Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. W

    Ruit, GIVI Topkoffer en routerol voor ST1100

    Ik heb nog liggen: Een oude maar in prima staat verkerende GIVI Topkoffer inclusief bevestigingsbouten en onderplaat, een routerol en een standaard lichtgetinte ruit voor een ST1100. De topkoffer is een oud vierkant model van zwarte kunststof. Enkel het rugkussentje is na losraken wat...
  2. W

    Mooi? Cool!

    Van custom-chopperbouwer Jesse Rooke op basis van een half 'Harley' blok. http://www.jesserookecustoms.com/designs/darla.html
  3. W

    Waar kun je in de Zaanstreek offroad rijden?

    Waar kun je in de Zaanstreek een beetje amateuristisch offroad rijden?
  4. W

    Gezocht voor een KTM 600 GS (rotax):

    Gezocht voor een KTM 600 GS (rotax) uit '86. Zadel (onbeschadigd en liefst niet verkleurd) Benzinetank (ook liefst weinig verkleurd) evt ook andere onderdelen.
  5. W

    jaren '80 - '90 remblokken (Suzuki/BMW/Guzzi/Kawa)

    Ik heb deze nog in de schuur liggen. Staan ook bij 'te koop aangeboden' maar hier zijn denk ik meer lezers van de doelgroep. Wie ze komt halen met de motor waar ze in moeten (of kenteken meenemen) mag ze gratis hebben, en anders worden we het ook vast wel eens over de prijs. ;) Omgeving...
  6. W

    mini-schuuropruiming: remblokken

    Uiteraard in de verpakking: 2 x LUCAS MCB 542 Suzuki VA RG 500 86 - GSXR 750 85 - 87 GSX 1100 84 - GSXR 1100 86 - 88 VS 750 86 - VS 800 92 - VS 1400 87 – 1 x LUCAS MCB 531 LF Suzuki HA RGV 250 88 - 90 GS 500 89 - GSF 400 91 – GSX 400 89 – GSX 550 83 – GSX...
  7. W

    Vervangingsdemper

    Ik heb een oude KTM (600cc Rotax) waar ik eigenlijk het liefst een Laser Produro classic op wil zetten. Maar die is er niet voor mijn type motor. Ik zal dus die van een ander type motor moeten gebruiken, bijvoorbeeld de XT600, maar wil geen vermogensverlies. Nou is mijn algemene vraag: Hoe...
  8. W

    Voor de FJR1300 is de BT020N op de markt. Nu kan

    Voor de FJR1300 is de BT020N op de markt. Nu kan ik echter een zeer kort gebruikte set gewone BT020's overkopen waarvan één van de banden de typering U heeft. Nou heb ik twee vraagjes. Hoelang kunnen banden bewaard blijven wanneer ze reeds gebruikt zijn? Voordat ze gaan uitdrogen bedoel ik. Op...
  9. W

    Voorvorkkeerringen KTM GS600 1986??

    Weet iemand de juiste maat keerring die ik moet gebruiken voor een upside down vork van een KTM GS600 uit '86? Tot nu toe heeft geen enkele motorzaak me kunnen helpen. Ook de dealer niet. Op de site van synergyseals (usa) staat de maat 40x50x7/10,5 maar deze maat kan ik tot nu toe nergens...
  10. W

    Rotax info gevraagd (zoals in jaren '80 KTM's)

    Beste klassiek-liefhebbers, Ik heb deze vraag ook uitstaan in het offroad topic maar wellicht is er hier iemand die mij iets kan vertellen over de luchtgekoelde Rotax blokken die in jaren '80 KTM's gebruikt zijn maar bijvoorbeeld ook als 500 cc versie in de MZ Silver Star uit begin '90. Ik zou...
  11. W

    KTM 600 met Rotax blok??

    Dag beste forumgangers, Ik kan aan een KTM 600 met Rotax 4-takt blok komen uit midden jaren 80 ('86 of '87 dacht ik). Ik heb hem helaas nog niet in levende lijve kunnen bekijken. Maar nu kan ik er maar bijzonder weinig over vinden op het net. Ik vond ergens een klein zinnetje waar het vermogen...
Terug
Bovenaan Onderaan