Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Patto
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Patto

    HJC RPHA 11 Maat M

    Hierbij bied ik mijn HJC RPHA 11 in de maat M aan. De helm is 1,5 jaar geleden gekocht bij Termaat in Nijmegen. Bovenop is een kleine lakschade die ik een beetje heb bijgewerkt. Voor de rest verkeerd de helm in een prima staat. De helm heeft 2 vizieren en een pinlockvizier Ik...
  2. Patto

    Bridgestone Battlax 016 PRO Te Koop

    Ik verkoop mijn Bridgestone Battlax 016 Pro die +/- 1200 km gereden hebben. Reden van verkoop is dat ik een andere set banden gekocht het en die ook gelijk gebruik. De Bridgestones zijn in zeer goede staat en kunnen zeker nog een paar seizoenen mee. Het gaat om een achterband in de maat...
  3. Patto

    Zo goed als nieuwe banden. BRIDGESTONE BATTLAX 016 PRO

    Hierbij bied ik mijn banden aan die ongeveer 1000km hebben gereden. De banden zijn in perfecte staat en kunnen zeker nog een paar seizoenen mee. Vraagprijs is 100€ excl verzendkosten.
  4. Patto

    Zeer mooie ARAI RX-7RR4 Colin Edwards replica te koop

    Deze zeer mooie helm zonder krassen of beschadigingen bied ik te koop aan. De helm is van mijn vriendin geweest en die heeft ze maar een half jaar gedragen. Sindsdien ligt hij in de kast. Hij is nog in topstaat. Je koopt hem met 2 vizieren en een draagtas. De maat van de helm is S. Ik...
  5. Patto

    HJC R PHA 10 Ben Spies Replica

    Hierbij biedt ik mijn HJC R PHA 10 Ben Spies replica aan voor verkoop. Deze helm is nu 3 jaar oud en is helemaal krasvrij. Geen krasjes op de lak en ook niet op de 2 vizieren die erbij zitten. Dit is de top helm van HJC. Goede ventilatie mogelijkheden en erg licht van gewicht. Hij weegt...
  6. Patto

    SPIDI HEUPTAS

    Hierbij bied ik mijn SPIDI HEUPTAS aan voor verkoop. Ik heb het tasje gekocht maar nooit gebruikt omdat ik hem achteraf iets te groot vond. Tasje is van zeer degelijk kwaliteit met 1 groot en 1 klein vak. Ideaal voor telefoon, papieren, geld en je lunchpakket! Hij zou waterdicht moeten...
  7. Patto

    Sidi ST racelaarzen

    Hierbij biedt ik mijn laarzen te koop aan. Het is een zeer fijne racelaars die wordt gekenmerkt door zijn complete kunststof schacht. De gehele achterzijde kun je openklappen waardoor je een vrij makkelijke manier kunt instappen. Hij wordt vastgezet met 2 buggles aan de linker en rechterzijde...
  8. Patto

    HCJ Lorenzo Replica 2 te koop

    Hierbij bied ik mijn HJC Lorenzo Replica 2 te koop aan. De helm is aangeschaft in juli en is maar 1 x gedragen. Het is de nieuwe uitvoering van Lorenzo De helm is echt als nieuw. Er zitten 2 vizieren en een pinlockvizier bij en een helmhoes. De maat van de helm is M Ik verkoop de helm wegens...
  9. Patto

    SIDI VERTEBRA motorlaarzen maat 43

    Ik verkoop mijn SIDI VERTEBRA motorlaarzen. Maat 43. De laarzen zijn gebruikt maar goed onderhouden. Je kunt er nog jaren met plezier mee rijden. Doe een goed bod en je hebt een paar mooie laarzen. De verzendkosten zijn voor de koper!
  10. Patto

    Alpinestars GP TECH handschoenen

    Te koop TEAB Alpinestars GP TECH handschoenen. Een aantal seizoenen gebruikt. Nooit mee gevallen. In de maat L. Gezien de maatvoering van Alpinestars, voor normale handen maar zeker geen kolenschoppen! Verzendkosten voor de koper.
  11. Patto

    Zeer mooie Dainese Yamaha overall maat 50

    Hierbij verkoop ik mijn Dainese Yamaha overall. Reden van verkoop is dat ik een andere motor gekocht heb en dat de kleur er niet meer bij past. Het pak is maat 50. Met een lengte van ongeveer 1.75/1.80 en een gewicht van rond de 80 kilo moet dit pak perfect passen. Het pak is altijd goed...
  12. Patto

    Orginele kuipruit R1 2004/2005/2006

    Ik heb nog een orginele kuipruit liggen van een R1 uit 2005. Hij is in perfecte staat, geen scheuren of krassen. Doe een goed bod en hij is van jou!!!
  13. Patto

    Remschijven R1 2004/2005/2006

    Ik heb 2 remschijven te koop voor een R1 van het jaar 2004/2005/2006. Heb de schijven zelf 4000 km gebruikt. Heb ze eraf gehaald omdat ik andere schijven heb gekocht. Voor een redelijke prijs mogen ze weg!
  14. Patto

    Onderdelen R1 2004/2006

    Originele uitlaat dempers R1 en remschijven die 9000 km hebben gewerkt. De uitlaten zijn zo goed als nieuw. Voor een schappelijke prijs mag het weg!
  15. Patto

    Spidi dames combi

    Dames motorpak combi. Mt 48 Paar jaar gebruikt. 125€
  16. Patto

    Motorpak van spyke

    Goed motorpak van spyke. Maat 52. 2 seizoenen gedragen. Vraagprijs 175€
  17. Patto

    Dainese combi te koop

    Mooie Dainese combi maat 50 te koop. Pak is gebruikt maar altijd goed onderhouden. Ik ben zelf 1.76 groot en weeg 80 kg. Prijs 200 euro!
  18. Patto

    te koop in nieuwstaat verkerende R6 2004

    Mijn vriendin verkoopt haar blauwe R6 uit 2004. De motor verkeerd in absolute nieuwstaat en heeft een laser hotcam uitlaat en seatcover. Hij heeft 5800 km gelopen en heeft geen spatje regen gezien. Altijd binnen gestaan en vertroeteld. Als je interesse hebt stuur dan even een mailtje. :] Wel...
  19. Patto

    nieuwstaat verkerende R6 2004

    Mijn vriendin verkoopt haar motor. R6 bouwjaar 2004 met 5800 op de teller. Hij heeft een laser hotcam uitlaat met originele bevestigingssteun en een seatcover. De motor is in absolute nieuwstaat en heeft geen spatje regen gezien. Altijd binnen gestaan. Als je intresse hebt stuur dan even een...
  20. Patto

    Te koop: Yamaha R6 2004

    Mijn vriendin verkoopt haar motor. Het is een blauwe R6 met 5800 km op de teller. De motor heeft een Laser Hotcam uitlaat en een originele uitlaatsteun van Yamaha. Verder zit er nog een afdekkapje op. De motor is als nieuw en heeft geen krasje! Ketting en banden zijn als nieuw! De vraagprijs is...
  21. Patto

    R1 2005 te koop

    Bijlage: IMG_0862.JPG
Terug
Bovenaan Onderaan