Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Boos B
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Boos B

    Motorverkoop - bod gehad

    Motorkenners en vrienden. Sommigen van jullie hebben misschien mijn triumph tiger al in het verkoopgedeelte gespot. Een prachtige jonge motor uit 2011, waar ik stiekem heel erg aan gehecht ben. Hij gaat er vanwege verschillende persoonlijke redenen uit. Nu heb ik een bod gehad van EUR 7,000.-...
  2. Boos B

    Aangereden in de file - wat nu?

    Dag mensen, Zojuist op mijn splinter nieuwe motor aangereden in de file. SMIDSY iemand? De man was super relaxt en nam meteen schuld op zich. Er waren ook getuigen die melden, dat ik netjes heb gereden. Echter, die gegevens heb ik zelf niet, want ik mocht braaf plat liggen tot de ambulance...
  3. Boos B

    Michelin Pilot Road 2

    Te koop wegens verkoop van mijn motor: Nieuw setje pilot road 2 banden. Totaal niet gebruikt. Prijs: 200 euro. maten: 120 / 70 /17 & 180 / 55 / 17 dot code: 1410 en 3709 Groetjes Boos B
  4. Boos B

    Gezocht: schadehelm

    Dag allen, hierbij een vraag namens een vriendin van mij. Ze is producent bij een klein toneel gezelschap en is op zoek naar een motorhelm om te gebruiken bij een toneelstuk. Ze hebben een zwarte motorhelm nodig voor de voorstelling Hot Spot van Theatergroep PlayBack. Het toneelstuk gaat...
  5. Boos B

    welke motor?

    Hoi allemaal, Omdat ik vrij nieuw ben in het motorrijden, wil ik graag jullie hulp bij het uitkiezen van een motor. Ik tijfel aan een R1 of VT1100 shadow. Kunnen jullie mij de voor of nadelen vertellen? Het moet een nieuwe worden (model 2007-2009) en ik heb EUR 2,000 te besteden. Ik ga de...
  6. Boos B

    Door rood voor nooddienst

    Ik meende mij te herinneren, dat er een topic voor was, maar kon het niet vinden. Vandaag hoorde ik achter mij op het Vasteland in Rotterdam een brandweerwagen met toeters en bellen. Uiteraard maakte ik ruimte voor deze nooddienst, door netjes even door rood te gaan en links voor te sorteren...
  7. Boos B

    Plannen: Nieuw circuit in Flevoland

    Flevoland broedt op giga-circuit | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl Wat een geweldig initiatief! Hopen dat ze het rond krijgen
  8. Boos B

    VX 800 in onderdelen

    Te koop: VX 800 in onderdelen. De motor is gekocht met de bedoeling om hem als donor te gebruiken voor een intruder 700. Echter, de onderdelen pasten niet goed en de ontvangende motor bleek zelf teveel problemen te hebben om dit project voort te zetten. Helaas lag hij al uit elkaar, dus...
  9. Boos B

    Volkswagen wil motorfietsmerk

    Ik had dit nog niet teruggezien op MF, dus bij deze: http://www.nu.nl/news/1530324/73/Volkswagen_wil_motorfietsenmerk.html Wat vinden wij hiervan? Zou volkswagen de know-how hebben om een motorfietsmerk succesvol verder te ontwikkelen? En welk merk zou volkswagen dan graag willen hebben?
  10. Boos B

    Voorvorken gecorrodeerd

    Mijn motor is een ex-pekelfiets. Nu had ik al gezien bij aankoop, dat er plekjes op de binnenpoten van de voorvork zat. Uiteraard is dat er allemaal niet beter op geworden. Nu wil ik mijn motor weer spik en span maken en dus ook de voorvorken netjes. Hij zal vanaf nu alleen in mooie...
  11. Boos B

    Gezocht handles voor VS700

    gezocht: complete stuurunit voor een Soes vs 700 intruder. Het liefst compleet met potjes, handles en stuurschakelaars. Moeten geschikt zijn voor een 1inch stuur. groet B
  12. Boos B

    Brikkers en BJVON-ers schieten er op los

    Hij zat eraan te komen, en nu daadwerkelijk in planning: paintball voor Brikkers EN BJVON-ers. Blijft de vraag: wanneer? Daarom: een poll. Het paintball zal plaatsvinden in Zeist. Het speelt zich in de buitenlucht af, dus alles is toegestaan. De prijs is bij voldoende deeldenemers € 29,75...
  13. Boos B

    Verduveld rood fietsje te koop - GSX-600f

    Rooien Duvel biedt zijn rode GSX-600f aan. KM stand: 28 K km Bouwjaar: 1998 Vraagprijs: EUR 3,000.- 2,500.- Overige kenmerken: Geen schades. De motor is helemaal origineel. Regelmatig onderhouden. Banden zijn prima. Van een oude man geweest. Heeft altijd binnen...
  14. Boos B

    Roké motoren - Triumph st 1050

    Even de ervaringen vragen. Ik ben aan het kijken naar een andere fiets. Het punt is: de mijne is gestolen geweest en het gevoel is een beetje weg. Daarom ben ik toch aan het orienteren naar een andere moto. Mijn oog is gevallen op een 2005 sprint. Wel met bijna 50k km op de teller, maar...
  15. Boos B

    BMW - F800st... gejat... en weer gevonden!

