadlegal door een db-killer, welke helaas niet te verwijderen is. Daarom komt er een ander uitlaat systeem onder Wie kan ik hiermee blij maken? Zit zo te denken aan 200 euro voor beide dempers, welke nog in goede conditie zijn.
  15. Thijsiepee

    circuit/gebruikte bandje's

    ben opzoek naar een setje het liefst pirellie supercorsa 120/55 - 180/55
  16. Thijsiepee

    Carbon dempers tlr

    Waar een lekker geluid uit komt :+
  17. Thijsiepee

    DB-killer, of niet?

    Is van een mig demper die op een tlr zit. Heb al geprobeerd met een tang los te krijgen, maar zit geen beweging in ;(
  18. Thijsiepee

    R.I.P

    Na een jaar in mijn bezit te zijn geweest, is hij gisteravond helaas door een brand heengegaan, mijn kleine monstertje ;( Oorzaak onbekend, we denken zelf aan kortsluiting gezien de brand aan de voorkant heeft gewoed. Geluk bij een ongeluk... hij is all-risk verzekerd met...
  19. Thijsiepee

    vfr400 meuk

    Bijna compleet motorblok ( incl carbs ) achtervelg met kleine hobbel ( kan gericht worden nc24 type ) nog wat losse kabels 150 euro Liefhebbers?
  20. Thijsiepee

    MFMM 2 '08 Nababbel

    Het was weer gezellig mensen! *O* Ook nog leuk een langer ritje binnendoor gepakt naar amersfoort toe en weer een paar prachtige motoren gezien. Volgende keer zeker weer van de partij!
  21. Thijsiepee

    Honda vfr400 nc24

    Te koop: Honda vfr400 nc24 Prima beginnerfiets! stuurt geweldig, rijd prima. Dik jaar in mijn bezit geweest alleen binnnenkort mag ik zwaar rijden, daarom gaat hij de deur uit. kmstand: 32.000 Stalen remleidingen v + a Open dempertje 400km oude bridgestone bt45r achter voorband nog...
  22. Thijsiepee

    Kuipdeel nc24

    ik zoek een linker kuipdeel, wit/blauw voor een nc24. Heeft iemand nog een redelijk kuipdeel liggen?
  23. Thijsiepee

    MF MegaMeeting September 2008

    MOTOR-FORUM MEGAMEETING 14 SEPTEMBER 2008 Mijn 1e mfmm was een grandioos succes en kijk daarom alweer enorm uit naar de 2e mfmm in mijn motor cariëre, daarom open ik bij deze het topic. Plaats - Macdonalds Veenendaal, A12 afslag 23, Ede-Utrecht datum - 14 September 2008 Aanvang...
  24. Thijsiepee

    Kawa ZZR600

    Een ouwe collega van mij heeeft een leuke/nette zzr600 te koop staan, zit alleen nooit op mf. Hier de marktplaats adv...
  25. Thijsiepee

    Bedankt knmv!

    Dit keer geen negatief bericht over een verzekeraar, maar pure lof! Mijn motortje is als classic, all risk verzekerd ( bj 1986 ) bij knmv Laatst heb ik mijn cdi laten repareren en een nieuwe spanningsregelaar aangeschaft, om alles vervolgens zelf weer in elkaar te zetten. Nu wees een...
Terug
Bovenaan Onderaan