Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Cardanfreak
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. C

    Motorzegening Grubbenvorst.

    Zondag 21 april a.s. is weer de motorzegening in Grubbenvorst. ( bij Venlo ). Aantal bezoekers de laatste jaren rond de 2000.... Grubbenvorst heeft trouwens een van de beste ijssalons van Nederland. Clevers. Diverse malen Nederlands kampioen geweest. De koffie is er altijd gratis. Vaak is er...
  2. C

    tandwielen wisselen VT600 -94

    Hoi sleutelaars. Wil een nieuwe ketting en tandwielen plaatsen op de Shadow VT 600 van mijn ega. Weet iemand hoe ik de aludeksel van het voorste tandwiel los krijg? Rest gaat mij wel lukken. Onderaan deze deksel zit 1 bout die ik wel loskrijg maar het lijkt net of het deksel nog ergens aan...
  3. C

    VT 600 1994 ketting/tandwielen

    Hoi Medeforummers. wil binnenkort de ketting en tandwielen van vrouwtje haar VT Shadow 600 vervangen. Iemand een idee hoe ik de alukap die voor het kleine tandwiel zit kan verwijderen.? Onderaan zit een bout die ik gewoon los kan draaien. Maar dan krijg ik de deksel er niet zo maar vanaf. Zitten...
  4. C

    BMW Bretels

    BMW bretels in heel mooie staat. Past altijd omdat er verstelbare clips aan zitten. Bretels gaan weg omdat ik een ander merk motor heb aangeschaft. Prijs 5 euro bij ophalen in Venray of 9 incl verzenden...
  5. C

    Doorwaai-jas mt 2 XL

    Doorwaai-jas maat 2 XL in bijna nieuwstaat. Protectievoorbereid. Reflektiezones er op. Jas gaat weg ivm aanschaf andere kleur motor. Wil zelf een bijpassende kleur jas kopen bij mijn huidige bike. Prijs is slechts 25 bij afhalen in Venray of 30 incl opsturen.
  6. C

    motorjas (doorwaai-jas) XXL

    Splinternieuwe zomerdoorwaai-jas maat XXL. Protectie voorbereid. Dus je kunt er bescherming in doen. Er zitten ook reflecterende delen op, dus goed zichtbaar. De jas past mij net niet dus vandaar verkoop. De jas is echt splinternieuw en de prijs is slechts 25 Euro. Greetz, Cardanfreak
  7. C

    John Mayar -Denemarken?

    Onderwerp kan er af. Iets fout gegaan met wijzigen. Maar ene John Mayar uit Denemarken had aangeboden om mijn motor te kopen. Helaas kwam zijn verhaal over als dat waarvoor men vaak waarschuwd. Heb ik dus niet gedaan.... Beemer gaat al naar een andere geinteresseerde... :]
  8. C

    Windscherm VT 600 Shadow

    Heeft er iemand van jullie nog een windscherm voor een Honda Shadow VT 600??? Er zitten 2 extra lampen op. ( om grappige reacties alvast voor te zijn: naast de koplamp :] ) Moet wel een mooi exemplaar zijn aub daar de VT in nieuwstaat is.
  9. C

    Shadow VT 600 Middenbok SW Motech

    Heb nog een middenbok te koop voor een Shadow VT 600. Heb deze bij onze motor los meegekregen. Vorige eigenaar had deze er onderuit gehaald omdat hij alleen de zijstandaard gebruikte. ( deze kan dus ook gewoon blijven zitten). Merk is van SW Motech en kost normaal 159 euro. Makkelijk te...
  10. C

    Ketting spannen VT 600

    Beste medeforummers. Vrouwke heeft sinds enkele dagen een VT 600 van 1994 ( als nieuw). Heb eens naar de ketting gekeken en mijn mening is dat die wel ietsje strakker mag. Hoe spannen jullie die ketting? Heb er geen middenbok onder. Alvast erg bedankt voor eventuele tips. Sportieve groet...
  11. C

    VN 1500 Trekhaak

    Voor de reizigers onder jullie. Heb een mooie zwart gepoedercoate beugel met trekhaak voor een VN 1500.(zat op een van 1992). Compleet met stekkerdoos. Prijs slechts 25 euro. VERKOCHT VERKOCHT VERKOCHT
  12. C