    Helaas, mensen, ook ik ben aan de beurt. Mijn schone BMW f800st is gejat. Ik was een weekendje weg en ze hebben ingebroken. Alles ligt overhoop. De BMW hebben ze met sleutels, helm en al weggereden uit mijn. Het betreft mijn blauwe f800st uit 2006. Hij stond netjes op alle sloten in de tuin...
  16. Boos B

    Zijkoffers - BMW sportkoffers

    Voor mijn f800 zoek ik de zijkoffers van een BMW. Nieuw zijn ze nogal prijzig, dus ik ben eerst eens aan het kijken of ik ze 2e hands kan vinden. Dus als iemand ze heeft: mail staat in profiel.
  17. Boos B

    Spoedverzoek - utrecht e.o. gereedsschap

    gezocht op korte termijn: (lees O-) vandaag O-) ) ik moet mijn band vervangen. Daarvoor moet het wiel los. het wiel zit vast met een imbusbout voor een imbus 22 mm Heeft iemand iets voor me te leen/tekoop om dat kreng los te halen? Hij moet vandaag vervangen worden en na een week zoeken...
  18. Boos B

    Zij die gevallen zijn - wat een rit

    Nou, ik mag mij er ook bij scharen hoor. Nee, nee, schrik niet, het valt mee. Mijn motor is ok (lees: geen zichtbare schade), ik ben ok (lees: alleen stijve spieren) De situatie: ik rijd door vianen (want het was crisisdruk op de wegen). Ik zie een bocht met troep op de weg. Dus ik minder...
  19. Boos B

    Hoe te handelen? --> ijsplaat op de weg

    Even kort de situatie: Ik rijd vanochtend, zoals iedere werkdag de saaie A59 af. Voor mij rijdt een auto, nog bedekt met een bevroren laag sneeuw. Mijn afstand was ongeveer 70 meter tot zijn auto. Opeens zie ik de plaat ijs glijden en in zijn geheel op de weg komen. Nu had ik genoeg ruimte om...
  20. Boos B

    Faillisementsverkoper Motorkleding - Breda

    In breda zit tegenwoordig een opkoper van failliete motorzaken. Ze kopen alle kleding, helmen e.d. op en bieden die tegen hele schappelijke prijzen aan. Op de prijzen van de kleding gaat namelijk standaard 30% af... Waar? Breda, hoek catharinastraat / Bosstraat en Kennedylaan / vlaszak Ze...
  21. Boos B

    Bandentopic - stemmen graag

    omdat ik het gewoon echt niet weet: De volgende vraag: wat is voor mij nou de beste band? Ik hoor zoveel dingen, dat ik besloot om er een stemtopic aan te maken. de motor: f800st eisen band: 1) hij moet wel wat KM-s meegaan. 2) hij moet goed grip hebben en mij veilig de bochtjes rond brengen...
  22. Boos B

    wegens schroef gez. - goedkope banden Utrecht

    Sinds 2 weken zit er bij mij een nieuwe band om, omdat er een schroef in mijn achterband zat. Nieuwe band, dus ik ben heel blij, want ik had weer voldoende grip, wat met dit weer niet onprettig is. Echter, vanochtend voelde ik hem weer glijden en verdomd: Precies in het midden van mijn...
  23. Boos B

    Nieuwe politiemotoren Utrecht - BMW F800s(t)?

    Een collega heeft ze hier gezien. Kan dit? Heeft de politie ze aangeschaft en heeft iemand er een Piccie van? Ik ben heel nieuwsgierig, zeker omdat ik zelf ook 800ST rijd. Ik wil wel weten hoe het eruit ziet. groet B
  24. Boos B

    File op verbindingsstrook A2-A12

    Hoi hoi, Onder het motto er zijn geen domme vragen, bevestig ik hierbij het tegendeel: Als je van de A-2 naar de A12 rijdt, in de richting Arhnem moet je over een stukje verbindingsstrook. Dit is een baan, bestaande uit 1 strook. Hierop staat in de ochtendspits altijd file -O- . En een...
  25. Boos B

    A27- spoorvorming? Of gewoon slecht aangelegd?

    Dagelijks rijd ik over de A27. En tussen Hank en Werkendam is er een verschil in wegdek. Kennelijk is er een deel van het wegdek vervangen. Daartussen ligt een hele dunne sleuf, die niet netjes aan elkaar doorgetrokken is. Hoe gevaarlijk is dit? want ik voel telkens mijn motor in die sleuf...
Terug
Bovenaan Onderaan