Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: 12play
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. 12play

    Restanten na ongeval..

    Na een ernstig ongeluk een maand geleden ziet mijn motor er nog zo uit '( Geluk bij ongeluk is natuurlijk dat ik het zelf nog kan na vertellen. Linkerhand een 3e graads brandwond, afgeschaafd tot aan het bot. Is nu al zo goed als hersteld..klein stukje open wond nog. Rechterhand gebroken...
  2. 12play

    12play can play again....

    Velen weten dat mijn motor op de rollerbank kapot is gegaan 2 maanden terug ;( Ik ben sindsdien alleen maar bezig geweest hoe ik het kan verhalen omdat het in garantie termijn van mijn motor is gebeurd en nergens staat dat motor niet op rollerbank mag staan!!Mijn motor had een olie probleem...
  3. 12play

    2003 blok ZX12R onder 2000 model ZX12R, kan dit?

    Er moet een nieuwe blok onder mijn 2000 ZX12R. ;( Nu kan ik aan een 2003 model motor blok komen met weinig kilometers en de prijs is ook goed te doen! :P Maar wie weet of dit mogelijk is? Waar ik op moet letten? Dus alle hulp is welkom! Het 2003 blok is alleen het complete blok! geen...
  4. 12play

    Foto??

    Waarschijnlijk ben ik niet de eerste die deze vraag stelt, maar toch wil ik graag weten hoe ik een fot kan toevoegen aan mijn profiel!!
  5. 12play

    Nieuw in Den Haag

    Hey Motor freaks........ Ik woon sinds kort in Den Haag en weet nog iet zoveel mooie plekken om te rijden...dus wie helpt mij hiermee??? wanneer gaat er weer een groep rijden en waar verzamelen jullie...... Groetjes Hakan ZX-12R......
Terug
Bovenaan Onderaan