    KAWASAKI VN 1500 windshield

    Iemand nog een mooi windscherm liggen voor de Vulcan 1500 van mijn vrouwke? Zou fijn zijn. Sportieve groet, Cardanfreak :] :W
  13. C

    Trekhaak met stekker Vulcan 1500

    Voor de reizigers onder jullie. Heb een zwart gepoedercoat frame met een trekhaak en een stekkeraansluiting om de aanhanger van verlichting te voorzien. Deze trekhaak zat onder een Kawasaki VN 1500 1995. Makkelijk te monteren. Prijs? Slechts 25 euro. DUS VOOR EEN VN 1500. Wellicht ook passend...
  14. C

    Spiegels Honda Shadow VT500C chroom

    Honda Shadow spiegelset in chroom. Zijn van een VT500C origineel en in heel mooie staat. Door aankoop andere set spiegels zijn deze overbodig en wellicht zoekt iemand juist deze spiegels. De schroefdraad is M10x1,25. Dus geen gewone M10... Zullen ook op andere motoren passen als je draad maar...
  15. C

    Shadow vt500c 1986 elektrodenafstand

    Hallo techneuten. Iemand een idee wat de afstand is van de elektrode -NGK bougie voor een Shadow VT 500 C 1986. Kan het net zo snel vinden hier. (en google) Of zijn die al fabrieksmatig afgesteld? Wil er 2 nieuwe in hebben voor mijn vrouwtje...(DPR 8EA-9 van NGK ). Alvast dank voor jullie...
  16. C

    koelvloeistof vullen Magna 700

    Hoi. Weet iemand welke koelvloeistof er in een Honda Magna VF 700 1986 moet? Er is een reservoir aan de zijde van de zekeringen achter het zijkapje. Er staat max en low op... Moet ik dan ook hier ook de vloeistof bijvullen? Heb nog geen boekje dus vandaar deze vraag. Alvast dank voor jullie...
  17. C

    Bajonetlamp welk type?

    Weet iemand wat een alternatief is voor een lampje ( bajonet ongelijk) met het opschrift 12 V 32 /2 CP... is voor het achterlicht. Lampje is licht en remlicht. Is dit een Amerikaans type?
  18. C

    Contactslot Honda Magna V 700 - 86

    Iemand nog een contactslot liggen voor een Honda Magna VF 700? Bwjr 86 :t Graag met sleutel(s)
  19. C

    Contactslot Magna VF 700 defekt?

    Beste techneuten. Als mijn vrouwtje haar Honda Magna VF 700 start, brand het achterlicht soms wel en soms niet. Als het lampje niet brand, en je wat op en neer friemelt met de contactsleutel dan doet het lampje het weer...??? Als de motor op contact gaat branden normaal de lampen . Er zit geen...
  20. C

    Honda Magna VF 700 rugleuning(kussen)

    Heeft er nog iemand het kussen wat bij een Magna VF 700 geschroefd zit. Dus alleen dat kussen en niet het hele metalen deel. Dat zou fijn zijn.
  21. C

    Rugleuning Magna VF 700

    Iemand een nette rugleuning over van een Honda Magna VF 700. Alleen dat kussen dus. :W
  22. C

    acculampje BMW R1100S blijft branden

    Hoi techneuten. Afgelopen zaterdag na enkele maanden stilstaan de BMW R1100S naar buiten gehaald en een stukje gereden. Bandenspanning gecheckt en afgestoft. Hij startte gelijk. Heeft aan de druppellader gehangen. Tank was vol . Onderweg zag ik dat het acculampje bleef branden. Afgelopen jaar...
  23. C

    vitrinekast glas

    Glazen vitrinekast te koop. VERKOCHT ;(
  24. C

    BMW r1100s achterremslang

    Iemand nog een remslang liggen voor mijn R1100S bwjr 99??? Is voor de achterkant. Daar zou ik erg mee geholpen zijn. Alvast mijn dank. Cardanfreak
  25. C

    Racesport.nl stopt er mee per feb16

    Als jullie ook willen dat Racesport.nl doorgaat, stem dan bij het item Motorsport Algemeen. :Y :W
Terug
Bovenaan Onderaan